Kokusuna çok dikkat ederim. Kokusu eğer beni kendine çekmiyorsa asla almam. En önemlisi de markasına dikkat ederim. Pure line karşı ön yargılarım var bilemiyorum. Denemedim henüz ama tereddütteyim.
Deniz kokusuna bayiliyirun artik limonlu veya tütün kolonyası kullanmak istemiyorum değişik kokular kolonya kullanmak istiyorum ve deniz kokulu kolonya daha önce hiç görmedim denemeyi çok isterim
En çok kokusuna. Klasik koklardan çok hafif kokular daha iyi oluyor. Hele ki bayramlarda asla elime ağır koktuğu için kolonya sıkmayan ben mecburen korona yüzünden kullanıyorum. Hafif kokusu olsun yeter.
Tutun biber ve tabiki limon vazgecilmezler arasinda ;) eskiden misafirlige gidildiginde kolonya ikram edilir disardan gelen misafirlerin elleri kolonya sebebiyle dezenfektan edilirmis ne guzel geleneklerimiz var bizim☺️
Galiba tüm kolonyalari ayrı bir severim deniz minerallinin ferahligini misket limonun heyecanını her koku farklı bir yeri farklı bir ânı ve deneyimi hissettirir hepsi eşsiz ve hepsi güzeldir seçim yapmak imkansizdan daha imkansız gibi benim icin
Tabikide fiyatına fiyatı pahalı olan daima kalitelidir düşüncesi kolonya içinde geçerlidir diğer bir kriter ise bildiğimiz markaları almayı tercih ederim kokusu konusunda pek ayırt etmem limon tütün güzel koksun yeter
Pandemi dolayısı ile tabiki önce güvenilirliğine bakarım. Limon kolonyası tabiki çok güzel ferahlatıcı ve temiz hissettiriyor ama okyanus ferahlığını da merak ettim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
678Cevap
Ph Derecesi Ve Kokunun Dizginleyici Olması Baş Etkendir Bence.
önce tadına bakarım içilecek gibiyse zaten sürülür =) şaka şaka kokusuna bakarım
Kokusu cok onemli ve bazi kolanyalar alerji yapıyor ona da dikkat ederim
Normalde kokusu önemlidir
Ama şu dönemde derece on planda
Bildim bileli limon kolanyasini çok severim ve kullanirim
Alkol derecesine bakarım tabiki de başka neye bakılır
Kolonya almıyorum çünkü hiç güzel kokutmuyor elimi. Hiç sevmiyorum
Ambalaj ve şişenin dış görünüşü her zaman ön plandadır, güzel birde kokusu varsa insanları mutlu edicek aileyi toplayacak bir kolonya seçmem gerekiyor
Limon kokusu tüm kolonyalarda aynı. Biraz daha farklılık lazım. Deniz kokusu tercihim olurdu.
eskiden kokusuna bakardım artık derecesine bakıyorum :)
Kolonyalar iyice popüler oldu. Bakalım ne kadar daha sürcek :)
Gerçek bir korona savaşçısı olarak alkol oranına dikkat ederim!
Genellikle derecesine dikkat ederim ve kokusuda önemli tabi benim için
Kolanya mi degil mi kolonyaysa nasil bir kolonya 😀
Bu konuda belli markalara olan inancım yeterli oluyor. :-)
Kalite onemli ve alkol değeri tabi koku ve reklam da etkili
En çok tütün kolonyası hoşuma gider. Sabaha kadar sıkılmadan koklayabilirim.
Limonlu olsun çok güzel kokuyor bazen içesim geliyor
Mandalina ve incirli olmasına ferahlamak ıcın bırebır lakın klask kokusunu sevmıyorum.
Bu zamana kadar, kokuya dikkat ederdim ama artık sadece en az 80° alkollü olmasına dikkat ediyorum.
sen anlat ben sana hediye verem hadi göster hünerini
Kokusuna ve vücuduma alerjik reaksiyon göşterir göştermez mi diye üzerindeki bilgileri okurum
Kolonya artık evlerin bir numaralı kahramanı oldu :)) Benim için 80 derece olması yetiyor
Havasını burnuma tutup olarak ktipim zaman burnumu acıştırması ya da tazelik kokusu
Açıkçası kolanya pek almam alırsa babam alır ben daha çok parfüm bakarım.
Limon kolonyasının kokusunu hiçbirşeye değişmem. Çocuklugumu hatırlatıyor
Öncelikle kokusuna:) lavanta kokulu olanı favorimdir
merhaba,
derecesine ph değerine kokusuna içeriğine dikkat ederim :)
Merhaba,
Kolonya'nın kokusu ve kalıcılığı benim için en önemli faktör.
