21 yaşındayım çalışıyorum sizce okumak için geç mi kaldım?

21 yaşındayım çalışıyorum ama diş hekimi olmak çok istiyordum 2 sene boyunca her gün az az çalışsam sizce kazanır mıyım matematiğim iyidir bu arada temelim var
21 yaşındayım çalışıyorum sizce okumak için geç mi kaldım?
Cevapla