bir kolonyanın önce kokusuna bakarım rahatsız edici yakıcı bir kokusu var mı diye sonra sürdüğümde elimde bıraktığı hisse bakarım bazı kolonyalar sürüldüğünde tabaka gibi kalıyor bunu sevmiyorum son olarak da derecesine bakarım
Kolonya alırken ilk önce dezenfekte etmesiyle birlikte cildime ne kadar zararlı ona bakarım sonra, kokusuna... 15 dk sonra sidik gibi kokan kolonyalardan nefret ederim :) Bergamot aromalı benim favorim :)
şimdi eğer ben bu karantina döneminde dışarı çıkamıyorsam ve doğayı özlemişsen burnumda tütüyorsa bu bulunmaz bir fırsattır. hem virüsten korunacam hemde doğanın ortasında hayallere dalacam e daha ne isterim ki.
Önceden sadece kokusuna dikkat ediyordum. Sıcaklarda ferahlamak için kullanıyordum. E malum artık daha sık ve önemli hale geldi 80⁰ olmasına ferahlatıcı etkisine ve mis gibi kokusu olmasına dikkat ediyorum
genelde kaliteli olmasına dikkat ederim Bir de kokusu dikkatimi çok çeker özellikle bizim tanıdığımız bir kolonyacı vardı Serdar abi Ankara 'da rahmetli Dedem de ondan alırdı onun kolonyası çok güzel oluyor
Kolonya seçerken kokusuna bakıyorum genelde kararsız kalıyorum ama sonrasında klişe olan o mis gibi limon kokulu kolonyayı sepetimde buluyorum😅 şu zamanlar dolayısıyle 80derece olmasına dikkat edilmeli benceeee🤣😇😅😁
Kolonya alırken beni bulunduğum ortamdan farklı bir ortama götürebilmesi çok önemlidir. Örneğin mandalina kokulu bir kolonya beni bodruma, limon kokulu bir kolonya ise limon bahçesine götürebilmeli. :)
Hassas bir cilde sahip olduğum için alkol oranının az ve alerjik olmamasına dikkat ederim. Kokusu ve verdiği his de önemli. Sık sık da kolonya kullanmam zaten. Ellerim kurumaya başlar. Nemlemdirici kullanma seviyem maksimuma çıkar.
Tütün kolonyası ise alırım, ben küçükken bayramlarda rahmetli büyükbabam sürerdi camiden geldikten sonra beni öperdi o koku burnumdan hiç çıkmıyor. Ne zaman tütün kolonyasının kokusunu içime çeksem aklıma rahmetli büyükbabam gelir.
Markasina , kokusuna , derecesine , son kullanma tarihine hatta şisesinin cam olmasina dikkat ediyorum. Ve guvendigim yerlerden almaya ozen gosteriyorum.
Aslında bu dönemde unutulmaya yüz tutulmuş kolanyayı daha iç içe kullanmamızı sağladı sadece büyüklerimizin ellerinde ya da bayramada gördüğümüz kolanyalar toplumda herkes in kullanması beni mutlu etti Kolonya üretiminde temel ham madde etil alkoldür bunun olmasına dikkat ederim ve kendi özgü hoş kokuda olması ve merdiven altı olmaması gerekir.
Kolonya kokusunu seviyorum kolonyalı mendil kokusunu , kolonya kokulu mendili burnuma götürüp götürüp koklamayı çok seviyorum. Benim için güzel kokması ve uygun fiyatlı olması önemli
Önce büyüklerime ikram edilip edilmediğine dikkat ederim, eğer hepsine kolonya tutulmuş ise bende alırım. Aksi durumda ''önce misafirlere tut kızım'' diye uyarır düzeni sağlarım
Valla ben hic kolonya almadim. Babam alir onu hep bayramlarda. ben alacak olsaydim sanırım markasina bakardim. fiyatına bakardim. bakabiliyorsam da kokusuna
Kokusu hoşuma gitmeli evvela, sonrası ambalajı. Kullanımı nasıl, kolay mı ve kalıcı mı? Çiçeksi kokular kolonyada başarılı. Neroli dediğimiz turunçgiller de yazın ferah bir iz bırakıyor insanda.
