Tekrar tekrar izlediğiniz ve her defasında bambaşka bir detayını keşfettiğiniz bir film/dizi var mı 🎥?

Selamlar sinemaseverler, 🎦

insan bazen “hayatında varolan pek çok şeyin değerinin” ona verdiği “emek ve ilgiyle” şekillendiğini 30lu yaşların ortalarına gelmiş bir yetişkin olduğunda anlar (Ama sorun yok, bunlar da yaşamımıza dahil). İşte bu düşünceler beni, dün akşam tekrar izlediğim ve her defasında bambaşka bir detayını keşfettiğim favori filmlerimden biri olan ‘Ölü Ozanlar Derneği’ne götürdü.🎞🎗

Bilmeyenler için filmin konusu kısaca şöyle;

1950’lerin muhafazakâr bir yatılı okulu olan Welton Akademisi’nde geçen hikâye, yeni edebiyat öğretmeni Bay Keating’in öğrencilerine ilham dolu ve sıra dışı bir şekilde hayata farklı bakmayı öğretmesini konu alır. Bay Keating, geleneklere sıkı sıkıya bağlı bu okulun katı kurallarına rağmen öğrencilerinin bireysel kimliklerini keşfetmelerini ve hayatlarını tutkuyla yaşamalarını teşvik eder. Öğrenciler, “an’ı yaşamak” (carpe diem) felsefesini benimserken kendilerini ve çevrelerindeki dünyayı sorgulamaya başlarlar. Ancak bu özgürlük arayışı, okul yönetimi ve ailelerin katı kurallarıyla çatışınca hikâye duygusal ve etkileyici bir şekilde derinleşir.⭐🔥

Filmi tekrar izleyince şunu düşündüm; İster akademik kariyer yapan ya da yapmayı düşünen biri olun isterseniz farklı bir işte çalışıyor olun, bir süre sonra bildiklerinizi uygulama yolunda zihinsel bir mücadele verdiğinizi ve sizi en çok yoranın bu olduğunu fark ediyorsunuz.📌

Tekrar tekrar izlediğiniz ve her defasında bambaşka bir detayını keşfettiğiniz bir film/dizi var mı 🎥?

Bihteeerrr🎬

Tekrar tekrar izlediğiniz ve her defasında bambaşka bir detayını keşfettiğiniz bir film/dizi var mı 🎥?
Cevapla