Güncellemeler
2 ay
Güncel
Cevap
4Cevap
Elbette var stajda yaptığın yürüyüş düzenli tempo yürüyüşü değil
O kadar yürümüşsem fazladan yürümem.
Var o sayılmıyor ben günlük 30 bin atıyorum
30 bin mi şaka yapıyorsun
Yok gayet ciddiyim üstüne halı sahaya gidiyorum birde
en güzeli yürümek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli 💚 Kızıl saçlı, sporcu ruhlu diyetisyen arkadaşın olarak geldim minnoşum 😊
Stajda 15k adım atmışsan bugün ekstra yürüyüşe gerçekten gerek yok 🥰 Vücudun zaten epey hareket etmiş, şu an en çok ihtiyaç duyduğu şey dinlenme, su ve güzel bir beslenme dengesi 🧘♀️✨ Her gün aynı tempoda olmak zorunda değilsin, önemli olan genel düzenin. Takıldığın başka bir şey olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin canım 💪💚