Keşfet

Yazılım Soruları

Bir uygulama fikrim var bir yazılımcı bu fikri ne kadara gerçekleştirir?

Bır canlı yayın uygulaması fikri buldum. Sizce yazılım öğrenip kendim mi yapmalıyım yazılımcıyla mı calısmalıyım? Telifi şindiden almalı mıyım?
0|0
Cevapla 0 3

İpone 13 pro max’ta 6 ay önce sildiğim resimleri ücret karşılığı yazılımla geri yükletmem mümkün mü…?

Ya çok güzel resimlerim vardı anı olarak kalsın istediğim maalesef yanlışlıkla hepsini silmişim gerekirse 300-500 veririz geri yükletme şansım var mı?
0|0
Cevapla 1 1

Yazılım nedir nasıl öğrenilir?

yazılım öğrenmek istiyorum nerden başlamalıyım ve ne kadar sürede öğrenebilirim bilen varsa yardımcı olabilir mi
0|0
Cevapla 1 6

Yazılımcı flört her seyimi hackleyebilirmi?

Tanıştığımız uygulamada bana yazanların kullanıcı ismini atta bakim ne konuşmuşsunuz falan diyo. Engellesem benide hacklermi diye düşündüm 😀😀😀 herkesin özeli var sonuçta
0|0
Cevapla 0 5

Yazılım işi neden bu kadar stresli?

Sabahtan beri kodumdaki hatamı arıyorum en onunda hatamı buldum bir harfi yanliş yazmişim diye oyunum error verdi... çok streslendim baska kolay yolu yokmu bunun?
0|0
Cevapla 2 6

Bilgisayar ve yazılım mühendislerine soruyorum açıklamayı okuyun?

İş ortamınız nasıl? İş arkadaşlarınızı seviyor musunuz? İşinizden memnun musunuz?
0|0
Cevapla 0 5

Yazılımcı olsanız ne tür bir uygulama yapardınız tavsiyeleri alayım? ?

Mobil tabanlı en az iki veya daha çok kişin karşılıklı oynayacağı ya da etkileşime girceği bir uygulama hayaliniz, fikriniz var mı? siz olsanız nasıl bir proje yapardınız?
0|0
Cevapla 1 2

Yazılımcıyım akılmda bir uygulama fikri var ama vicdanen hiç rahat değilim?

Arkadaşlar mobil ve web tabanlı bir oyun fikrim var, başlasam hemen yapacağım ve eminim çoğu kişin çok seveceği bir oyun. Ama oyunda özel sohbet alanı olacak milletin orada bir birini benim vesilemle götürmesinden...
0|1
Cevapla 1 7

Lise mezunuyum evden öğrenerek yazılım işi yapabilirmiyim?

lise mezunu işsizim bir mesleğim yok gidip mağaza market depo fabrika vs heryerde çalıştım gerek ortam gerek iş olarak ayak uyduramadım bi işe girip ayrı zamanda yazılım öğrenmek istiyorum bunu yapabilirmiyim üniversite...
0|0
Cevapla 2 4
0|0
Cevapla 1 5

Yazılım bitti mi?

yapay zeka bitirdi mi
0|0
Cevapla 0 6

Yazilimci erkekle evlenilir mi?

Google gecmisime burdaki yazdiklarima falan ulasabilir mi?
0|0
Cevapla 1 5

Yazılım mühendisliği bölümünü bırakmalı mıyım?

öncelikle merhaba, 2022 fen lisesi mezunuyum ve ilk senemde sayısal 127k yaptım iyi bir sonuç değildi fakat tıp diş gibi bölümler istemediğim için mezuna bırakmadım ve iç anadolu’dan bi üniversitenin yazılım...
0|0
Cevapla 0 9

Telefon yazılım işinden anlayanlar bir baksın?

Benim şimdiye kadar yapamadığını telefon olmadı ama bu mı cihazlar kafamı karıştırdı sebebi de şu stok rom atmak için bootloder kilidi açılmalı mı hiç açılmayan bir telefonda bootloder nasıl açılacak bu tür şeyleri...
0|0
Cevapla 0 0
1 ay

Bmw 3.20i ED 2016 170beygire yazılım atılır mı?

