3 4 yıldır hayatıma kimseyi almıyorum. Almaya kalkınca soğuyorum, nasıl aşarım. ?

Uzun zamandir hayatıma kimseyi almadım. Arada konuştuklarım yazanlar oluyor. Ama bir süre konuştuktan sonra sıkılıyorum konuşmak istemiyorum. Böyle yazıp biraz konuşuyorum bitiyor hersey. Bu hiç hoşuma gitmiyor
3 4 yıldır hayatıma kimseyi almıyorum. Almaya kalkınca soğuyorum, nasıl aşarım. ?
Cevapla