30 yaşına gireceğim yalnız olmaktan sıkıldım ne yapacağım?

Aşırı yalnızım içe kapanık bir karakterim e çevrem de yok pek evli de değilim 30. Girmeden evlensem iyiydi düşündükçe moralim bozuluyor ama herhangi biri ile de evlenmek istemiyorum ne yapcam

30 yaşına gireceğim yalnız olmaktan sıkıldım ne yapacağım?
Cevapla