Şirketteki asistanın kendiyle beni kıyaslaması neden?

Merhaba. yaşım 26 yazılım mühendisiyim. Kuzenimin (48) yazılım şirketinde çalışıyorum. Torpille kesinlikle girmedim. Mülakata girdim, cv gönderdim, uzun süre bekledim. Torpil gibi bir durum yok ortada. İşlerde başarılı olduğum için olanaklar tanınıyor haliyle. Şirket arabalarından istediğimi kullanabiliyorum. Şirket arabalarıda öyle sıradan değil bmw audi gibi arabalar. Uzak yoldan geldiğim, işlerimde de başarılı olduğum için kuzenim şirket arabalarından birini verdi. İstersen değiştirebilirsin dedi. Şirketteki kuzenimin asistanı benim olmadığım her ortamda beni konuşuyormuş. Torpilli, burnu havada bilmem ne. bugünde gidip sekreter kızlardan birine bende araba istiycem 3 yıldır çalışıyorum demiş. Belki bilirsiniz şirketlerde belli mevki altına araba verilmiyor. derdi ne bu kızın sürekli kıyaslıyor beni anlamıyorum
Şirketteki asistanın kendiyle beni kıyaslaması neden?
Cevapla