Yenilikçi olmasına dikkat ederim. Mesela diyelim kolonya alman gerekiyor ve yeni bir ürün gördüysem riske girer onu alırım. Yeni şeyler denemek cesaret işidir. 😉
Kolonyaların benim için yeri apayrıydı hep❤ Hele bir de limonlu kolonyaysa kendimden geçerim kokusuna. Pandemi sürecinde yanımdan, eşyalarımdan eksik etmedim. Kolonya alıren kokusunun ağır değil de genellikle mayhoş olmasına bakarım. İnsanı yatıştıracak, ferah, mis kokulu kolonya her zaman tercihimdir.
Kolonya alırken ilk dikkat edilmesi gereken şey Pure Line olması hahah. Şaka bir yana; Kolonya şu günlerde insana güven veren en önemli eşyalardan birisidir. Bunun yanında, şu dönemde insanların ve benim düzenli olarak kullanacağımız kolonyanın derecesi ve kokusu benim için en önemli unsurlardır. Bir sıvının dezenfektan özelliğe sahip olması için minumun yüzde 70-95 arası alkol oranı gerekir. Ve koku olarak ferah koku olmasına dikkat ederim.
Kolonya benim icin ilk olarak güzel kokmalı sonra derece si çok önemli ve içinde gerçekten saf limon olmalı bence bunlar bana yeter Ama en onem eli olan dedigim gibi esansları..🍋💐💦
Japon kiraz çiçeği gibi farklı esansları tercih ederim. En az %60 alkol olmalı ve ilginç konular olmalı. Misafirlerime ikram ettiğimde, aaa bu nedir, ilk defa gördüm demeleri de güzel olur :)
Bir kolonya önce hoş kokulu olmalı sonra etkisi şu pandemi döneminde en çok güvendiğimiz şey oldu. limon kokusu gerçek ve esanslı olması tercihim diğer kokular da kalitesi olması yeterli..🌸
Kolonya dediğin %80 alkollü olmalı şu dönemde özellikle dikkat edilmesi gereken şeylerden bir tanesi bu 2'ncisi de kokusu tabii ki parfümlü kolonya o kadar da iyi değil limonlu kolonya en güzeli ♥️
Koronadan korumasına dikkat ederdim :D Bu arada bu soru KizlarSoruyor'da en çok görüş ve beğeni gelen soru olabilir. Benim bence bile 47 beğeni almıştı bu 62 beğeni almış :o
Küçüklüğümden beridir çok severim kolonyalari özellikle limonlu olanlarına zaafim vardır. Virüs çıktığından beridir de alkollü olmasına çok dikkat ediyorum. Öyle önüme gelen her kolonyaları da almıyorum güvendiklerini alıyorum sadece. Bunlardan biri de Pura Line. Çok teşekkür böyle güzel kolonyalar için.🥰🥰
Kimi kolonyaların içine tatlandırıcı koyuyorlar koku için. Bunun olmamasına özen gösteriyorum. Böcek türlerini çeken bir kolonya olabilir mi? Oluyor işte. :D
Kolonya dedinmi zambak olacak... zambak ve az miktarda tütün esansı da muhteşem sonuçlar çıkarıyor kiraz çiçeği de güzel.. ama 72-80 derece olmalıki hijyen görevinide yerine getirsin ayrıca şisesi havalı olmalı ve sağlam olmalı
Bir çok açıdan senelerdir evlerimizdr kullandığımız vazgeçilmez bir ürün alırken bir çok açıdan incelerim öncelikle derecesine bakarim yuksek dereceli kolanyalar tartisilmaz dezenfekte acisindan onemlidir eger yaziyorsa alkol oranini kontrol ederim. Bunlar hijyenik acidan onemli noktalardir. Keyfi durumlara bakarsak kokusuna bakarim. Ne diyebilirim baska bilmiyorum ama evlerimizde vazgecilmez oldugu kesindir.
80 derece olmasına çok dikkat ederim bu sağlık için çok önemli bir durum birde kokularına kokusu istediğim olmazsa almam hiç. Çiçek ve oryantal kokularını çok seviyorum.
