27 yaşındayım. Yalnızlığa alıştım. Ne yapmalıyım?

Kimi zaman hayatımda biri olsun istiyorum. Ama çoğu zaman böyle rahat diye düşünüyorum. Ne yaparsam hayatıma birini almak isteme konusundaki kararsızlıktan kurtulurum? Çünkü bu konuda hevesimin olmasını istiyorum.
27 yaşındayım. Yalnızlığa alıştım. Ne yapmalıyım?
Cevapla