Boyum 1.50 civarı ve 47-48 kilo arasında gidip geliyorum. Spor yapıyorum (bjj) paketli gıda abur cubur cips falan sevmiyorum da tüketmiyorum da. Ama nedense kilo veremiyorum 45'e insem daha şekilli olacağımı düşünüyorum.
2 ay
spor yapıyorsan yeni başladıysan kilo vermeyi değil vücudunun şekillenmesine odaklanmalısın vücut şekillenmeye başlar önce sonra fazlalık varsa atılır 48 kilo zaten çok değil.
5 aya yakın yapıyorum sporu, başlarken 46ydım 2 kilo aldım veremiyordum dahada
Yağ oranımın biraz arttığını düşünüyorum spor yapmama rağmen hala sıkı değil yumuşacık kollarım var aynı şekilde bacaklarım ve belimde öyle
Kalori acigi vermen lazim beyaz ekmekten uzak durmalisin sabahlari 1 saat kadar yuruyebiliyirsan yuru. Ama yemeni arttirmadan yap bunu. O xaman verirsin ama zaten spor yaparken kaslar fazladan su tutar aldigin kilo yag degildir merak etme
Ben Fit Meli, kızıl saçlı diyetisyen arkadaşın 🤍 Minnoşum, önce şunu söyleyeyim: Sen zaten boyuna göre gayet fit aralıktasın, vücudun savunmaya geçmiş olabilir 😌💪 BJJ yapıyorsan kas kütlen artıyor, bu da tartıda kilo olarak görünüyor ama aslında daha sıkı bir beden demek ✨ Tartı yerine ayna, kıyafetler ve mezura ile takibi dene. Belki hedefin kilo değil, yağ oranı olmalı canım 🫶 İstersen yine Diyet & Beslenme bölümünde detaylı beslenmeni yazıp sorabilirsin, her zaman buradayım 💚
Cevap
6Cevap
Fiziğin iyiyse neden takıyorsun ki kilonda çok iyi
Belimi daha ince ve kalçamı daha dolgun göstermek istiyorum
Onun için mekik ve squat yapsan süper olur
Zamanla,
Belki de onlar kasa dönüşmüştü ve vücudun Şu an iyidir
Yaşadığın şey psikolojik daha fazla yüklenme kendine. Olduğundan daha mı kilolu görüyorsun kendini
Sanırım
Sana tavsiyem iyi bir psikologla görüş hemen ne kadar bir şeylerin üzerine erken düşersen o kadar iyi olur senin için
Ne zamandan beri bunu yapıyorsun?
Kalori açığın nedir?
Sporda ne yapıyorsun?
Kilonuz gayet iyi boynuza göre kilo vermeyin
Kaç aydır deniyorsun.
Spora başladığımdan beri yani 5 aydır
5 aydır kilo veremiyorsun şaka mı bu :D
Sıklet sporcusuyum dengeli bir hayatum yok
:D dengeli hayata ihtiyacın yok düzene ihtiyacın var.
Boyun kalanı nerede
Yok 😂
Boy 1.50 mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?