Şu anda yapmakta olduğum iş gerçekten çok güzel ve kariyer vaad eden bir iş ama üniversite okumak istiyorum siz olsaydınız ne yapardınız mükemmel bir işi bırakıp üniversite mi okurdunuz
Üniversitede güzel bir bölüm düşünüyorum, işi bırakıp okumak mantıklı mı?
şu an güzel bir işin varsa ve isininde geleceği sağlamsa neden okumak istiyorsun. Yüksek bir üniversite kazancaksan oku derim lakin düşük seviye üniversite kazanıp yıllarca okuyup tekrar suanki bulunduğun işten daha küçük bir işe girme şansın da var
Bu zamanda öğrenci olmak zor bunu da göz önünde bulundur, maaşın olmayacak mesela geçimini nasıl sağlayacaksın ama diyorsan ki illa ki istiyorum o zaman planlı programlı bir şekilde istediğini yap ama sana güzel tarafı gözükse de kötü bi karar
Insan hayallerinin pesinden gitmeli ama Şu an universite okumak vakit kaybi akp sadece kendi adamlarini ise aliyor atama yaptigi yerlerdede puan yuksek alim az