Üniversite mezunu işsizim evde çok sıkılıyorum ikinci üniversite okumalı mıyım?

Puanım tutuyor diye berbat bir bölüm okudum dokuz eylül maliye sonuç işsizim. Uyuşturucu bağımlısı sınıf arkadaşım bile evlenmiş şaka gibi biz okuyoruz birşey olmuyor 2. kez okumayı düşünüyorum sınıf öğretmenliği falan
Üniversite mezunu işsizim evde çok sıkılıyorum ikinci üniversite okumalı mıyım?
Cevapla