İş yerindeki yöneticimizin beni savunmasının bir şeyler hissetmesi ile ilgisi var mı sizce?

Aynı iş yerinde benimle yaşıt bir yöneticimiz var Geçen gün ofiste oturuyoruz 4-5 erkek sürekli Benim odada oturuyorlar Yani iş arkadaşımla arkadaşları Ben de tek bir an olduğum için biraz rahatsız oldum bu durumu söyledim yöneticimize O da tamam dedi görüştü daha sonra birkaç hafta görmedim hiçbirini ama geçen gün yine odaya doluştular tesadüfen yöneticimiz de geldi anahtarı vermek için manzarayı gördüm bunları uyardı dedi ki kız kendi yerine otursun Siz de yan taraftaki odaya geçin Yani daha önce de ara ara oturuyorlardı ama böyle tepki vermemişti bundan bir anlam çıkarmalı mıyım?

İş yerindeki yöneticimizin beni savunmasının bir şeyler hissetmesi ile ilgisi var mı sizce?
Cevapla