Akşam 5'te uyanıyorum 7 gibi 4 adet köfte. 1 kase mercimek çorbası yoğurt yiyorum.
Gece 4'te aynı öğünü yiyorum sizce zayıflar mıyım. Toplam 900 kalori ediyor
Gece 4'te aynı öğünü yiyorum sizce zayıflar mıyım. Toplam 900 kalori ediyor
Çok çok az gerçekten kas kaybedersin daha kötüsü ne kadar az kalori alırsan vücudun açlık alarmı verir metabolizman yavaşlar sürekli enerjisiz uykulu halde olursun. Bu şekilde kalori alımı uzun vadede sürdürülebilir olmadığı için de eninde sonunda aldığın kalori miktarı artacak verdiğin kiloları çok hızlı bir şekilde geri alacaksın.
Ya yemezsem geri alırmıyım. Zayıflayınca böyle devam etsem
Çok az değil mi doyuyor musun? Ramazan girdiğinden beri ben şöyle yapıyorum. Omad (one meal a day) diye bir diyet türü var. Günde tek öğün yiyorsun ama istediğin her şeyi yiyebiliyorsun. Ramazanda çok güzel oldu sahurda tek su içiyorum, iftara da tatlımı falan da rahat rahat yiyorum. 2 haftada 3 kg verdim. Tabi senin gibi daha az yesem daha faydalı olur ama ben tatlıdan vazgeçemiyorum bide kadınların hassas zamanlarında ihtiyacı oluyor
İftarda doyuyorum. Sahura kadar çalışıyorum kuryeyim. Çok acıkırsam şekersiz 1 ya da 2 bardak çayı içiyorum. Arada su içiyorum. Mesela şu an karnım zil çalıyor. Bana diyetinden bahseder misin. Özelden ya da burdan
Dediğim gibi günde tek öğün ama ne istersen yiyorsun. Ben şekerden uzak duramıyorum ve sabahları zaten bir şey yiyemiyorum. Sahurda tek su içiyorum ve iftar vakti orucumu açıp normal yiyorum her şeyden. 1 saat boyunca istediğim şeyleri yiyorum ve ben teravihe de gidince eve geldiğimde direkt yatıyorum yani başka bir şey yemiyorum. Yani kalori açığı önemli tabi ama 1 saat içinde de normalde yaptığın 3 öğünde ki kaloriyi almak çok zor gibi. Ekmek tüketmiyorum bide yani yemeğimi yiyorum ve kendime kocaman bir kase salata ayırıyorum. Salatayı ben yoğurtlu vw sirkeli çok seviyorum. Biraz chia atıyorum yaklaşık 1 saat önce şişsin ve yeterince doyursun diye ama onu atmasan da olur bence. Yani normal yiyorsun aslında ama işte tek öğün ve 1 saat kadar bi sürede ama o da yetiyor baya. Daha çabuk vermek istersen de yediğine dikkat edersin ben mesela dikkat etmiyorum o an canım ne çekerse yiyorum. İsterden bi chatgpt ye falan bi sor daha iyi anlatır
Dediklerini tam anlamadım hâlâ çalışıyorum. Kafamj tam veremedim chat gbt ile yaptık bunu ama
Ayy kolay gelsin hayırlı işler bol kazançlar. Daha sonra bakarsın istersen chatgptye sorarsın "omad diyeti nedir" diye
Chat gbt ye çok güvenmiyorum artık. Teşekkür ederim hiç kolay değil ama yağmur yağış. Bi de bu devirde teraviye giden kız mı kaldı. Yanımzda cami var sadece 40+ yaş gidiyor
Biliyorum işiniz cok zor bide bu saatde cok zordur hem uykusuz bi sekilde. Rabbim kolaylık versin. Ya her gün de gitmiyorum elimden geldigi kadar gitmeye çalışıyorum sonuçta senede bir geliyor ramazan. Bide daha yeni uzun senelik ilişkimde aldatıldığimı öğrendim. Kalbimi dua ve namazda şifalandırmaya çalışıyorum bide iftardan sonra hareket iyi geliyor yoksa evde oturup dizi izlerim boş vakit kaybı
Saat olarak çok zor alkollüsü ile escsi ile ne istediğini bilmeyen. Hırlı hırsız bilmeden çok kişiye gidiyorum. Uyku problemini atlattım şükür. Allah kabul etsin namazını. Ben şaşırdım kalmadı bu devirde namaz kılan kız bende kılmıyorum ama. Umarım namaz içi rahataltır
Bu saatlere kadar neden oturuyorsun ki. Onu da merak ettim
Nazarın değdi uyumuşum😂
Almanyada yasıyorum 2 saat türkiyenin arkasındayız. İftardan sonra da hemen uyuyamıyorum 1 e kadar oturuyorum🤦🏻♀️
İlk defa birinine nazar değdirdim 😂😂.
