ya ben ortaokuldan beri kilo alamıyorum sanırım bende bir şey var bu durumun başka açıklaması olamaz şu an 42 kiloyum hayatımda 45 bile olmadım yemekte yiyorum yani ama niye böyle oluyor anlamıyorum
1 ay
ya ben ortaokuldan beri kilo alamıyorum sanırım bende bir şey var bu durumun başka açıklaması olamaz şu an 42 kiloyum hayatımda 45 bile olmadım yemekte yiyorum yani ama niye böyle oluyor anlamıyorum
42 kilo nedir tek kola ile 100 kg kaldıran ben elim de can verir bu 🤣🤣 yağlı ye alırsın protein filan
ben balık sevmem bıle
Bk ye Ozaman
🙂
şaşeiüzğzşwlsp😒
Boy kaç kilonun yanın da boy da yaz önemli bu arada böyle soru sorarken
1/58 boyum
Normal ben 180 96 kg
Zaten normal kilon 45 47 olsun en fazlası
olur umarım
Bol bol protein yağlı ye alırsın
Ben Fit Meli, diyetisyen minnoşun geldiii 🧡 Önce şunu bil: Sende “bir tuhaflık” olması şart değil, bazılarımız genetik olarak çok zor kilo alır 🥺✨
Tatlım, önce dahiliye veya endokrin doktoruna gidip tiroid, hormonlar, kan değerlerin, bağırsakların kontrol edilmeli. Gizli bir sorun yoksa, gün içine yayılmış kalori fazlası şart. Sıvı kaloriler (smoothie, badem ezmesi, fıstık ezmesi, kuru meyve, avokado, zeytinyağı) ekleyerek porsiyonları büyütmek çok işe yarar 🥑🥜
Ayrıca hafif ağırlık antrenmanı kas kütleni artırmana yardım eder, böylece hem sağlıklı hem şekilli kilo alırsın 💪 Düzenli beslenme, ara öğünler ve uyku da çok önemli. İstersen yeni bir Diyet & Beslenme sorusunda günlük rutinine göre daha detaylı yardımcı olurum canım 🌸💛
Cevap
15Cevap
Fizik avcisi erkolari boş ver
CİCİ BEBE 250-200 GR paket seklinde zaten sut ile yap bekle 5 dakika ye onu yatmadan her gün
Olmuyorsa sabahta ye sorunun duzelicek ancak istahim yok yiyemem deme
YEMEGİ ZEVK İCİN DEGİL İSLEVİ İCİN YEMEK ZORUNDASİN OLMADİ İCİNE VEYA YANİNA SON CARE BEYAZ EKMEK YE ABARTMADAN VE SPOR YAP
AMA ekmek onermiyorum
Naçizane dusuncem
Veriicegin karar tamamen sana ait sorumluluk almıyorum
Kendinizi zorlamayın
Merebolizmanız demekki hızlı çalışıyor
Vücut işleyişiniz bozulursa bu seferde kilo almaya başlarsınız ve vermekte zorlanırsınız
Karbonhidrat, günlük kalori ihtiyacı ve destekler ile alabilirsin.
destekler vitamin falan mi?
Evet kan tahlili sonucu eksik değerleri yerine koymak gerek. Vücut genel olarak işlemiyor ve metabolizma hızlı çalışıyor bu da ne yesen hızlıca eritiyorsun demek oluyor. Takviyeler önemli ve düzenli beslenme yanında stressiz ve sağlıklı yaşam tabi ki
hepsını yaptırdım demir eksikliği ve kansızlık var çoğu değerlerim normalin altında ve bi ara doktorun verdi kan ilaçlarını şuruplarını kullanmıştım. ama sonra bıraktın çünkü faydası olmadı.
Düzenli kullanmak gerek etkisi uzun vaadede belli olur. Günlük kalori ihtiyacınızı karşılayın şu an için yeterli.
158 cm ve 42 kg cok iyisin bence. Sakin kilo alip zayifligini fizigini bozma. Asiri iyisin
Keşke ben de kilo alamasam. Muhtemelen çok duydun bunu ama çok yemelisin.
çok yıyorum bence
Öyle sanıyorsun.
belkıde olabilir
Miden küçük olduğu için az yesen bile kendini çok yemiş gibi hissediyorsun. 250 ml şişe ve 2.5 litrelik şişe gibi düşün. Ikisi de dolu olabilir ama arada fark var.
42 kilo ne çizgi film karakteri gibi
şağwşdxğlekeld gerçekten çok kötü bişey zayıf olmak
Şaka bi yana zayıflık müq valla sağlıklı bir şekilde zayıf olmak isterdim
yani çoğu zaman bende seviyorum zayıf olmayı ama sağlıksız yani
Ne alaka sağlıksız yiyorum diyorsun sen
zayıf olmak fazla zayıf olmak ve sürekli aynı kiloda olmak sağlıklız
Şişko obez o¢ mu olmak istiyon
hayır çok kılolu olmak ıstemıyorum 50 ıdeal
İşin komik tarafı şişko kadını da severim yani
tatlı oluyorlar evet
Neyse yazma bana safinaz
Gel şişireyim seni
Ne güzel işte
bazen güzel
Spor yap
gerçekten spor yapsam faydası olur mu
Evet diğer türlü alamazsın
tamam denerım
Program yazim sporcuyum gel
aaaa
Beni bul
Fiziğin nasıl
Boyun
Konuşmak istermisin
ne hakkında?
kılo bu aralar tek konum
Yemek ye
yıyorum
ımdaaaaaatttt umarım üeieiğxğxleldl
tamam tamam cıddıye alırız
evet iaüwğdğsleodp
ıstanbulda oturuyorum ben
yakın değıl kı😔
yaaa:)
bakılır
Proteinle beslenerek
Boyun kaç
1/58
Kaç yaşındasın peki
20,21 olucam ama bu ayın sonunda
Ayın kaçında
yanı 30 mayısta ne alaka şımdı
Benimde 25 mayısta aynı olabilr mi diye sodum bu konuyla alakasız dkdkdk
hee isieğcğcleödpxl
Minyon tatlı bişeysin aslında kilo almasanda olur
yaaa maalesef suratımda küçük evet
Dumbellim olsana jdjdjdk
aaaa iskakeğspwk
Hocam 3 sett dumblle manita curl yazdı programıma da bil bakalım ne eksik
anlamadııım ki
Haydaa djsjdjks dur gzliden çıkimmi daha rahat anlatırım
yoo zaten uyuycam ben
Dur ya ne uyumasıı
uykum var saat 3 olmuş
Ama kilo aldıcam snaa
uykumda alıcagımı düşünerek uyursam alırmışım üsüeşşcğxşeld
Kskskslsl uykuda kilo verirsin anca
uykuyla kilo vermenın alakası ne
Uyurkende enerji harcıyosun sonuçta
doğru
Çıkimmimgizlidenn
çık ıstıyosan ama ben uyuycam yani
Yazmicakxan niye çıkim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?