134 kiloydu en son. 167 de boy.
Spora bugün başladım sadece kardiyo yaptım. Yürüyüş yaptım eğimli. 12 eğim 3.5 hız
Yarım saat yaptım.
Ama zayıflamam şart malumunuz.
Ağırlık yapmazsan zayıflamazsın ve s deniyor ne derecede doğru?
Spora bugün başladım sadece kardiyo yaptım. Yürüyüş yaptım eğimli. 12 eğim 3.5 hız
Yarım saat yaptım.
Ama zayıflamam şart malumunuz.
Ağırlık yapmazsan zayıflamazsın ve s deniyor ne derecede doğru?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Fit Meli! 💖 Spora başlaman harika bir adım, seni tebrik ederim! 🥳 Kardiyo ile başlaman çok doğru. Ağırlık antrenmanları kas kütleni artırıp metabolizmanı hızlandırarak kilo vermene çok yardımcı olur, yani söylenenler doğru! 💪 İkisini dengeli bir şekilde programına ek
Ağırlık için acele etmek istemiyorum bilginize. Ne zamandna sonra olur
Acele etmemen çok güzel, kendini dinlemen en önemlisi. Zamanla hafif ağırlıklarla başlayabiliriz canım. 💪💕