Müdür beni neden personelin önünde küçük düşürüyor?

Şu anki işe yeni girdim. 2 reyona birden bakıyorum. Ve oldukça da çalişkanim. Bazen mesayiye bile kaliyorum kendi isteğimle işi seviyorum. İki reyonda toplam 4 eleman olması gerekirken 3 elaman işten çıktı. Müdüre dedim ki yarın izinliyim ama reyonlara bakacak kimse yok eğer isterseniz gelebilirim yani dedim. Adamin cevabı şu "nie salak mısın"
Cvp vermedim gittim.
3gün önce de korkma işten çıkartılmayacaksın bu kadar çalişmana gerek yok dedi. Ve bunlar genelde personellerin önünde yapıyor. Ben anlamiyorum sizce olay nedir
Müdür beni neden personelin önünde küçük düşürüyor?
Cevapla