Birinci sınıftayım diş hekimliği bölümünden tıp için geçiş yapsam mı?

Dişten tıpa geçsem mi kararsızım birileri yol gosterebilir mi birinci sınıfim?

Birinci sınıftayım diş hekimliği bölümünden tıp için geçiş yapsam mı?
Cevapla