+1 yılAçık öğretim örgün eğitim gibi değil. İş hayatını veya özel hayatını etkilemez. Dönem dönem sınavlara gireceksin kendin hazırlanarak. Seni ve hayatını engelleyecek bir durumu yok. 2. Üniyi okuyorum aöf de. Gerçekten kendini geliştirmek bilgi edinmek ve öğrenmek istiyorsan okumanın sana zararı olmaz.
30 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yıl35 yaşında ygs girdim 38 de üniversite başladım
İlk okuldan sonra okutulmadık zamanında
Askerden geldikten bir süre sonra orada iken açıköğretim öğrendim yazıldım önce orta okul açıktan bitirdim sonra lise açıktan bitirdim
Şimdi üniversite okuyorum 1 yıl gittim pandemi girdi araya
Hiçte utanma oku180 Yorumla
+1 yılYaşının 30 olması geç değil. Güçte değil. Bu senin elinde. İstersen her şeyin üstesinden gelebilirsin. <3 Bazı insanlar 50 yaşından sonra açık öğretimden mezun oluyor. Sırf bunu istedikleri için. Sen hiçbir şeyden vazgeçme tatlım. :)
50 Yorumla
+1 yılİstersen 18 yaşında okulu bırakabilir, istersen 50 yaşında okula başlayabilirsin, bu hayat senin hayatın kimse karışamaz, nasıl mutluysan öyle yaşa bu hayata bir kez geliyoruz ve bir daha da gelmeyeceğiz φ(゜▽゜*)
53 Yorumla- +1 yıl
Çok bilion sen🙂
- +1 yıl
@couchyschwartz heee
- +1 yıl
🙂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
Kesinlike değil..
Özellikle bu pandemi sürecinde herşeyin beklentilerle orantılı sürdüğü bu zamanda asla değil.
Farkında mısınız sıkılsak da bunalsak da zaman su gibi alıp geçiyor..
Madem ki bazı şeylere müdahale edemiyoruz, ( işsizlik, normalleşme gibi ) bari bu süreci kendimiz için yatırım zamanı yapalım.
Hem geriye dönüp baktığınızda keşke yerine iyi ki dersiniz.
Ve son olarak, toplu taşıma araçları kullanıyorsanız alacağınız indirimle azda olsa harç parası tolere ediliyor.
Artık ne taraftan bakarsanız.
Başarılar11 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru 💯💯💯
Kesinlikle saçma değil hatta o çılgın çağlar bitince daha bilinçli ve daha azimli çalışılıyor. Her yaşta okuyabilirsin yeter ki senin tercihin olsun. Açıköğretim okurken hayatında büyük değişiklikler olmasına da gerek yok sadece çalışıp sınava giriyorsun. Kesinlikle okumalısın :) şimdiden başarılar.
10 Yorumla
+1 yılAÖF de şu mantık yok 25ten yukarı olamazsın gibi çünkü aöf her amaçtan okuyan kişilere hitap ediyo görevde yükselme kpss için 2.üni için okuyan var zamanında istediği bölüm olmadığı için okuyan var edebiyat sosyoloji vs hatta hepsini geç otobüs kartı için okuyan var
00 YorumlaBenim İngiltere'ye gitme işim olmasaydı şu an 4 ay önce dershaneye yazılıp hedefim başta tıp olmak üzere diş hekimliği veya en kötü eczacılığı hedefleyip ders çalışmaya başlayacaktım ama sonra bir takım sebeplerden olmadı.
Yani okumanın küçüğü büyüğü veya yaşı yoktur.00 Yorumla
+1 yılOkumanın saçmalığı olmaz. İstersen 50 yaşında kaydol. Kendi kendini ezecek yer aradığın için bahana arıyorsun belli ki. Hevesli insan, kural tanımayan insandır. Bir lao tzu sözü der ki "Başkalarının ne düşündüğünü umursayanlar, onların mahkumu olurlar."
10 Yorumla
+1 yılBenim dayım 36 yaşında acikogretimden bölüm bitirdi sırf müdürü ezdi bunu o da bugün senin oturduğun koltukta ben olucam diye konuştu sonra hırs yaptı şimdi müdürünün yerine geçti hicbirsey için geç değil bence 😌
40 YorumlaNeden saçma olsun ki? okumak ve öğrenmek her yaşta olur. Babam 55 yaşında ve 2. açık öğretimini bitirecek, çok az kaldı. Dediğine göre yaşını almış insanlar çoğunlukta zaten. Böyle olmasa bile her yaşta öğrenmek, kendini geliştirmek güzel şey
10 Yorumla
+1 yılŞu an 63 yaşında yaşlı bir teyzeye yabancı dil öğretiyorum. Azmine hayran kaldım. Hiçbir şey için geç değil.
23 Yorumla
Soran+1 yılBanada yabancı dil öğretirmisin?
