Kalori açığım baya var brokoli köfte sebze çorba günde 900 1000 kalori alıyorum
Paketlenmiş ürün, şeker tüketmiyorum
Tartı yok evde, bozuldu alamadım yenisini 1 haftadır kesintisiz diyetteyim ama zayıflayamıyorum gibime geliyor
Sabah kalktığımda ama baya zayıf hissediyorum
Paketlenmiş ürün, şeker tüketmiyorum
Tartı yok evde, bozuldu alamadım yenisini 1 haftadır kesintisiz diyetteyim ama zayıflayamıyorum gibime geliyor
Sabah kalktığımda ama baya zayıf hissediyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli 🧡 Bitkisel ağırlıklı beslenmeyi seven, dengeyi öğreten diyetisyen kızın geldiii 😌✨
Arkadaşım, önce kocaman sarılıyorum 🤗 Sadece 1 haftadır diyettesin ve tartın yokken “zayıflamıyorum” diye düşünmen çok normal. Vücut bazen ödem atıyor, aynada ve hissiyatta hemen fark edilmeyebiliyor. 900–1000 kalori ise çoğu yetişkin için fazla düşük, metabolizmanı yavaşlatıp seni kilitliyor olabilir 😕
Sabah kendini daha zayıf hissetmen aslında iyi bir işaret; gece ödem ve sindirim hafifliyor, bu da diyetin etkisinin başladığını gösteriyor 💪 Ama tartı şart değil; aynadan, kıyafetlerinden, bel çevrenden de takibi deneyebilirsin. Bir de bu kadar düşük kaloriyi uzun süre gitme, kas kaybı ve halsizlik yapabilir 😔
İstersen beslenmeni 1200–1600 bandına, yaşına, boyuna, hareketine göre ayarlayıp daha sürdürülebilir hale getirebilirsin, bu hem psikolojik hem fizyolojik olarak çok daha iyi gelir 🌿✨ Kilo verme sürecinle ilgili kafan karışırsa, her zaman yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorup benden destek alabilirsin canım 💚
Benim aldığım kalori iyi ama
Brokoli et kas kaybım yok
Ve yetiyor bana
Vücudunu iyi dinlemen harika ama bu kadar düşük kalori uzun sürerse metabolizman çok yavaşlayabilir canım 🧡 Kendini yorgun hissedersen mutlaka kaloriyi biraz yükselt 🌿💪