Ekim'de 21 olcam seneye kadar çalışıp üniteye gitmeyi düşünüyorum
Şimdiki işim ağır bana göre değil cılız biriyim
Bel kasık fıtığı sorunları çekiyorum
Bazıları işini kaybetme hatta bedelli askerlik yap vs. Diyorlar bu işte olduğum sürede manevi açıdan hiç mutlu olamadım içinde bı burukluk vardı sosyal deneyimlerim yaşantılarım olmadan genç yaşta böyle bir işe girmek benim için kabus oldu nedeni vardı illakj , aileye yardım etmek amaçlı çalışıyorum ama artık olmuyor yani benimde birşeyler deneyimlemem birşeyler katmam lazım diye düşünüyorum sizce ne yapmalıyım istifa etmeyi düşünüyorum
2 yıllık tazminat hakkımı nasıl alabilirim?
Şimdiki işim ağır bana göre değil cılız biriyim
Bel kasık fıtığı sorunları çekiyorum
Bazıları işini kaybetme hatta bedelli askerlik yap vs. Diyorlar bu işte olduğum sürede manevi açıdan hiç mutlu olamadım içinde bı burukluk vardı sosyal deneyimlerim yaşantılarım olmadan genç yaşta böyle bir işe girmek benim için kabus oldu nedeni vardı illakj , aileye yardım etmek amaçlı çalışıyorum ama artık olmuyor yani benimde birşeyler deneyimlemem birşeyler katmam lazım diye düşünüyorum sizce ne yapmalıyım istifa etmeyi düşünüyorum
2 yıllık tazminat hakkımı nasıl alabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer