25 yaşındayım, sizce bu yaştan sonra okumak mı, çalışmak mı?

25 yaşında yeni bir üni okumak mı yoksa yeni bir iş ile çalışıp para kazanmak mı? Üniversitede bir hoca var ve bu hocanın dersinden her türlü geçemiyoruz.

Sadece 2 dersim kaldı onun dersinden. Geçsem mezun olurum bak.

Geçen de il dışında yaz okulu alıp ta geçti.

İş hayatına başlasam beden işi filan yapsam kas gücü yok ne yapacağım bilemiyorum. Beynimi kullansam o da yok. Hayır okulu bıraksam bir daha ailemin yüzüne bakamam. Kimsenin beni tanımadığı bir şehre gitmem gerekir. Referansım da olmayacak çalışacağım yerde.

Bu eğitimcilerin en azından bir kısmının kesinlikle psikoteknikten geçmesi gerekmez mi yav hocalarından çektiğini bize misliyle çektiriyor zaten kendi çocuğunu öldürene kadar dövmüş biri.

Yeni bir üniversiteye başla
Yeni bir işe başla
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
25 yaşındayım, sizce bu yaştan sonra okumak mı, çalışmak mı?
Cevapla