Keeeesinlikle deniz kokusu. Enn huzur verici olan yüzde 100 o.. Abartı ağır kokmaması, ferahlatıcı olması kolonyayı 58 adım öne çıkarır. Ellere, kollara boyna sırta kolonya banyosu yapmak gerek :D
Basta alkol oranina dikkat ederim. Malum gundemimiz korona, ve kolonya artik surekli kullandigimiz bir sey oldu. Sonrasinda kokusuna, cok kesin olmamali, ferah kokmali
Kokusuna dikkat ederim ilk başta benim için en önemli etkenlerden birde 80 C° klasiği'ne dikkat ederim. Sonuçta bakterileri öldürmesi dez avantajı; Edit:bakterileri öldürmek olsa kolonya almaktaki amacım , ya da biz şuna korunmak diyelim gider dezenfektan alırım:)
Eski teknikler ile üretilen kolonya tercihim. icinde parfüm ve kimyasal olmayan gerçek esanslar ile uratilen kolonya alıyorum. favori kokularim tutun, zeytin çiçeği ve beyaz zambak.
Kolonya dediğin kokusunu içine çektiğinde hacı evinde hissettirecek, eline döktüğünde elin soğuyup ferahlayacak, ellerini zımparalasan da o koku oraya kazınacak.
Kokusuna bakarak alıyorum. Bazen limon kolonyası sevmiyorum. Bazen hosuma gidiyor bu yoğunluğa bağlı oluyor. Farklı kokuları da severim deniz minaralleri nasıl merak ettim.
Ben kolonya alırken kokusuna bakarım. Kokulara karşı çok hassasım çünkü. Sinirlendiğimde güzel kokan bir kolonyayı alır elime yuzüme sürerim ve cidden rahatlatır
Limon kolonyasi Tütün kolonyasi... En çok bu ikisini kullanıyorum Değilse çeşit çok fazla mandalina kolonyası Çam Kolonyası zeytin çiçeği kolonyası kertil kolonyası gibi çok fazla çeşit var
Et yakıyor mu diye bakıyorum uzun süre etkisi kalacak 😀 askeriyede elime bir kolanya döktüler öyle böyle etkili kolonya değil eve gelene kadar elimden etkisi gitmedi. Bizim evdekiler hemen uçuyor
Benim için çok şey ifade ediyor kokusu ferahlığı bide bu salgın dümeninde birazcık ta olsa içimi rahatlatiyo purelineden 3 tane var evde bunu üretenden yapandan ALLAH razı olsun elerine emeklerine sağlık size teşekkürlerimi sunuyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
678Cevap
bir kolonyanın önce kokusuna bakarım rahatsız edici yakıcı bir kokusu var mı diye sonra sürdüğümde elimde bıraktığı hisse bakarım bazı kolonyalar sürüldüğünde tabaka gibi kalıyor bunu sevmiyorum son olarak da derecesine bakarım
Kolonya alırken ilk önce dezenfekte etmesiyle birlikte cildime ne kadar zararlı ona bakarım sonra, kokusuna... 15 dk sonra sidik gibi kokan kolonyalardan nefret ederim :)
Bergamot aromalı benim favorim :)
şimdi eğer ben bu karantina döneminde dışarı çıkamıyorsam ve doğayı özlemişsen burnumda tütüyorsa bu bulunmaz bir fırsattır. hem virüsten korunacam hemde doğanın ortasında hayallere dalacam e daha ne isterim ki.
Önceden sadece kokusuna dikkat ediyordum. Sıcaklarda ferahlamak için kullanıyordum. E malum artık daha sık ve önemli hale geldi 80⁰ olmasına ferahlatıcı etkisine ve mis gibi kokusu olmasına dikkat ediyorum
genelde kaliteli olmasına dikkat ederim Bir de kokusu dikkatimi çok çeker özellikle bizim tanıdığımız bir kolonyacı vardı Serdar abi Ankara 'da rahmetli Dedem de ondan alırdı onun kolonyası çok güzel oluyor
Kolonya seçerken kokusuna bakıyorum genelde kararsız kalıyorum ama sonrasında klişe olan o mis gibi limon kokulu kolonyayı sepetimde buluyorum😅 şu zamanlar dolayısıyle 80derece olmasına dikkat edilmeli benceeee🤣😇😅😁
Kolonya alırken beni bulunduğum ortamdan farklı bir ortama götürebilmesi çok önemlidir. Örneğin mandalina kokulu bir kolonya beni bodruma, limon kokulu bir kolonya ise limon bahçesine götürebilmeli. :)
Hassas bir cilde sahip olduğum için alkol oranının az ve alerjik olmamasına dikkat ederim. Kokusu ve verdiği his de önemli. Sık sık da kolonya kullanmam zaten. Ellerim kurumaya başlar. Nemlemdirici kullanma seviyem maksimuma çıkar.