- +1 yıl
Erkek olsaydınız belki ve bu site bunun için doğru bir yer değil.
Soran+1 yılÇoğu erkekten daha delikanlı biriyim dert etmeyin..
+1 yılOlurmu hiç bir zaman geç değil kendini daha mutlu etmek istiyorsan kaydını yenile ogrenmenin yaşı yoktur eminimki o diplomayı aldığında bir çocuk gibi mutlu olacaksın sakın pes etme
10 Yorumla
+1 yılAaa çok ayıp, hiç olur mu öyle dışardan okumak falan. 😅😅 Saçmalama, okumanın öğrenmenin yaşı mı oluyor? Üniversite illa 20 li yaşlarda okunmaz, ilgini çeken bölüm olur onu da okuyabilirsin. İster 30 ister 60 istediğin yaşta içinde varsa, ukde kalmasın, ölümün ne zaman geleceği belli mi? Ayağın kayıp kafanı çarpıp beyin kanaması geçirip ölebilirsin. Hiç belli olmaz.
00 Yorumla
+1 yılNiye saçma olsun neye göre saçma ayrıca 70 yaşında okuyanlar var 40 yaşında okuyup bitirip iş bulanlar var kademe yükselenler var okumak istiyosan hiç saçma diye düşünme bence
00 YorumlaYa ayar oluyorum bu sorulara trol mu ablacım
Istersen niye olmasın ya elin lafiylami hareket edeceksiniz?
Okumak isteyen 70 yaşında da gider yeter ki isteyin00 Yorumla
+1 yılYok ya niye saçma olsun, hayat senin hayatın yüzyüze sınavlara girebilseniz keşke görürsün sınavlara kaç yaşında insanlar geliyor onların yanında 30 yaş hicbirsey değil inan
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 601 cevap paylaştı.
+1 yılBen 30 a gireceğim ve 4 yıllık üniversite okumayı düşünüyorum. Bu yüzden sınava hazırlanıyorum. 3.üniversitem olacak okursam :D burası TR. İş bulmak çok zor.
00 Yorumla - Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılyoo okunur yaşı yok bunun
ben 30 yaşında makina mühendisliği son sınıftayım ama bitiresim yok
bi öss ye tekrar girip aynı yeri kazanıp bi 5 sene daha uzatasım var okulu00 Yorumla
+1 yılNiye saçma olsun ki, ben 30 yaşındayım 3.üniversitemi okuyorum. Mezun olmak üzereyim. Bence yaşı yok bunun.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılniye saçma olsun ki? saçma gelene de gelsin kime ne? bende okuyorum hemde daha lise. hedeflerim var elimden geldiğince okuyacağım. sende kendine inan, güven. mahalle baskısına gelme. 30 yaş yaşlı değil. kendim de o yaştayım diye demiyorum
10 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 622 cevap paylaştı.
+1 yılYo saçma değil ki, zaten aofta yaşlı okuyan çok ki. Diş hekimi babamla yaşıt arkadaş iktisat bitirdi 10 sene önce.
00 Yorumla Benım bgun ımkanım olsa tekrar okurum egıtımın yaşımı olurmus hem 30 yaş nedır elın adamları 70-80 yasında amerıkan başkanı oluyorlar
00 Yorumla
+1 yılokumanın yaşı olmaz. amcam lise mezunuyken işe başlamış sağlık kurumunda şu an yüksek lisans okuyor 48 yaşında
00 YorumlaNiye bazı şeyler yaşla ölçülüyor anlamıyorum isteyen istediği yaşta yapabilir yani önemli olan senin nasıl hissettiğin
00 Yorumla
+1 yılBneim ki de 29 gerçi genç sayılırız ama şimdiden yaşlılık psikolojisine girmeye başladık eski heves kalmadı bende de ama bence oku vazgeçme...
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılHic bir yasta okumak saçma değil bir memur abi var nerdeyse emekli olacak 50 yaşında tip fakültesini kazandı okuyor
00 Yorumla
+1 yılyoo istediğin şekilde okursun, okula gitmiyosun zaten.
hevesin varsa yapılabilir. ama işe yarar mı o soru işareti. yani amacına bağlı00 YorumlaKac sene yasayacagini biliyor musun ki 30 u yüksek göruyorsun? Ben 26yim Tıp için hazirlanip okusam mi diye dusunuyorum. Hayati zaten yasiyorum
00 YorumlaBen okudum bitirdim valla. Insanin kendine biseyler katmasinin nesi saçma olsun ki.50 yasinda da olsa helal olsun derim
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 780 cevap paylaştı.
