Şu anki işe yeni girdim. 2 reyona birden bakıyorum. Ve oldukça da çalişkanim. Bazen mesayiye bile kaliyorum kendi isteğimle işi seviyorum. İki reyonda toplam 4 eleman olması gerekirken 3 elaman işten çıktı. Müdüre dedim ki yarın izinliyim ama reyonlara bakacak kimse yok eğer isterseniz gelebilirim yani dedim. Adamin cevabı şu "nie salak mısın"
Cvp vermedim gittim.
3gün önce de korkma işten çıkartılmayacaksın bu kadar çalişmana gerek yok dedi. Ve bunlar genelde personellerin önünde yapıyor. Ben anlamiyorum sizce olay nedir
Cvp vermedim gittim.
3gün önce de korkma işten çıkartılmayacaksın bu kadar çalişmana gerek yok dedi. Ve bunlar genelde personellerin önünde yapıyor. Ben anlamiyorum sizce olay nedir
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sen ne yaparsan yap yaranamazssın. En ufak hatanda hepsi unutulur en kötüsü sen olursun o nedenle sadece yapman gerekeni yap.
Çok çok çok haklısın
artislik yapıyor diger personelerin yanında oterite kurmaya çalışıyor aptalın teki başka işe gir girebiliyorsan
Ben hiç yalakalık yapmam hayatta. İşimi iyi yapar giderim. Ne dedikodu nede başka şeyle ilgilenirim. Çalişan tüm personel de beni tebrik eder. Sende kaya gibi irade var. Keşke bizde de olsa derler. Yani koskoca müdür beni çekemiyor diyecem artık
Adam Özgüvenli bir salak afedersin.. Ama
o lafinda kötü niyet yok arama boşuna
Nasil yani ya. Salakmisin derken o ne demek. Ne giliyosun yat evde mi demek istedi neyani
Madem iyi niyetli söyledi ozaman desin ki yok biz hallederiz gelmene gerek yok desin. Bu kadar
Boşuna kafayı takmış sin izin verdimi tamam de çik
Yani ne soruyon çık git işte mi demek istedin
Rahatsız oluyorsan işten cik bunlar anca artislik taslar...
Neyin artistliği. Ona yardım edecektim amacım buydu yani. Uğraşsın dursun reonla o zaman