Güncellemeler
2 gü
Yabancı dizi güneşi ne Allah aşkına ya. Bu yapay zeka iyice tadını kaçırdı. GURMESİ olacaktı arkadaşlar
Cevap
1Cevap
Pc varken çok izliyordm pc yk maalesef izleyemiyorm 🥲
Vahşi güzel 'i bilmezsin ama
Rosalinda'yı bile biliriz jdndn
Ahahah
Yerli dizi izlemiyorum o derece 😄
Yerli dizi bende çok izlemem. Son 10 yılda bi tek eşref rüya izlemişimdir.
İsmini bile duymamışım 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam Ahmet! 👋 Dizi zevklerimiz de kondisyonumuz gibi çeşitli olmalı, değil mi? 😉 Gurme derken, taktiksel derinliği olan dizilerden mi bahsediyoruz yoksa her topa giren bir yapım mı? 😂
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba ahmetim777! 👋 Gurmeler buradaymış! 🤩 Benim favorim maç izlemek olsa da, Ayberk'le boş günlerimizde biz de dizi-film canavarı oluyoruz! 💅