+1 yılamacına bağlı, ben hem değişikliği hem de genel kültür olarak okuduğum bölümler oldu şu an 4.. üniversitedeyim son sınıftayım belki seneye bir bölüme daha başlarım. beklentini söylersen ona göre yorumlarım
00 Yorumla
+1 yılBizim burda seneler önce bı ablam 40 yaşında başladı ve şu an öğretmen 😊
10 Yorumla
+1 yılNeden saçma olsun 80 yaşında Üniversite okuyan İnsanlar gördüm
10 Yorumla
+1 yılHayır asla saçma olmaz daha güzel olur savaşıcaksin hayatla kaç yaşında olursan ol
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAnnem 45 aof ye hazirlaniyor🙂 unideyken de 50 yasinda bi amca bizimle okudu.
Uni okumanin amaci vardir kisiden kisiye degisir20 Yorumla
+1 yılKesinlikle saçma değil bu işin yaşla alakası yok istemen yeterli
10 YorumlaKorkma kardeşim okunur okuyamıyanlar kıskansın seni
00 Yorumla
+1 yılYoo neden saçma olsun zaten açıköğretim onlar için kurulmuş bir eğitim-öğretim kurumu
01 Yorumla- +1 yıl
Yani zamanında okuyamamış okulu bırakmak zorunda kalmış kişiler için
+1 yılOkumanın yaşı olmaz, ne güzel oku işte helal olsun sana.
00 YorumlaYaş ile zerre alakası yok inancını kaybetme bende 27 yaşından sonra mühendisliğe tamamlayacam ins. Oku kelimesi ne bı bı kalbi girer inan yeter
00 Yorumla
+1 yılDemekki saçma değilmiş yenilemişsiniz. Ki saçma değil zaten. Okumanın yaşı yoktur
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılolmaz neden dersen 2 -3 oku sonuçta okumak eğitim güzeldir
00 Yorumla Yok okumamak sacma yan gelip yatarak ne kazanacaksin
00 Yorumlaasla saçma değil. devam et ideallerinin peşinde koş
00 Yorumla
+1 yılNeden saçma olsun ki ne güzel işte okuyorsunuz 🤷♀️
00 YorumlaBana göre değil eğer sacmaysa ben saçmalık yapiyorum
00 Yorumla
+1 yılben bu yaşta okuyorum. daha 6 senem var mezuniyete:)
05 Yorumla- +1 yıl
@Soon-gül AÖL. :)
- +1 yıl
@Soon-gül aol ( açık öğretim lisesi ). 1 dönem kaldı. sonrasında 4 yıl ünv planlıyorum. bundan dolayı 6 yıl dedim. takriben 44-45 yaşında ünv bitmiş olur.
+1 yılhayır saçma olmaz hanımefendi içinizde kalmasın
başarılar hanımefendi00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 630 cevap paylaştı.
+1 yılYa ne olacak ben 24 yaşımda bitirmiş oluyorum hiç de koymuyor
00 Yorumla Yaşı yok bu işlerin. Bir arkadaşım 36 yaşında o da yeni okumaya başladı.
00 Yorumla
+1 yılKesinlikle saçma değil. 70 yaşında doktora yapan var.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvet çok saçma. Zaten yaş 35 yolun yarısı... Okucan edicen derken 40 olmuşsun. Bitti hayat bitti. Ortalama ölüm yaşı 50-55 civarı zaten...
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 880 cevap paylaştı.
+1 yılBu yaşımdan sonra Auzef okuyorum. Öğrenmenin yaşı olmaz. Bak keyfine.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl28 yasindaym ikinci universiteyi okuyorum birincisinden is cikmadi cunku🤷 daha 2. siniftaym 2 senem var. Bence yasi yok
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBen vakit kaybetmedim. İs bulmak cok zor
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yıl70 yaşında üniversite okuyan var sen neden okumayasın.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılOlmaz teyze istediğini yapabilirsin ama okudugun bölüme bağlı
00 YorumlaHayır niçin saçma olsun yeterki oku hatta harika olur. Çevremde hırs yapıpta hatta evli ve çocuklu olupta 30 dan sonra okuyan çok kişi var. Kararınızdan vaz geçmeyin kendinize inanın başarılar :)
00 YorumlaNeden saçma olsun ki?
Kendini geliştirmek istiyorsan yaşının kaç olduğu hiç önemli değil.00 YorumlaBenim bildiğim okumanın yaşı yoktur ve 47 yaşında kadın ehliyet aldı
00 YorumlaAçık ve net. Kime göre, neye göre saçma olacak? Öyle bir durum yok yani. Aklından çıkar bunu.
00 YorumlaNiye sacma olsun okumanın yaşımi olur benim annem bile şu an açıktan lise okuyor
00 YorumlaNasil yeniledinz ben yillar once kaydolmustum tekrar aktiflestrmk istiyorum yardimci olurmsnz
00 Yorumla
+1 yılHayııır ! Asla, böyle düşünmenize gerçekten üzüldüm. Lütfen kaydınızı yenileyin ve eğitiminize devam edin 🥺
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNesi saçma geldi ki? Okumanın yaşı olmaz. Yanlış bir düşünceye sahipsin bence
00 Yorumla- Devamını Gör (72)
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer