27 yaşındayım, üniversiteyi bırakıp özelde çalışmaya başladım. Şimdi pişmanım, en baştan okumak mantıklı mı?

27 yaşındayım. üniversiteyi bıraktım başta özelde çalışma fikri çok makul gelmişti, kazancı iyiydi. fakat zaman ilerledikçe bunu istemediğimi fark ettim. hukukçu olmak istiyordum elimde avucumda bir şey kalmadı. şimdi en baştan hukuk okumak mantıklı mı sizce?

27 yaşındayım, üniversiteyi bırakıp özelde çalışmaya başladım. Şimdi pişmanım, en baştan okumak mantıklı mı?
Cevapla