Kızlar Bir Adım Öne 30 yaşından sonra açık öğretim okumak saçma mı olur? (Sayfa 3) Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 97 Yapay Zekaya Sor 30 yaşından sonra açık öğretim okumak saçma mı olur? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 17 kişi beğendi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
77Cevap
Yoo niye olsun.
Saçma
Herşey olabilir abla
Okumanin yasi olmaz
Hayır normal
Okumanın yaşı yoktur
Okumanın yaşı mı var
Okumanın yaşı yoktur
Eğtimin yaşı yoktur.
Olmaz
okumamak saçma olur
hayır oku ya