Alkol oranina ve limon olmasina zira tütün sevmiyorum.
Kolonya alırken derecesine ve kokusuna bakarım çok güzel kokulu kolonyalar var
Kolonyanın derecesi kokusu ve alkol oranı ve içerdiklerine dikkat ederim
limonlu olmasına sjsjsjj limonlu kolanyada uçtu baya bir fiyat olarak
Hiç kullanamam kolonya cildimde kaşıntı deri döküntüleri yapiyor.
Gül suyu, limon kolonyası ve yeni yasemin kokulu kolonyayı kullanıyorum
Kokusu ve icinde ne kadar az kimyasal oldugu benim icin onemli
Çok şık bir cam şişede olmalı. Bu şişe yeniden doldurulabilir olmalı. Hem de fiyatı uygun olmalı.
Bu arada bin kişiye yakın üye görüş yazmış buna. Herkese ücretsiz kolonya vermeye ne dersiniz? Bu hoş bir jest olacaktır.
Markasına dikkat ederim her önüme gelen kolonyayi almam
Kokusuna dikkat edrrim birde alerjik tepki vermese daha iyi olur
Kokusuna alkolsüz olması ve kalitesine bakarım @Pure Line
Kokusuna ve %80 alkol oranı olmasına dikkat ediyorum.
Mis gibi kokmasına ve ferahlatmasına bakarak alırım. Deniz minerallerinin kokusuna bayıldım 😊
Derecesi muhakkak cam şisede olması kokladığım zaman beni ayıltsın 😊
Kolanya tercih etmiyorum 😊 Evet, bir yara olduğunda kullanıyorum 😱 ona da bir çözüm bulmalıyım 😂
Aa süper hep kolonya kullanıyordum yeni çıkması iyi olmuş
Kokusuna çok dikkat ederim. Kokusu eğer beni kendine çekmiyorsa asla almam. En önemlisi de markasına dikkat ederim. Pure line karşı ön yargılarım var bilemiyorum. Denemedim henüz ama tereddütteyim.
sağlık bakanlığı onayı olmalı yüksek derece tercihimdir ve yerli üretim olması şahsi tercihimdir.
Umumi wc çıkışında ihtiyar amca da döküyor tütün kolonyasını onu atlamışsın 🤣
Kokusu ve kalıcılıgı, şahsen bir kolonyayı sadce ellerime dökmek istemem elim, yüzüm hatta kiyafetime bile sürmem lazım 😄🌼
Çok fazla detaya takılmam çok fazla çeşidi var ama ben klasik bir insanım sanırım tercihim limon kolonyası :)
Deniz kokusuna bayiliyirun artik limonlu veya tütün kolonyası kullanmak istemiyorum değişik kokular kolonya kullanmak istiyorum ve deniz kokulu kolonya daha önce hiç görmedim denemeyi çok isterim
kokusuna dikkat ederim bazıları sanki tuaf kokuyor ve 80 drc olmasına bakarım
Kokusu da çok önemli hijyen için de gerekli şeylere dikkat ederim
En çok kokusuna. Klasik koklardan çok hafif kokular daha iyi oluyor. Hele ki bayramlarda asla elime ağır koktuğu için kolonya sıkmayan ben mecburen korona yüzünden kullanıyorum. Hafif kokusu olsun yeter.
80 derece ve limon kolonyası olmasına dikkat ederim.
Tutun biber ve tabiki limon vazgecilmezler arasinda ;) eskiden misafirlige gidildiginde kolonya ikram edilir disardan gelen misafirlerin elleri kolonya sebebiyle dezenfektan edilirmis ne guzel geleneklerimiz var bizim☺️
Galiba tüm kolonyalari ayrı bir severim deniz minerallinin ferahligini misket limonun heyecanını her koku farklı bir yeri farklı bir ânı ve deneyimi hissettirir hepsi eşsiz ve hepsi güzeldir seçim yapmak imkansizdan daha imkansız gibi benim icin
Tabikide fiyatına fiyatı pahalı olan daima kalitelidir düşüncesi kolonya içinde geçerlidir diğer bir kriter ise bildiğimiz markaları almayı tercih ederim kokusu konusunda pek ayırt etmem limon tütün güzel koksun yeter
Limon ya da tütün kolonyası alırım % 80 olmasına dikkat ederim
Pandemi dolayısı ile tabiki önce güvenilirliğine bakarım. Limon kolonyası tabiki çok güzel ferahlatıcı ve temiz hissettiriyor ama okyanus ferahlığını da merak ettim