Bmw 3.20i ED 2016 170beygire yazılım atılır mı bildiğiniz iyi bı yer var mı bide atılırsa kaç beygir olur 210-220 tarzı olmasını istiyoruz bilgilendirirseniz seviniriz
0|0
Cevapla 2 2

Tyt 83 ayt şu an az ama çalışıyorum sizce yazılım gelir mi bana?

Aşırı korkuyorum ya bu sene de olmasa diye çok korkuyorum umarım olur Ayt şu an bişi bilmiyorum pek mat çözüyorum 24 25 geliyor integral ve geo bilmiyorum. Ayt fenim hiç yok Max 15 gelir ne yapcam bilmiyorum o da...
0|0
Cevapla 0 3

Yazılımcı muhasebe bilmeli mi?

Muhasebe bilmek zorunda mı?
0|1
Cevapla 1 10

Yazılım nasıl bir bölüm, tanıdığınız var mıdır bu bölümle ilgili çalışan bide hangi şehirde okunur?

Netlerim biraz zorlasam yetecek kadarı ile var ama geleceği olması için ne yapacağımı bilmiyorum.
0|0
Cevapla 1 1

Yazılım mühendisliği 2024’te okunur mu?

Üniversite sınavına hazırlanıyorum dil öğrenip yurt dışında çalışmayı hedefliyorum ve bölüm olarak yazılım mühendisliği istiyorum, Yazılımda kafamı kurcalayan şunlar var 1) İyi üniversite şart mı örneğin ığdırda okusam...
0|0
Cevapla 1 2
1 ay

Yazılımcı arkadaşlara bir soru?

Sa aklıma bir şey takıldı mesela pubg mobilede ban idye atılıyor hilenin içerisine birşekilde id değiştirici ekleme şansımız var mı 2 3 saniyede bir idmiz değişse ban yemeyiz bu mümkün mü?
0|0
Cevapla 1 3

Yazılım okumadan ne kadar sürede yazılım öğrenilir?

Yazılımı ne kadar sürede öğrenip iş bulabilirim? Üniversite son dönemim başka bir bölüm okuyorum biter bitmez yazılım öğrenmeye başlamayı düşünüyorum ne kadar sürede öğrenip iş bulabilirim?
0|1
Cevapla 0 4
0|5
Cevapla 4 18

Yazilimci olan arkadaslara soruyorum , ne kadar kazaniyorsunuz?

matematik bolumu okuyorum, yazilim alaninda calismak istiyorum. ne kadar kazanirim?
0|0
Cevapla 1 6

Xiaomi, Resmi Note 10 Pro için yazılım güncelleme desteği vermeyeceğini duyurdu. Bu durum telefonun ömrünü etkiler mi?

Ben telefonu alalı 7 ya da 8 ay olmuştur ve Xiaomi artık yazılım desteği vermiyor. Elimdeki telefonun kullanım ömrü ne kadar olur? Anlayan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
0|0
Cevapla 0 4

Yazılım mühendisi olmadan yazılımcı olunur mu?

şöyle iza edeyim yazılım için yüzyüze kurslara katılsam ayrıyetten evdende öğrenmeye çalışsam o sırada açıktan bilgisayar programcılığı okusam bi yazılım mühendisi kadar olamayacağımı biliyorum fakat bir yararını...
0|0
Cevapla 0 3

Tabletime yazılım güncellemesi indirdim. Dokunmatiği bozuldu?

Tabletimin markası Samsung Galaxy tab A9 plus. Yazılım güncellemesi indirdim ve dokunmatiği bozuldu. Arada okuyo arada okumuyo. Garantiye götürdüm orada sorunsuz çalıştı eve gelince yine aynısı oldu. Sorunu nedir?
0|1
Cevapla 0 1

Her hango ücretli bi yazılımı ücretsiz nasıl yaparım?

Programlama dilleri bilmiyorum, öyle kendim oturup crackleyemem. Tüyo verin kankilerr
0|0
Cevapla 0 3

Arkadaşlar yazılım kod bilen varsa gelsih?

ya yeni biriyle tanıştım hesabımı filan çalarım diyor sizce öyle bir durum var mı napmalıyım çok korkuyorum hesabı nasıl güvene alırımmmm?
0|0
Cevapla 1 4

Matematikçi ve yazılımcı olan bir kadına bakış açınız ne olur?

insanlarin fiziksel ozellikleri , sosyal cevresi , meslegi bize ilk intibayi verir ve kafamizda bir fikir olusturur. hem matematikci hem yazilimci olan bir kadına bakış açınız ne olur? kuzenim benden 2 yaş büyük 23...
0|0
Cevapla 0 7

Bir sene daha mezuna kalmak mı yoksa bilgisayar programcılığı ile yazılım mühendisliğine geçmek mi mantıklı?

Merhaba hedefim yazılım mühendisliği bir sene mezuna kaldım fakat olurda puanım yetmezse bir sene daha mezuna kalıp yazılım mühendisliği kazanmak mı yoksa bilgisayar programcılığıdan dgs ile yazılım mühendisliği kazanmak...
0|0
Cevapla 4 3

Sitede Bilgsayar ya da yazılımcı var mı ?

var mı yazılımcı bilgisayarci
0|1
Cevapla 0 3

Amele olarak kullanabileceğim her dediğimi itiraz etmeden yaptıracak yazılımcı arıyorum bu kişiyi nasıl bulabilirim?

php mysql bootstrap javascirpt bilmesi yeterli. seo bilmesine gerek yok ben ayarlıycam Benim dediklerime itiraz etmeden yapıcak. proje kapsamlı. parayı düşünmeyen risk alan adamı zengin ederim. kar ortagı olur....
0|0
Cevapla 1 3

İnternette ifsalari olan biri resepsiyonist mi olmali yoksa yazilimci mi?

Yazilimci olursam diger yazilimci arkadaslar gecmiste onlyfans kullandigimi sonra parayla gorusme yaptigimi falan gorur diye korkuyorum bilgilerime ulasip
0|0
Cevapla 0 7
0|1
Cevapla 0 5

Biri yazılımcı olduğunu söyleyerel beni tehdit ediyor?

Merhaba arkadaşlar ben bir uygulamada insanlara şarkı söyleyerek ardından ibanımı ve ismimi atarak para kazanmaya çalışıyordum. Birine şarkı söyledim ibanımı ve ismimi yazdım bana yazılımcı olduğunu ve ibanımı ve ismimi...
0|1
Cevapla 1 5

İmei numarası ile telefonuma casus yazılım veya virüs gönderildiğini öğrenebilir miyim?

Arkadaşlar pop-up gelen bir bildirimi onayladım ama içim içimi yiyor telefonumda virüs ya da yazılım olup olmadığından emin olamıyorum bunu başka bir amaçla konuştuğum hackerın yazılımları karşı cihaza nasıl...
0|0
Cevapla 1 1

Hangi tür yazılımı kullanan telefon size hitap ediyor? iOS mu, Android mi?

Hangi tür yazılımı kullanan telefon size hitap ediyor?
6|1
Cevapla 16 7
0|1
Cevapla 0 5

Yazılımcı olmayı hayal eden arkadaşlar 3 - 5 satır kod yazabilene iş yok ne düşünüyorsunuz?

Sektörün içindeyim, sizin gibi yüzbinlerce insan var şu an iş arayan, bu yüzden iş bulamıyorsunuz, yeni girecek 1 2 satır kod bile yazmakta zorlananlar hele hiç zamanını kaybetmesin başka alanlara yönelsin ya da hobi...
0|0
Cevapla 1 3

Yazılım mühendisliği telefonda hangi bilgilere ulaşabilir?

Yazılım mühendisleri telefon içeriğine bakabilir mi?
0|0
Cevapla 0 3
1 2 3 ...23
YÜKLENİYOR...