Kolonya alırken kokusuna ve alkol oranına dikkat ediyorum limon kolonyasını çok seviyorum. Şu yeni çıkan mandalinali portakalli kolonyaları da bazen güzel kokuyorlar diye sürüyorum.
Ellerimi çok yıpratmayıp diğer yandand tüm bakterileri yok edecek, kokusunu her içime çektiğimde derin bir nefes alıp ferahlatacak, kalıcı kokulu olacak
Alkol oranına üretici firmaya esans ićeriklerine bakıyorum açıkćası bu pandemi günlerinde alkol oranı yüksek ve hoş kokulu kolonyalar çok yardımcı oluyor
Kendine özgü hos kokusu olmasınaKokusunu içine çektin mi bayan koku degil seni sürükleyen koku olmasına Ferhlatici olmasına karşı koyamamin zor olmasına
Bir kolonya delisi olarak en çok kokusuna dikkat ederim. Alkol oranı yüzde 80 olmasa bile kokusu beni cezbettiyse alırım. Tarçınlı kolonya ya bayılırım.
Renk renk ve çeşit çeşit kolonyaya sahip olan birisi olarak, kolonya olsun yeter diyebilirim. Ama Korona sonrası alkol oranına daha çok dikkat eder olduk.
ilk önce kokusu koku baymıyorsa iyi yoğun olan rahatsız ediyor sonra ferahlık veriyor mu elini yapış yapış ediyorsa sıkıntı ve can alıcı nokta boyu ve fiyatı
koronadan önce: limonlu mu olsun ay yok dur kiraz çiçekli olsunkoronadan sonra: 30 derece kolonya mı olur abi bu koronayı öldürmez bayıltır. sen ver ordan 80 90 abicim
Kolonyaya bayılırım o ferahlatıcı eskisi çok güzel özellikle limonlu bu salgın dönemlerinde daha sık kullanmak durumundayız tabi. Kolonya alırken kokusuna dikkat ederim bir de kalitesine
Alkolü en az 80, aroması da limonlu olsun. Başka bir şey istemem 😂 o kadar memnuniyetsiz değilim. Dipnot: Kolonya taze olsun beklemiş oldu mu nefesimi kesiyor aynı ispirto gibi kokuyor 😂😂
Kolonya alırken görünüşü berrak, bulanık olmayan, içerisinde tortu ve yabancı madde bulunmayan kendine özgü hoş bir kokuda olan kolonyaları tercih ediyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
678Cevap
Kolonya alırken kokusuna ve alkol oranına dikkat ediyorum limon kolonyasını çok seviyorum. Şu yeni çıkan mandalinali portakalli kolonyaları da bazen güzel kokuyorlar diye sürüyorum.
kolonya alırken C alkol oranı yani keskinlik oranına dikkat ederim birde kokusu
limon kolanyasi benim favorim ondan baskasini gozum gormez
Derecesine markasına şu zamanda içine ne kattıklarını bilemedigimden bilinen markayı seçiyorum
Önceden sadece kokusuna bakardım ama şimdi 80derece olup olmamasına ve kokusuna göre alıyorum
Benim için antiseptik özelliği ve kokusu çok önemli
80° olmasına dikkat ederim öncelikle sonra ferah kokulu olmasına💕
Derecesine tabi ki... Limon ve tütünden başka da sevmem
80° kolonyaları özellikle limon tercih ediyorum :))
Derecesine kokusuna guvenilir bir marka olmasına dikkat ederek alırım
Görünüşü parlak bulanık olmayan hoş kokulu olan bir kolonya tercih ediyorum
Tabiki şu an ki pandemi sürecinde önce alkol derecesine ve markasına bakıyorum güvenilirliği olan markalar tercihim
İlk gözüme çarpan %80 alkol olup olmadığıdır. Daha sonra kokusuna bakarım, kokusuda benlik ise tamam derim ve hemen alırım.
Kolonya alırken, kolonyanın markasının Pure Line olup olmadığına dikkat ederim. Pure Line markasının misket limonu kolonyası harika.
artık eski tip kolonyalardan farklı bir tarz gerekiyordu, pure line deniz minarelleri dikkatimi çekti denemek isterim..
Ellerimi çok yıpratmayıp diğer yandand tüm bakterileri yok edecek, kokusunu her içime çektiğimde derin bir nefes alıp ferahlatacak, kalıcı kokulu olacak
Alkol oranına üretici firmaya esans ićeriklerine bakıyorum açıkćası bu pandemi günlerinde alkol oranı yüksek ve hoş kokulu kolonyalar çok yardımcı oluyor
Kendine özgü hos kokusu olmasınaKokusunu içine çektin mi bayan koku degil seni sürükleyen koku olmasına Ferhlatici olmasına karşı koyamamin zor olmasına
Bir kolonya delisi olarak en çok kokusuna dikkat ederim. Alkol oranı yüzde 80 olmasa bile kokusu beni cezbettiyse alırım. Tarçınlı kolonya ya bayılırım.
