27 yaşındayım, bu saatten sonra açıktan 4 yıllık üniversite okumak benim için zaman kaybı ve gereksiz mi olur?

Kpss mi çalışsam? Üni mi okusam açıktan? Ne önerirsiniz? 40 bin TL'lik sistemim var. Yoksa youtube twitch gibi platformlarda içerik mi üretsem?
Üni oku
Okuma gereksiz
Kpss çalış
Youtube twitch
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
27 yaşındayım, bu saatten sonra açıktan 4 yıllık üniversite okumak benim için zaman kaybı ve gereksiz mi olur?
Cevapla