32 yaşındayım işim var ama sıkıldım. 2. Üniversiteyi okumak mantıklı mı?

şu an işim iyi maaşımda iyi ama o kadar rutinki. Artık sıkıldım. Üniversteye gidip biraz farkli alanlarla ugrasmak istiyorum.

Güncellemeler
11 ay
İsimi birakmiyicam, meslek sahibi olmak icin degil, sadece cok hevesim var üniversteye o yüzden.
Güncellemeler
11 ay
10 yıl önce bosandim ben ama simdi sadece vakit gecirdigim birisi var , universte okuyor o.
Benim istememdeki bir neden de o
32 yaşındayım işim var ama sıkıldım. 2. Üniversiteyi okumak mantıklı mı?
Cevapla