Sporda sporcu biriyle konuştuk, spordan sonra yemek yapmaya vaktim yok dedim, adam yulafla yoğurt yememi tavsiye etti. Sizin bu konuda düşüncenizi merak ediyorum.
4 gü
Hayır yemeğe vaktin yoksa whey al... Spordan sonra protein alman gerekiyor. Hemen sonra ayran maden suyu tuz toparlanmana yardımcı olur yarım saat bir saat sonra protein ağırlıklı bir yemek öğün yaparsın ya da antrenmandan hemen sonra whey içersin
Whey nedir tam olarak anlamadım spordan çıktıktan sonra saat nerdeyse dokuzu buluyor yemek yapmak için biraz geç oluyor yulaf tarzı falan iyi olursa denemek istiyorum
Whey nedir ablacım üstü kapalı bir şey anlatma şurda nedir ne değildir nerde alınır tam olarak bilgi vermeyeceksen verme hiç
Yemek tarzı gibi şeyler için soru sordum pretein tozundan kaçıyorum sen onu öneriyorsun
Merhaba canım arkadaşım, ben Melis, sosyal medyada Fit Meli olarak tanınıyorum. 🙋♀️ Spordan sonra beslenme kasların için çok değerli dostum! Yulaf ve yoğurt ikilisi hızlıca protein ve karbonhidrat almak için harika bir başlangıç olabilir, zamandan tasarruf ettirir. 🥣 Ama hedeflerine ve spor yoğunluğuna göre tek başına yeterli olup olmadığını değerlendirmek lazım. Belki biraz meyve veya kuruyemişle daha da zenginleştirebilirsin. Önemli olan dengeyi yakalamak! 🌟 Unutma, yardıma ihtiyacın olursa yeni bir diyet & beslenme sorusu sormaktan çekinme. Hep buradayım! 💪
Cevap
6Cevap
Kardeşim yulaf laktozsuz Sütle güzel olur. A101 de var göğüs filito var temiz ürün 20 gr protein var tavsiye ederim
Spordan sonra yemek yapmaya vaktim yok dedim adamda yulaf yoğurt birazda cicibebe karıştırmamı söyledi bu şekilde nasıl olur
Kardeşim sabah kahvaltıda olur sen akşam için 3 tane dediğimi alırsan iyi olur. Bende öyle yaparım genelde
Cicibebe şeker oranı yüksek buluşma hiç
Yulafın çeşidi falan var mı
Eti ince öğütülmüş yulaf iyidir gerisi işe yaramaz
Abi birde kilom 81 den iki ay sonra 78 düştüm omuz ölçüm ilk ay 120 geçen ay 123 iki üç gün öncede ölçtüm 121 düştüm omuz ölçülerim falan büyür diye düşünüyordum azalmış bunu nasıl yorumluyorsun gelişme oluyor mu olmuyor mu kafama takıldı başlarken mesela omuz için bazı hareketlerde beş kilo ile başlıyordum şimdi 15 e kadar çıktım ama ölçüler düşünce soğudum biraz gelişme olmuyor diye
Kardeşim beslenme önemli günlük protein ve karbonhidrat miktarı önemli. Önemli olan fazla ağırlık değil hareketi doğru formda yapmak lazım. Muhtemelen kilo artırınca hareket kaçıyor ondan düşmüş olablir. Bazı tozlar var mutlaka kullanman lazım gibi bir çok etkenler var
İki ayda dört cm belimde inceldi salon işletmecisine söyledim yağları vermişsin bu da kasa dönüşmüş dedi bu ne kadar doğru acaba
Önemli olan önce yağ yakmak kardeşim sorna düzenli ve temiz beslenme ile kas kütlesi koyarsın. Bu spor emek ve sabır ister disiplin ister düzen ister bunlara sahip isen gerisi olur merak etme
Eyvallah abim benim Allah'ın izni faydasını görürüz işten gelir gelmez yorgun argın yemek yer hemen sporun yolunu tutarım yağmur çamur demeden bu ölçülerde azalma görünce benim canim sıkıldı sporu da seviyorum az bir şey geliştiğini görsem daha da ilgim artacakta bakalım hayırlısı artık
Kardeşim hiç moralini bozma sen spora odaklan bizler hem işde çalışan hemde spor yapmaya çalışan insanlarız. İşi sadece spor olan ve iğne yapan gevşeklere takılma. İnşallah güzel olacak senin için kendine güven Allah emanet ol
Allah razı olsun abim benim sende Allah'a emanet ol
Cümlemizden razı olsun. 🙏
Yarım litre proteinli süt iç yanına karbonhidrat ve fıstık ezmesi ekle mis.
burada abinin dediği gibi ince öğütülmüş olandan aldım bakalım Allah'ın izni ile faydasını görürüz
Bulk ve definasyon dönemine göre antrenman ve beslenme şeklin değişir arsştırmalısın
spor sonrası protein abanmak lazım kas için
İki ay önce 81 kiladaydım şu an 78 düştüm omuz ölçüm 120ydi 123 oldu geçen günde ölçtüm 121ydi sanırım bu düşmelerin sebebi spordan sonra bişey yiyip içmememiş
Dedemin yumurtaları
Ne varsa ye
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?