Almanya mı çok iyiymiş. Sizde 1 ken bizde 3 vay be. Hiç ülke dışına çıkmadığım için garip geldi. Cahillik biraz 😂
Bende uyuyamıyorum iftardan sonra 😂😂
Naber nasılsın
Ayy yazamadım özür dilerim. Tesekkür ederim sen nasılsın
Ya bugün iş den geldim sonra iftara davetliydik daha anca bakabiliyorum telefona
Ne cahilliği estağfurullah bana da tuhaf geliyor saat farkı. Aynı zamanda aynı şeyi yaşıyoruz ama saat olarak önde veya arkada olduğunu bilmek bi tuhaf oluyor😂 eski sevgilim türkiyedendi. Yılbaşında hem 2 saat önce hem 2 saat sonra tekrar yazıyordum yeni yıla beraber girelim diye🤦🏻♀️😂
Seninde maratonun baya bi yoğun geçmiş. İş yemek falan. Allah kolaylık versin.
Banada farklı geliyor dün bana yazdığında niyet edeli 2 saat olmuştu. Dedim içimden o daha niyet etmedi ama sen 2 saattir oruçlusun diye. 😂 çok mantıklı daveanmışsını 😂😂
Teşekkür ederim gercekten yorucuydu yeğenlerim var daha 3 ve 7 yaşında. Iftara oraya gittikte. İş yorgunluğu ve çocuklar iyi uykumu getirdi🥲 belki bugün o kadar uzun süre uyanık bilene kalamam
Yeğenler güzeldir. Eğlenceli olur. Dinlen biraz. İstersen özelden konuşabilirz müsait olursan ya da istersen
Ya yanlış anlamazsan eğer burdan daha iyi. Özelden sohbet etmek istemiyorum kimseyle. Daha yeni aldatıldım uzun senelik ilişkimde. İstersen şimdi ki gibi burdan olur. Kötü niyetli olmadığın belli ama kendimi mecbur korumam lazım
Çok haklısın sorduğum için özür dilerim kusura bakma. Benimde canım çok sıkıldığı için demiştim. Özür dilerim gerçekten
Seni çok anlamıyorum sevgilim falan olmadı nasıl bir duygu içerisindesin bilmiyorum. Sorduğum için kusura bakma
Yok estağfurullah ne kusuru. Burdan belki özel hayatından şeyleri yazmak istemezsin gayet normal isteğin. Şöyle anlatayım uzun senelerdir hatta şubatda 7 senedir tanımış oldum onu. Ailelerimiz biliyordu ilişkimizi yani bana göre ciddi ilerliyorduk. Uzak mesafeydi almanya ve türkiye, ailem zaten baştan karşıydı uzak mesafe olmaz diye. Herkesi karşıma aldım çok kavga ettim ailemle. Yaşımda küçüktü sevdim ya pes etmek istemedim. 20 yasımda ilk sevgilim o oldu ve simdiye kadar tek o vardı başka hiç erkekle görüşmedim
Aralıkta kavgalıydık. Barışmak istemiştim ama huyu vardı. Kavga anında beni engellerdi her yerden ve uzun süre konuşmazdı. Bende tam tersi uzun süre sonra soğurum diye hemen barışmak istiyorum yoksa hem uykusuz kalıyorum hem kötü hissediyorum. Bende hadi özür dileyim haklı olsamda ondan değerli mi diye peşinden koşuyordum. O gün de bi an 6 sene önce verdiği şifre aklıma geldi. Sosyal medya şifresi olucağı aklıma gelmiyordu o güne kadar. Barısmak istedim ordan engelimi kaldırır yazarım kafasındaydım. Sonuçta benim hesaba bağlansa kızmazdım hatta vay be beni ne kadar iyi tanıyormuş da şifremi bilene çözmüş derdim gizli saklım zaten hiç yok. Yazdım ve direkt instagramına bağlandım. Çok çok çok fazla kadınla sohbet ediyordu. İnanamadım kaç kere kontrol ettim onun hesabı olamaz diye. Evli, dul, çocuklu, torunlu her türlü kadın var. Hepsiyle cinsellik konusuyor veya son gaz flört ediyor. Çıplak resimler, yatakta arkadaşına anlattığı performaslar, kum@r, uyuş. turucu, benim hakkımda dinci diye evlenmekten korkuyorum demesi. Hangisine daha da üzüleceğimi şaşırdım. Tek günde bunların hepsini öğrendim
Anladım çok zor böyle dinleyince de. Allah yardımcın olsun. Benim niyetim sohbet etmekti. Ama burdan da yazarım sende sohbet etmek istersen tabi
Allah razı olsun🌸 Olur tabi şimdi ki gibi gayet güzeldi
