23 yaşındayım hiçbir şey yapmak istemiyorum, böyle olmak istemiyorum. Bu durumu nasıl düzeltebilirim?

sanki böyle kocaman bir boşluğun içindeyim. Kafam karmakarışık, hayat amacım yok. Kimseyi hayatımda istemiyorum. Yaşımda ilerlemeye başladı bu şekilde yaşamaktan bıktım
23 yaşındayım hiçbir şey yapmak istemiyorum, böyle olmak istemiyorum. Bu durumu nasıl düzeltebilirim?
Cevapla