İşimden memnun değilim risk alıp tekrar ikinci bir üniversite okumalı mıyım?

Hemşirelikten mezun olucam evet maneviyatı çok yüksek bir meslek ama bana göre değil diye düşünüyorum. Ben güzel güzel giyinip yapabileceğim bir meslek istiyorum bilmiyorum bu devirde işte kolay bulunmuyor. İkinci üniversitede okuyup iş bulabilir miyim yoksa hayalde mi kalır

İşimden memnun değilim risk alıp tekrar ikinci bir üniversite okumalı mıyım?
Cevapla