30 yaşındayım atanamadım, özelde de dayanamıyorum. Ne yapacağım?

30 yaşındayım yıllarca atanamadım. Özelde çağrı merkezinde çalıştım bi süre 6 ay önce ordan da çıktım. Şimdi çalışmıyorum evdeyim , ailemle yaşıyorum ve çok sıkılıyorum. İş konusunda bi çıkış yolu bulamıyorum. Bölümünün ataması çok az ve iki yılda bir. Tekrar kpss çalışcak gücüm yok ayrıca atanacağım belli değil. Özelde de dayanamıyorum. Napıyım ben? Tükendim artık.

30 yaşındayım atanamadım, özelde de dayanamıyorum. Ne yapacağım?
Cevapla