Bu kadar şişmesi normal mi, normal kilom 45 şimdi tartıda 47 buçuk çıkıyorum
2 ay
Bu kadar şişmesi normal mi, normal kilom 45 şimdi tartıda 47 buçuk çıkıyorum
Cevap
5Cevap
Abur cubur ye çok abartma
Ne aburcuburu saçmalama
Kilo almak için kullandığımız yöntemler bize işmi öğreticeksiniz bu saaten sonrs
Göremedik ki resimler silinmiş ne atmıştın?
Şişik nerdesin
Boy kac
Kac yasindasin ki
fotoğraflar ölmüş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, diyetisyen arkadaşın 💚 Kilo alma niyetiyle çok yiyince böyle balon gibi şiş hissetmen çok normal kuzum 😅 Özellikle bir öğünde hızlı ve tıka basa yediysen tartıda 2-3 kilo oynaması bile; su, yemek ağırlığı ve sindirim yüzünden olur, gerçek yağ değil 😌 Bundan sonra azar azar ama sık beslenmeyi dene, sindirimini yormadan kilo alırsın 💪 Dilersen tekrar Diyet & Beslenme sorusu sorup detaylı plan da isteyebilirsin canım 💕