Kızlar Bir Adım Öne 30 yaşından sonra açık öğretim okumak saçma mı olur? (Sayfa 2) Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 97 Yapay Zekaya Sor 30 yaşından sonra açık öğretim okumak saçma mı olur? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 17 kişi beğendi
UnhappyKing Takip Et Master Yaş: 33 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 817 cevap paylaştı. Okumanın yaşı yok 50 yaşında olsan dahi oku oku oku 0 0 Yorumla
2eyn0 Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Okumanın , eğitim almanın, öğrenmenin yaşı yoktur Kac yasinda olursak olalım 0 0 Yorumla
B4ykuş150 Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl 30 dan sonra diploma almak meyine yarar?Gençken alacaksınki işe alınasın. 0 0 Yorumla
ensgencc Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Okumanın yaşı olmaz diye boşuna dememislerdir herhalde 0 0 Yorumla
demetimben19 Takip Et Xper 4 Yaş: 45 +1 yıl hiç de saçma olmaz. okumanın yaşı yoktur. kimler kaç yaşında üniversiteye gitti. 0 0 Yorumla
bilgekız_ Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl saçma olmaz, esas saçma olan ömrünün bir alanından sonra egitimi durdurup devam etmemektir 0 0 Yorumla
general_1984 Takip Et Xper 4 Yaş: 42 +1 yıl Okumanın yaşı olmaz beşikden mezara kadar ilim öğrenin demiş 0 0 Yorumla
Ağlayan2001 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Yoo herkes okur saçma değil sen yeter ki kendine güven ve oku 0 0 Yorumla
esquire3475 Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl Beden saçma olsun? Asıl saçma olan böyle bir soru sorman bence, hemen gir üniversite sınavına 0 0 Yorumla
kodadıjennifer Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl AÖF şu sıralar baya kolay zaten rahatlıkla bitirirsin yaşa da takılma lütfen 0 0 Yorumla
Canimintakendisi Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl 30 yaş geç değil. 50 yaşında okuyanı biliyorum. Okumanin yaşı olmaz 0 0 Yorumla
ilay_Atik Takip Et Xper 2 Yaş: 40 +1 yıl okumanın veya öğrenmenin hiç bir zaman yaşı sınırı yoktur bence gayet güzel yapılabilir 0 0 Yorumla
Yomeyamo Takip Et Yoda Yaş: 109 , eic 90% +1 yıl Başlamak için geç değil vazgeçmek için çok erken. 0 0 Yorumla
AnkaralıBirKız2 Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 96% +1 yıl Bir aşkın yaşı yoktur bir de okumanın😀 0 0 Yorumla
tehlikelibiri Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 89% +1 yıl 60 yaşına gelsen de okuyabilirsin nesi saçma bunun 0 0 Yorumla
Pianoblack2 Takip Et Xper 7 Yaş: 40 , eic 93% +1 yıl niye olsun 35 im açıktan işletme 4 üm 0 0 Yorumla
HesapsızHayat Takip Et Master Yaş: 28 , eic 90% +1 yıl Okusanda 120 yaşında emekli olursun artık 0 2 Yorumla nillkayali1 +1 yıl Herkes emeklilik için okumuyo ki ben görevde yükselme için okuyorum mesela memur olduğum için Yorumla HesapsızHayat +1 yıl O zaman birşey diyemem istediğim kadar oku Yorumla
1Dehliz1Zirve Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Neden saçma olsun 50 sinden sonra okuyan var. 0 0 Yorumla
görmüş_geçirmis Takip Et Yoda Yaş: 45 , eic 31% +1 yıl yoo neden olsun okumak her şekilde güzel bişey 0 0 Yorumla
Hayatgercek Takip Et Master Yaş: 40 , eic 59% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 896 cevap paylaştı. Neden olsun, her yaşta okunur... 0 0 Yorumla
ŞEREFXAN_KARDAŞ_21 Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 81% +1 yıl Bende felsefe okuyacam. Millet ne derse desin 🤣 0 0 Yorumla
Alyasoft Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 73% +1 yıl Sacma degil 55 yasinda okuyani biliyorum.. 0 0 Yorumla
Freedyninemmioğlu Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 98% +1 yıl Yani ibadete adamalısın kendini😂 0 0 Yorumla
Sezer089 Takip Et Xper 7 Yaş: 37 +1 yıl Ben okuyorum ne var bunda 0 9 Yorumla Soran +1 yıl Aciktanmi okuyorsunuz? Yorumla Sezer089 +1 yıl Yes Yorumla Soran +1 yıl Ben beş yıl önce sadece lise sınavına bir kere girmiştim.. sanırım 25 kredim var sizce ne kadar sürede bitiririm? Yorumla Sezer089 +1 yıl Ben üniversite okuyorum lise bilmiyorum Yorumla Soran +1 yıl Ne güzel.. Yorumla Sezer089 +1 yıl Inşallah sana nasip olur okumak kolay zor değil Yorumla Soran +1 yıl İnsallah.. Allah razı olsun.. Yorumla Sezer089 +1 yıl Amin online sinav geçemediğin ders olursa yardım ederim Yorumla Soran +1 yıl Aklımda bulunacak.. yapamazsam sizden yardım isterim insaalh.. çok teşekkür ederim 🙏 Yorumla
güneşeaşıkkardanadam Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Okumanın öğrenmenin yaşı olmadığına inanıyorum 0 0 Yorumla
Başkasıneder Takip Et Xper 3 Yaş: 37 +1 yıl Bende basladım. 32 yaşındayım. Bakalım hayirlisi. 1 0 Yorumla
altınharfler Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Okumak için yaş değil istek lazım sevmek lazım 0 0 Yorumla
Zindanadasi Takip Et Master Yaş: 35 , eic 52% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 355 cevap paylaştı. Neden olsun 😒 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
77Cevap
Okumanın yaşı yok 50 yaşında olsan dahi oku oku oku
Okumanın , eğitim almanın, öğrenmenin yaşı yoktur Kac yasinda olursak olalım
30 dan sonra diploma almak meyine yarar?
