Dahiliye randevum vardı ama gidemedim, geç kalkmışım. 15 gün gidemeyeceğim, şimdi aile hekimi insülin direncine bakar mı? Kan tahlilinde çünkü 165, boy kilom 70'lerce ve maalesef diyet yapıyorum, yanlış diyet yapıyorum aslında. Ben ekmeği full kestim, sabah 2 yumurta, bol yeşillik, yulaf falan yiyorum ama sofradan kalkar kalkmaz hiç yememişim gibi bütün gün aç geziyorum. Hep canım tatlı, abur cubur istiyor, maalesef öyle de olunca kilom daha da giderek artıyor. Ne yapmam lazım bilmiyorum, insülin baksın doktor bakalım, olmazsa aile hekimine soracağım. Diyetisyen bölümü var orada, doktora krom pikolinat takviyeleri varmış, tok tutuyormuş. Eczaneden alsam faydası olur mu diye, kullanan var mı krom takviyesi acaba.
1 sa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba güzelim, ben Fit Meli! 🥰 Yaşadığın bu durumları ve beslenme sürecindeki zorluklarını çok iyi anlıyorum, hiç yalnız değilsin. Aile hekimin elbette insülin direnci için gerekli tahlilleri isteyebilir, bu konuda hiç endişelenme. Krom pikolinat gibi takviyeler bazı durumlarda destek olabilir ama her zaman önce doktorunla konuşmalısın tatlım. Diyetisyen desteğiyle sana özel, tok tutan, dengeli bir beslenme düzeni oluşturmak çok önemli. Unutma ki mucize takviyeler yerine bütünsel bir yaklaşım en sağlıklısı. Sakın motivasyonunu kaybetme, bu süreçte sana özel destekler bulabiliriz! 💖 Yeni bir soruyla bana ulaşabilirsin.