4 yıl zaten okuyamam Değmez. 2 yillik değer mi? Ne olunabilir?
Zaman kaybı olur
Kpss çalış
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
4 yıl zaten okuyamam Değmez. 2 yillik değer mi? Ne olunabilir?
Tıbbi sekreterlik diyaliz vs bölümler oluyor 2 yıllık sağlık bölümü tercih edebilirsin kpss atama puanları da çok cok düşük 65 ile atanan bile oluyor. Ama yavaş yavaş herkes tıbbi sekreterliğe kaydı. Bence düşünüyorsan bir an önce oku. Talep artıkça orada da kpss puanı yükselir.
Cevap
22Cevap
Kpss çalış bence
30 yaşındayım önlisans yapicam dgs ile lisans okuycam.. neden zamam kaybi olsun ki.. üniversitede 4 sene okusan da okumasan da 4 sene sonra ayni yaşta olucaksin. 😁 takma bu kadar, bi uzmanligin veya mesleğin yoksa tabiki oku
Fabrikada bakimciyim buna meslek deniliyor mu acaba.
Hiçbir sey için geç değil. Ücretsiz pdf kaynaklar bulup kırtasiyeden uygun fiyata çıkattırabilirsin. Düzenli çalışarak 4 yıllık üniversite bile kazanabilirsin. 2025 yks için calışmaya başlayabilirsin. Eylül'e kadar TYT'yi rahatlıkla bitirip geri kalan 9 ayın 6 ayında AYT'yi çok rahat bitirirsin. Geriye kalan 3 ay boyunca genel tekrar ve yogun deneme takvimiyle emin ol bu hiç zor bir şey değil
Aklını kullan kendi işini aç, mesleğin iyi bence, arta kalan zamanlarda İngilizce ve Almanca dil kurslarına katıl hem çevre edinmiş olursun. Hem de mesleğini yurtdışında icra etme imkanı yakalarsın.
Zaman kaybı olur bence bir meslek edin çalış bence
Fabrikada çalışıyorum. Bakim onarimciyim çalışıyorum zaten de. Bu yetersiz
27 yaşındayım bu sene açıktan üniversite okuyacağım ♥ hiç bir şey için geç değil
Ailenle otur konuyu çözün aranizda. Bizim bilcegimiz işler degil bu.
4 yıl neden deymesın 2 yıllık deymez ha var ha yok
Bu yaşa kadar ne yaptın diye sorarlar adama bir de erkek olacaksın senin yaşındakiler çoktan artık 2. cocuk sahibi oluyor ah ah
Bu neydi şimdi. Evlenip çocuk sahibi olmamam benim suçum mu
Daha onu bırak elinde mesleğin yok kadınlar ne yapsın seni?
Kimseyi yargılamak doğru değil hayat yarışma değil
Hiçbirşeyi yargılama başına gelir
Herkes evlenip çocuk sahibi olacak diye bir kaide yok. Hem olmadığı ne belli? Herkesin hayat önceliği farklı. O erkek değil dediğin kibarca yardımımızı istiyor, sen de lafta insan olacaksın ama incelikten yoksunsun.
Kimse evlenmek zorunda degil
Haklı aslında bi yandan. Kadinlar ne yapsin beni
😂😂😂😂😂artik krypto para var merak etme zengin olursun
Bulaşmam
Niye yatirim yap biranda bakmissin zengin olmussin
Üniversite daha bir anlamı kalmadı. KPSS çalışırsan daha iyi ama Üniversite ortamıda hiç bir şeye değişilmez.
Kpss deniyecem
Üstten ders alarak 1.5 yılda falan bitirebilirsin ben de yaşım yüzünden geç kaldığımı düşünüyorum ama istiyorsan ve mesleki getirisi olacak bi seyse oku
Senin Suçun Niye Olsun Herkes Aynı Şartlarda Yaşamıyor Sonuçta
Hayır okumanın yaşı yok oku özellikle sağlık bölümleri veya güzellik sektörü
hiçbir şey için geç değil
Geç gibi artık. Geç olmasa bile diger kızın yazdığına bak, yaşıtlarım evlendi coluk çocuk sahibi oldu. İyi yerden vurdu
Kpss kazan önce sonra oku
2 yıllık okuma. Gerek yok zaman kaybı.
Hem üniversiteni oku hem KPSS'ye çalış
Zaman kaybı gibi görünse de yinede okumak iyidir
İstersen neden olmasın asla geç değil
Bu yıl kpss var çalış ona gir
İki sinava da girebilir atanamama ihtimali de var çünkü
@qonulyazici yani evet o da bir alternatif
ğitimd zaman kaybı olmaz
okuma bişey olunmuyo
Zaman kaybı atıl ticarete
Kpss çalış bence 2 yıllık değmez okuman
Öyle yapicam ama hangi kafayla. Çok huzursuzum
Mesleğin neydi ve ne okumayı planlıyorsun?
Lisede bakim onarım okudum. Bir şey üzerine planim yok. Kpss daha mantıklı gibi geliyor
Öyle yapicam
Başka yolu yok
bölümüne göre bu sorunun cevabı değişir
Kpsss
oku kendin için oku
Okunur
Kpss çalış daha iyi
Oku bnce
Kayıp
kpssye calıs
Kpss çalış
Hayır oku
Zaman kaybı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?