Gençken alacaksınki işe alınasın.
Okumanın yaşı olmaz diye boşuna dememislerdir herhalde
hiç de saçma olmaz. okumanın yaşı yoktur. kimler kaç yaşında üniversiteye gitti.
saçma olmaz, esas saçma olan ömrünün bir alanından sonra egitimi durdurup devam etmemektir
Okumanın yaşı olmaz beşikden mezara kadar ilim öğrenin demiş
Yoo herkes okur saçma değil sen yeter ki kendine güven ve oku
Beden saçma olsun? Asıl saçma olan böyle bir soru sorman bence, hemen gir üniversite sınavına
AÖF şu sıralar baya kolay zaten rahatlıkla bitirirsin yaşa da takılma lütfen
30 yaş geç değil. 50 yaşında okuyanı biliyorum. Okumanin yaşı olmaz
okumanın veya öğrenmenin hiç bir zaman yaşı sınırı yoktur bence gayet güzel yapılabilir
saçma değil okumanın yaşı yoktur
Başlamak için geç değil vazgeçmek için çok erken.
Ne alaka okumanın yaşı yok bir kere
neden saçma olsun iyi yapmışsın
Bir aşkın yaşı yoktur bir de okumanın😀
Tam tersi
Gayet güzel yapıyorsun...
60 yaşına gelsen de okuyabilirsin nesi saçma bunun
niye olsun 35 im açıktan işletme 4 üm
Okusanda 120 yaşında emekli olursun artık
Herkes emeklilik için okumuyo ki ben görevde yükselme için okuyorum mesela memur olduğum için
O zaman birşey diyemem istediğim kadar oku
34 yaşındayım okuyorum
Neden saçma olsun 50 sinden sonra okuyan var.
yoo neden olsun okumak her şekilde güzel bişey
Neden olsun, her yaşta okunur...
Alakası yok. Her yaşta okunabilir
Bende felsefe okuyacam. Millet ne derse desin 🤣
Sacma degil 55 yasinda okuyani biliyorum..
Yani ibadete adamalısın kendini😂
Okumanın yaşı yok azimle devam er
İyi yapmışsın hala gençsin devam et.
Ben okuyorum ne var bunda
Aciktanmi okuyorsunuz?
Yes
Ben beş yıl önce sadece lise sınavına bir kere girmiştim.. sanırım 25 kredim var sizce ne kadar sürede bitiririm?
Ben üniversite okuyorum lise bilmiyorum
Ne güzel..
Inşallah sana nasip olur okumak kolay zor değil
İnsallah.. Allah razı olsun..
Amin online sinav geçemediğin ders olursa yardım ederim
Aklımda bulunacak.. yapamazsam sizden yardım isterim insaalh.. çok teşekkür ederim 🙏
Okumanın yaşı mı olur
Okumanın öğrenmenin yaşı olmadığına inanıyorum
Saçma değil okumanın yaşı olmaz
Istersen 60 yaşında ol. okunur
Hayir, okumanin yasi yoktur.
Saçma olan tek şey senin düşüncen
Bende basladım. 32 yaşındayım. Bakalım hayirlisi.
Okumanın yaşı yoktur
Zaten Online Kolay oluyor sala gitsin
Ya bence sacma yaşlanmışsın
Okumanın yaşı yok.
Okumanın yaşla ne alakası var.
Hayır okumanın yaşı yok ki
50 yaşından sonra sınava girip tıp kazanan var
Okumanin yasi yoktur
Neden saçma olsun eğitimin yaşı yoktur 👍
Hayır tabiki
Okumak için yaş değil istek lazım sevmek lazım
hiç bekleme git hemen oku yaşı yoktur okumanın
Okumanın yaşı olmaz.
Oğuz
Tanıdığım çoğu kişi okuyor.
neden olsun kı
Neden olsun 😒
Niye olsun ki
Okumanın yaşı yok
Ne guzell🙏😌
Hayir olmaz