Tütün kolonyası ise alırım, ben küçükken bayramlarda rahmetli büyükbabam sürerdi camiden geldikten sonra beni öperdi o koku burnumdan hiç çıkmıyor. Ne zaman tütün kolonyasının kokusunu içime çeksem aklıma rahmetli büyükbabam gelir.
Markasina , kokusuna , derecesine , son kullanma tarihine hatta şisesinin cam olmasina dikkat ediyorum. Ve guvendigim yerlerden almaya ozen gosteriyorum.
Aslında bu dönemde unutulmaya yüz tutulmuş kolanyayı daha iç içe kullanmamızı sağladı sadece büyüklerimizin ellerinde ya da bayramada gördüğümüz kolanyalar toplumda herkes in kullanması beni mutlu etti Kolonya üretiminde temel ham madde etil alkoldür bunun olmasına dikkat ederim ve kendi özgü hoş kokuda olması ve merdiven altı olmaması gerekir.
Kolonya kokusunu seviyorum kolonyalı mendil kokusunu , kolonya kokulu mendili burnuma götürüp götürüp koklamayı çok seviyorum. Benim için güzel kokması ve uygun fiyatlı olması önemli
Önce büyüklerime ikram edilip edilmediğine dikkat ederim, eğer hepsine kolonya tutulmuş ise bende alırım. Aksi durumda ''önce misafirlere tut kızım'' diye uyarır düzeni sağlarım
Valla ben hic kolonya almadim. Babam alir onu hep bayramlarda. ben alacak olsaydim sanırım markasina bakardim. fiyatına bakardim. bakabiliyorsam da kokusuna
Kokusu hoşuma gitmeli evvela, sonrası ambalajı. Kullanımı nasıl, kolay mı ve kalıcı mı? Çiçeksi kokular kolonyada başarılı. Neroli dediğimiz turunçgiller de yazın ferah bir iz bırakıyor insanda.
Yenilikçi olmasına dikkat ederim. Mesela diyelim kolonya alman gerekiyor ve yeni bir ürün gördüysem riske girer onu alırım. Yeni şeyler denemek cesaret işidir. 😉
Kolonyaların benim için yeri apayrıydı hep❤ Hele bir de limonlu kolonyaysa kendimden geçerim kokusuna. Pandemi sürecinde yanımdan, eşyalarımdan eksik etmedim. Kolonya alıren kokusunun ağır değil de genellikle mayhoş olmasına bakarım. İnsanı yatıştıracak, ferah, mis kokulu kolonya her zaman tercihimdir.
Kolonya alırken ilk dikkat edilmesi gereken şey Pure Line olması hahah. Şaka bir yana; Kolonya şu günlerde insana güven veren en önemli eşyalardan birisidir. Bunun yanında, şu dönemde insanların ve benim düzenli olarak kullanacağımız kolonyanın derecesi ve kokusu benim için en önemli unsurlardır. Bir sıvının dezenfektan özelliğe sahip olması için minumun yüzde 70-95 arası alkol oranı gerekir. Ve koku olarak ferah koku olmasına dikkat ederim.
Kolonya benim icin ilk olarak güzel kokmalı sonra derece si çok önemli ve içinde gerçekten saf limon olmalı bence bunlar bana yeter
Ama en onem eli olan dedigim gibi esansları..🍋💐💦
Japon kiraz çiçeği gibi farklı esansları tercih ederim. En az %60 alkol olmalı ve ilginç konular olmalı. Misafirlerime ikram ettiğimde, aaa bu nedir, ilk defa gördüm demeleri de güzel olur :)
Bir kolonya önce hoş kokulu olmalı sonra etkisi şu pandemi döneminde en çok güvendiğimiz şey oldu. limon kokusu gerçek ve esanslı olması tercihim diğer kokular da kalitesi olması yeterli..🌸
Kolonya dediğin %80 alkollü olmalı şu dönemde özellikle dikkat edilmesi gereken şeylerden bir tanesi bu 2'ncisi de kokusu tabii ki parfümlü kolonya o kadar da iyi değil limonlu kolonya en güzeli ♥️
Sirf hijyen icin kolonya kullanimi bagisikligi bozuyor onemli olan sabunla hijyen.
