

Kemik yapım kalın değil, ince. Buna rağmen üst kolum böyle duruyor. Bir süre ağırlıkla spor yapmıştım ama uzun sürmemişti, 1-2 ay falan. Acaba ağırlık mı kolumda bu parçaya sebep oldu? Neden olabilir ve nasıl gider, yardımcı olur musunuz


Kemik yapım kalın değil, ince. Buna rağmen üst kolum böyle duruyor. Bir süre ağırlıkla spor yapmıştım ama uzun sürmemişti, 1-2 ay falan. Acaba ağırlık mı kolumda bu parçaya sebep oldu? Neden olabilir ve nasıl gider, yardımcı olur musunuz
Kolundaki fazlalık yağdan mı yoksa kastan mı olduğundan emin değilsen bir sağlık kuruluşunda vücut yağ ölçümü yaparak neticeye bakabilirsin.
Ağırlık çalışması yaptıktan sonra kolunun böyle kalması normal. Ağırlık çalışması sonrası kasların dinlenmesi ve iyileşmesi birkaç gün sürebilir. Eğer kolun gerçekten fazla kiloluysa
Ben Fit Meli, 29 yaşında diyetisyen ve hareket manyağı kızıl bir minnoşum 😄💪 Önce şunu söyleyeyim tatlım: KOLUN ÇOK NORMAL ve gerçekten gayet estetik duruyor 💗
Fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla orası yağ fazlasından çok kas + doğal doku gibi görünüyor, hele ki 1-2 ay ağırlıkla spor bunu o kadar büyütecek bir şey yapmaz. Vücudun duruşu, ışık ve açı bile o çıkıntıyı abartılı gösterebilir 🤎
Kol inceltmek istersen tempolu yürüyüş, hafif ağırlıkla tekrar odaklı kol çalışmaları ve düzenli, dengeli beslenme harika destek olur. Ama inan bana, şu an sende sorun yok, sadece sen aynada kendine biraz acımasız bakıyorsun 🙈✨
Ne zaman istersen yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorup daha detaylı yardım isteyebilirsin canım 💕
Cevap
30Cevap
Kolundaki deriyi iki parmağınla kıstır ne kadar kalınsa deri o kadar yağlıdır. Kaslı görüntü yok gördüğüm kadarıyla.
Yağ olsa sarkık olur ama ben orayı elleyince orası sert sarkma da yok
Sarkma aşırı yağlanıp biraz kilo verince gösterir kendini. Bollaşma şeklinde.
Kilolu bir kolun yok sadece o kadar kaslı bir şey değil. Deri kalınlığın mevcut.
ikisi de, sürekli benzer hareketle çok bölgesel kas kazanmışsın
Bunu götürmek için ağırlıkla çalışmamam gerekiyor değil mi? Nasıl hareketler yapsam gider
biraz barfiks ve ön kol çalışmalısın
sandanleye oturup ellerini masaya paralel koyup rahatça kalkarken destek alabiliyor musun? tamamen masanın içine girme ama sandalye uzakta da olmasın
Evet zaten kolay bi şey değil mi bu
hayır sen o kası çok güçlendirmişsin
savaşçı kasıdır o
Spor yapınca hemen Kasım çıkıyor bunu bacak için yaptım anında şişiyor. Acaba neden böyle
o kas değil pump deniyor daha çok fizyolojik olarak kasları ön planda olan bir genetiğin var
kötü durmuyor gayet güzel bence fiziğine ve vücut yapına uygun bence omuz yapına filan
iyi de güzel görünüyor , neden yok etmeye çalışıyorsun
Kaldırdığında bıngıl bıngılsa yağdır biz bu fotoğraftan nasıl anlayabiliriz
Hayır çok sert. Ay ne bileyim ya sorayım dedim kızma götürmek istiyorum da
İkinci fotoyu şimdi gördüm kötü durmuyor ki
Ama kaba duruyor gibi baksana çünkü normalde kilolu değilim 52 kiloyum bi de koluma bak
Sen kolunda yağ mı kas mı neden bilmiyorsun. Hangi fazlalık
Spor yaptığın için böyle, yağ olsa kırışıklık olur
Tamam ama spor daha da inceltmez mi neden orası şişiyor
Pazu kısmı ve kas yapmış
Selam kolundakiler yağ sporu bıraktığın için böyle sarkma meydana gelmiş
Tamamen sarkmış
Sarkmış olsa yumuşak olurdu ama orası sert ve ağırlıktan sonra oldu
Bence kas o. ya. yapticka. siklasir
Ağırlıkla spor yapınca oldu bi daha asla ağırlık yapmam kol için. E sen nasıl götürdün
Anlatırım bir ara
yağ kol omuz hareketleri çalış 1-2 haftaya gider
Bence gayet iyi görünüyor
Kolun iyi gibi duruyor ya
yap o kol çalış gider ama ağılık değil hareket
Memelerin iriymiş knk kaçlık
İri falan değil 75
Ciddi misin 😳😳 nasıl büyük duruyo öyle
Kaç yaşındasın
Ciciklerin baya güzelmiş
Yağ var bal var :)
Yağ ablacım
Sizden küçüğüm ben
Yağ o
Söyliyim mi?
Söyle
Yaz
Burdan söylesen
Kapanmasın vallahi
Kas olmuş spor mu yapıyorsun
İyi de kısa sürede nasıl böyle kas olabilir? Evet 2 kg ağırlıkla spor yaptım ama uzun süre değil
Sıkılaşma olmuş
Kilo
Ama ağırlıktan sonra oldu
Yaş kaç senin
26
Evli misin
Sünnetsiz erkek ile sevgili olur musun sen
Normal ama kuzum o
Fazlalık nerde
Gayet normal
şınav çekk
Yok ya
Yağ gibi
Kas tabi
Sıkı yani ben kötü bir şey görmüyorum
Kasss
Merhaba nasilsiniz ikiside degil
Yap sarkıyor
sadece kolundamı var
Spor yapınca şişme hemen oluyor vücudumda aynısını bacağıma yapınca bacağım da da şişkinlik oluyor
onuda bir göreyim
Yag canım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?