37 yaşında ikinci üniversite okumak gerçekten boş iş mi, yoksa kariyer için mantıklı mı?

37 yaşındayım. Okuduğum bölümden atamadım ama hem çalışıyorum hem de ikinci üni okuyorum açıktan en azından onun ataması daha kolay hem beni de yormuyor. Babama anlatmadım kötü bir huyu var. Duyunca "40 yaşına gelmişsin daha öncekini okudun da ne oldu boş işlerle uğraşma" dedi ve benimle yakıştı. Ben de "he he sensin" dedim ve gittim. Şimdi de akraba etrafında boş işlerle uğraştığımı söylüyor. Siz ne düşünüyorsunuz
37 yaşında ikinci üniversite okumak gerçekten boş iş mi, yoksa kariyer için mantıklı mı?
Cevapla