Kolonya alirken neye dikkat edecem?
Aldigim seyin kolonya olup olmamasina.
Koronadan korumasına dikkat ederdim :D
Bu arada bu soru KizlarSoruyor'da en çok görüş ve beğeni gelen soru olabilir. Benim bence bile 47 beğeni almıştı bu 62 beğeni almış :o
100 like geçmiş @mekansahibisahmaran tebrikler
Küçüklüğümden beridir çok severim kolonyalari özellikle limonlu olanlarına zaafim vardır. Virüs çıktığından beridir de alkollü olmasına çok dikkat ediyorum. Öyle önüme gelen her kolonyaları da almıyorum güvendiklerini alıyorum sadece. Bunlardan biri de Pura Line. Çok teşekkür böyle güzel kolonyalar için.🥰🥰
Kimi kolonyaların içine tatlandırıcı koyuyorlar koku için. Bunun olmamasına özen gösteriyorum. Böcek türlerini çeken bir kolonya olabilir mi? Oluyor işte. :D
Kolonya dedinmi zambak olacak... zambak ve az miktarda tütün esansı da muhteşem sonuçlar çıkarıyor kiraz çiçeği de güzel.. ama 72-80 derece olmalıki hijyen görevinide yerine getirsin ayrıca şisesi havalı olmalı ve sağlam olmalı
Bir çok açıdan senelerdir evlerimizdr kullandığımız vazgeçilmez bir ürün alırken bir çok açıdan incelerim öncelikle derecesine bakarim yuksek dereceli kolanyalar tartisilmaz dezenfekte acisindan onemlidir eger yaziyorsa alkol oranini kontrol ederim. Bunlar hijyenik acidan onemli noktalardir. Keyfi durumlara bakarsak kokusuna bakarim. Ne diyebilirim baska bilmiyorum ama evlerimizde vazgecilmez oldugu kesindir.
80 derece olmasına çok dikkat ederim bu sağlık için çok önemli bir durum birde kokularına kokusu istediğim olmazsa almam hiç. Çiçek ve oryantal kokularını çok seviyorum.
Keeeesinlikle deniz kokusu. Enn huzur verici olan yüzde 100 o.. Abartı ağır kokmaması, ferahlatıcı olması kolonyayı 58 adım öne çıkarır. Ellere, kollara boyna sırta kolonya banyosu yapmak gerek :D
Basta alkol oranina dikkat ederim.
Malum gundemimiz korona, ve kolonya artik surekli kullandigimiz bir sey oldu.
Sonrasinda kokusuna, cok kesin olmamali, ferah kokmali
Kokusuna dikkat ederim ilk başta benim için en önemli etkenlerden birde 80 C° klasiği'ne dikkat ederim. Sonuçta bakterileri öldürmesi dez avantajı; Edit:bakterileri öldürmek olsa kolonya almaktaki amacım , ya da biz şuna korunmak diyelim gider dezenfektan alırım:)
Eski teknikler ile üretilen kolonya tercihim. icinde parfüm ve kimyasal olmayan gerçek esanslar ile uratilen kolonya alıyorum. favori kokularim tutun, zeytin çiçeği ve beyaz zambak.
Kolonya dediğin kokusunu içine çektiğinde hacı evinde hissettirecek, eline döktüğünde elin soğuyup ferahlayacak, ellerini zımparalasan da o koku oraya kazınacak.
Kokusuna bakarak alıyorum. Bazen limon kolonyası sevmiyorum. Bazen hosuma gidiyor bu yoğunluğa bağlı oluyor. Farklı kokuları da severim deniz minaralleri nasıl merak ettim.
Ben kolonya alırken kokusuna bakarım. Kokulara karşı çok hassasım çünkü. Sinirlendiğimde güzel kokan bir kolonyayı alır elime yuzüme sürerim ve cidden rahatlatır
Limon kolonyasi
Tütün kolonyasi...