Renk renk ve çeşit çeşit kolonyaya sahip olan birisi olarak, kolonya olsun yeter diyebilirim. Ama Korona sonrası alkol oranına daha çok dikkat eder olduk.
ilk önce kokusu koku baymıyorsa iyi yoğun olan rahatsız ediyor sonra ferahlık veriyor mu elini yapış yapış ediyorsa sıkıntı ve can alıcı nokta boyu ve fiyatı
koronadan önce: limonlu mu olsun ay yok dur kiraz çiçekli olsunkoronadan sonra: 30 derece kolonya mı olur abi bu koronayı öldürmez bayıltır. sen ver ordan 80 90 abicim
Kolonyaya bayılırım o ferahlatıcı eskisi çok güzel özellikle limonlu bu salgın dönemlerinde daha sık kullanmak durumundayız tabi. Kolonya alırken kokusuna dikkat ederim bir de kalitesine
Alkolü en az 80, aroması da limonlu olsun. Başka bir şey istemem 😂 o kadar memnuniyetsiz değilim. Dipnot: Kolonya taze olsun beklemiş oldu mu nefesimi kesiyor aynı ispirto gibi kokuyor 😂😂
Kolonya alırken görünüşü berrak, bulanık olmayan, içerisinde tortu ve yabancı madde bulunmayan kendine özgü hoş bir kokuda olan kolonyaları tercih ediyorum
Harika kokulari var gercekten ben severek kullaniyorum
Artık düğünde gelinlere kolonya dolu şişeler takılacak altın su oldu :D
Derecesine bakıyorum. Kokusunu falan pek umursamıyoruz
Önce kokusuna sonra derecesine bakarım. 80 dereceden azsa almam.
Kafa yapıyomu diye bakıyorum ben küçüklükten kalma bir alışkanlık tadına bakmadan kolanya almam
Fiyatına tabikii malum türkiye çok kazık bir yer oldu. Zengin hep zengin fakir hep sömürge altında
Fiyat koku ve dokusu yagli gibi olanlari sevmiyorum
Kokusuna ve ferahlıgına çokk dikkat ederim Deniz minarallisi denenicek kesinlikle ❤🌸🌸😄😄
Zeytin kolanya olmasına dikkat ederim çünkü kokusunu aldığım an içim bir ferah oluyor.
Evet haklısın kolanya guzel bu vırusten dolayı bıraz daha degerı arttı
Kokusuna dikkat ediyorum, başkada dikkat ettiğim bişey yok
Kokusuna ve derecesine bakarım. Pure Line deniyeceğim
Kolonya en sevdiğim koku kaynağıdır. Parfümlerden çok çeşitleri olduğu gibi hem de sağlık için zararsız. Günümüzde her türlüsü var zaten 💋
ben fazla sevmiyorum kokusunu ama alırken limonlu olmasına dikkat ediyorum. güzel koku istiyorsam her zaman lavanta kolonyası alıyorum
Kokusuna dikkat ederim🌸 Tabi kalitesine de bakarım. Pure Line kolonyasının deniz mineralli olanını kullanmak isterim 💙
Tütün kolonyası?
Kolanya denince aklıma limonlu kolanya geliyor sadece 😀
mis gibi kokacak yoksa çürük limon gibiyse midem kalkar
Hep fenomenlere vermeyin onlar zaten zengin vatandaşa verin birazda 😂
Benim için öncelik kokusu ve kalıcılığıdır. Kullandığım kolonyanın kokusu ve ferahlığı bir süre benimle kalmalıdır.
Kolonya alırken alkol oranının çok yüksek olmamasına ve kokusunun keskin değil hafif olmasına dikkat ederim
Satıcısının kadın olmamasına. Çok tehlike li İstanbul anlaşmasını kalkan yapıp her iftira yı atarlar yakarlar
Kessinlikle ebatına (kaç ml, cl , litre vs) Daha sonra sırasıyla limon, mandalina ve tütünlü olmasına (milyoncudan alıyoruz biz🤣🤣🤣)
Kolonya alırken dereceden çok kokusuna göre karar veriyorum güzel ve ferahlatıcı şekilde kokması benim için çok önemli
Genelde limon Kokusuna böyle bayıltacak gibi şeklinde olmalı bazı kolonyalar su gibi kokusu az bir işe yaramaz
Bilmiyorum ama Konya dan bir kolonya almıştım iş seyahatinde ve bayıldım ondan tekrar istiyorum ama ne kokusu unuttum
Kime alıcağıma bağlı. Kendime alıcaksam çiçek meyve vs kokmayan kolonya alırım. Okyanus, buz tarzı şeyler hoşuma gider
Ben küçüklüğümden beri kolonya sevmem limondan dolayı ve fresh soft kokuları seviyorum o yüzden deniz kokulu birşey olabilir
Doğanın büyüleyici kokuları ve kolonya temizliği birleşince buna karşı koymak çok zor; Pure Line 80° Kolonyaları’yla keyfini çıkar.
Kokusu bana samimi geliyorsa alırım. Bazı kokular sanki böyle iyi hissettirip tanıdık gelir. Genelde onları tercih ederim. Kolonya çok severim.
Kolonya alırken her zaman beni rahatsız etmemesine ve ferahlatıp bu kriz zamanında da beni korumasına
Kolanya alırken öncelikle kokusu önemli tabi. Bir yandan da 80 derece olması önemli malum korona muhabbeti.
koku tabikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
cocukken muptelası oldugum acaip sıvı. sacıma basıma doker butun evı sulardım. sımdı otobuste ıkram ettıklerınde kacacak delik arıyorum.
Güzel kokusu olsun yeter baska türlüsünü hic düsünmedim bunca zaman kolonya aldigimda kokusuna dikkat ettim
Parasına bakarım saçma sapan kolanyalar bile fahiş fiyat insanların ihtiyaçlarını bu şekilde kötü değerlendirmek vicdansızlık
kokusunun ferah olmasına. alkol seviyesine bakmam. kolonyayı dezenfektan olarak değil serinletici olarak kullanıyorum.