27 yaşındayım, şu saatten sonra 2 yıllık üniversite okumak benim için zaman kaybı mı olur?

4 yıl zaten okuyamam Değmez. 2 yillik değer mi? Ne olunabilir?

Zaman kaybı olur
Kpss çalış
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
27 yaşındayım, şu saatten sonra 2 yıllık üniversite okumak benim için zaman kaybı mı olur?
Cevapla