En çok bu ikisini kullanıyorum
Değilse çeşit çok fazla mandalina kolonyası Çam Kolonyası zeytin çiçeği kolonyası kertil kolonyası gibi çok fazla çeşit var
Et yakıyor mu diye bakıyorum uzun süre etkisi kalacak 😀 askeriyede elime bir kolanya döktüler öyle böyle etkili kolonya değil eve gelene kadar elimden etkisi gitmedi. Bizim evdekiler hemen uçuyor
herkesin vazgecimezse vazgecilmezidir kolonya. kolonya her zaman ferahlatir, farkli ama essiz biri kokusu vardir.
Benim için çok şey ifade ediyor kokusu ferahlığı bide bu salgın dümeninde birazcık ta olsa içimi rahatlatiyo purelineden 3 tane var evde bunu üretenden yapandan ALLAH razı olsun elerine emeklerine sağlık size teşekkürlerimi sunuyorum
Küçüklüğümden beri kolonyayı oldum olası sevmem. 🌸
Rebul yasemin dene fikrin değişebilir
@eylemyiğit denerim 🌸
Yeşilçay kolonyası denemelisin 😊 ben de sevmezdim şimdi aşık oldum
Kolonyanın tahriş etmemesi burnumu yakacak şekilde kokması gerekir
Kolonya alırken ilk dikkat ettiğim şey 80°olması. Sonra ise kokusuna bakarım. Genelde limon tavsiye edilir ama ben incir kolonyasini çok seviyorum.
kolonya alınırken de dikkat mi ediliyormuş? bir yaşıma daha girdim. belirli bir iki marka var, onu görünce alırsın bu kadar easy.
80 derece limon, limon çiçeği olursa daha iyi. Diğer kolonyalar parfüm gibi. Bir de yerleşik köklü firmalardan alırım genelde.
Tenime sıktığımda, kokusunu aldığımda hem bana temizlik hissini verebilmeli, hem de kokusuyla içimi ferahlatabilmeli
Ruh halime göre o an kokusunu daha içime cekmeden aldigim kolonyayi alırım adina markasına bakmam hissime güvenirim kokusu yaniltmaz..
Kafa yapiyomu, icimi guzel mi tadi yerinde Limonunda uckagit mi yapmislar bakmak gerek yoksa sabun gibi oluyo cakma parfum gibi
Bu soru karantina sürecinden önce sorulsaydı kokusu derdim ama şu an etil alkol derecesine bakarak alırım.
Kokusu en önemli detay elbette onun dışında kalıcı olması ve ferahlık hissi benim dikkat ettiğim hususlardır.
Limon kolonyası olmasına dikkat ediyorum tütün kolonyası da güzel hangisini gönderirseniz kabulümdür bebeğim 😂
Eğer içine çektiğinde o gözlerini yaşartmıyor, biber gazı yemişcesine pörsütmüyorsa kaliteli kolonya değildir :D
Onceden kokusuna bakarak alırdım ama şimdi bu süreçte direk kaç derece olduğuna bakıyorum ama tabikide kokuda önemli :)
Kolonya alırken derecesı dısında biseye dikkat etmem. Limon severim fresh kokular severim baygın kokuları sevmem bir de.
Nekadar Devir Atlasakta kolanya şu an Günden Olsada Unutanlar Olsada 9 Yaşımdan Beğri Tütün Kolanyasından Vaz geçemeyen İnsanlar var.
Görünüşü berrak, bulanık olmayan, içerisinde tortu ve yabancı madde bulunmayan, kendine özgü hoş bir kokuda olan kolonyaları tercih ederim..
Önceden sadece kokusuna dikkat ederdim, Covid-19 ile birlikte, en az 60-70 alkollü olmasına da dikkat ediyorum.
Öncelikle Alkol derecesinebu tercihim Pandemi önceside böyleydi, sonra ferahlatıci etkisi ve kokusuna
80 derece olmasına dikkat ettiğimiz gibi konusu da çok önemli bazıları korkunc oluyor pure line hiç denemedim ama deneyebilirim
Metil alkol olmamasına dikkat etmek lazım sahte kolonyalarda ucuz olsun diye koyuyorlar ve görme kaybına neden oluyor