25 yaşındayım. Üni. okudum (4 yıl) ama hiç çalışmadım hala çok geç mi kaldım?

Birçok problem çıktı çalışamadım bazen imkan olmadı bazen istediğim işi bulamadım. Mesleğimi söylemek istemiyorum.. Özel sektör mesleği. Çok ümitsizim ve bu zamana kadar olmadıysa bundan sonra da olmaz gibi geliyor.

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
25 yaşındayım. Üni. okudum (4 yıl) ama hiç çalışmadım hala çok geç mi kaldım?
Cevapla