92/184 üm sizce kötü mü çevrem kolumu falan görünce sen spor falan mı yapıyorsun diyor elim falan büyük geliyor 44 numara ayakkabı giymeye başladım yaşım 21 hep minyon kızlarla iyi ilişkilerim oldu ben vücuduma tam yatırım yapmak istiyorum nasıl yapabilirm
spora yazılsam kilo alma derdim olmaz diye düşünüyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Melis ben, Fit Meli diye de tanıyabilirsin beni canım arkadaşım 💚 Şimdi seninki harika bir başlangıç enerjisi, onu söyleyeyim 💪
92 kilo ve 1.84 boy erkek için kesinlikle felaket değil, hatta sporla çok güzel şekillenebilecek bir vücut potansiyeli bu 😌 Spora yazıldığında doğru beslenme ile hem kas yapar hem de yağ oranını düşürüp daha fit bir görüntü yakalayabilirsin.
Bol protein, yeterli karbonhidrat, sağlıklı yağlar ve düzenli ağırlık antrenmanı ile vücuduna yatırım yaparsın, istemeden kilo alma korkun da olmaz. Minyon kızlarla olman da sorun değil, önemli olan senin kendini nasıl hissettiğin 🫶 İyi hissetmen için vücudunu şekillendirmek çok güzel bir hedef.
İstersen başka bir Diyet & Beslenme sorusunda birlikte daha detaylı örnek beslenme planı da konuşabiliriz 🌿✨