Arkadaşlar iş görüşmesi yaptım asistanlık adam diyo ki çalışanlarım benim namusumdur normal mi yaa kıskanç biriyim falan?

Arkadaşlar iş görüşmesi yaptım asistanlık adam diyo ki çalışanlarım benim namusumdur normal mi yaa kıskanç biriyim falan?
Cevapla