Oha kanım dondu biraz. Gerçekten çok kötü bir durum nasıl böyle bir şey yapabilir aklım almadı şahsen. Sen güçlü birisin ben sana inanıyorum. En kısa sürede atlatırsın umarım
Ne demek. Benim şu an uyumam lazım. Çok yorgunum uyandığımda yazacağım iyi günler diliyorum sana
Tabi tüm gece boyunca çalışıyorsun zaten iyi uykular allah rahatlık versin
Günaydın. Bugün diyeti biraz bozdum gece sahur yapmadım. İftarda da lahmacun gömdüm 3 tane biraz bozuldu. 😂
Günaydın mı😂 aramızda tek 2 saat fark var sanıyordum😂😂😂 neyse inşallah dinlenmişsindir. Olsun olsun şifa olsun bak canan karatay ablamız ne demiş bak ben hep onu hatırlıyorum lahmacun yediğimde 😂
youtube.com/shorts/Uwnqmm-SIJU?is=8PyPTVUIepApx0GJ
Ya benim için hep gündüz yeni uyandığım zaman. Dinlendim gibi ama yorgun kalkıyorum sürekli. Olsun bakalım şifa
Daha yemem lahmacun bugün zafiyet vurdu. 😂😂
Gece uykusunun yerine tutamaz ki zaten😕 yok ya bence kısıtlama yapma. Zaten öğünün o kadarsa baya bi kalori açığı vardır. Birde hareket içindesin çalısırkene. Kendini fazla kısıtlama. Çalısmadığım günleri yediğime dikkat ederim ama çalısip yorulduğum günleri canım ne istiyorsa yiyorum 😂
Evet gece uykusunu. Yerini hayatta tutmuyor bugün baya yoruldum. Haraket içerisindeyim ama motor üstünde oturuyorum hep
Geçmiş olsun😕 uyku vaktinde geldi galiba senin, güzel güzel yat uyu dinlen
Teşekkür ederim. Evet uyuya kalmışım. Ama saat 3 de uyandım yazmaya unuttum sana. Dinlendim biraz işlerim vardı onu hallettüm
Bakmıyorsun bişey mi oldu?
Yok yok dün girmedim hiç buraya misafir vardı yoğun geçti günüm kusura bakma lütfen daha anca zamanım oldu
Yok kusurluk. Bir şey yok insanlık hali. Ben hiç yazmayacaksın sandım. Bugün de daha da yqzmayacaktım
Aa ben yazmayınca küsecek misin🥺
Ya sen yazmazsan cevap alamazsam konuşamayız ki. Evet sen yazmayınca küsecek gibiydim. 🥺
Bazen hepsini okuya da basıyorum yanlışlıkla yaşlandım artık oluyor arada bi unutkanlık veya yanlış basmalar😂
Yaşlanmamışsındır ya. Yaşın kaç ki.
27 oldum yaklaşık 1 ay önce🥲 senin daha yaşın kücük 18-24 tabi doğru yazdıysan
Bende yaklaşık 2 ay önce 20 oldum. Sen baya büyükmüşsün
Öyle demeseydin keşke🥲 benim yaşıma geldiğinde anlarsın ne demek istediğimi, sorsan daha 22 yasindayım anca😂
Tamam özür dilerim. Sen benim 22 yaşında minik arkadaşımsın🫶. Bende 15 hala
Tam hayal kırıklığım😂 boyum 1.75 minik de sayılmam ya😂😂😂
Bende 1.80 Miniksin minik. Benim için öylesinn. 😂😂. Senin adın ne bu arada
Shshsh ilk defa minik oldum Şu an cok mutluyum😂 Büsra ben, sen?
Mutlu olmana çok sevindim. Bende can memnunoldumm
Bende memnun oldum. Aaa benimde soyismim can 😅
Oha cidden mi. Güzel soy isim. Ne işle meşgulsün. Çok düz sohbete döndü
Shshshs senin ismin de fena değilmiş😂 online marketin deposundayım. Sen napıyorsun diyecem ama kuryelik yaptığını söylemiştin zaten😅
Evet ya fena değil en sevdiğim ismim vallahi. Zor mu işin? Evet kuryelik çok zorr😱
Biraz naif biriyim hemen inanıyorum da... gerçekten başka isimlerin de var mı😂 ya siparişleri hazırlıyoruz sabah 6 da mesai başlıyor ama napalım iş işte mecbur çalışmak lazım. Annem rahatsızlığı dolayı haftada 3 gün gidiyorum o yüzden idare ediyorum
Evet iki ismim var. Diğerini hiç kullanmıyorum. Tanıdıklar biliyor. Geçmiş olsun. Annein rahatsızlığı nedir. Durumu nasıl. Senin psikolojin nasıl bu durumla alakalı
Merak ettim şimi diğer ismini🤔 Annem kanser hastasıydı. 2023den beri tedavi görüyor. Hamd olsun ameliyat kemo ışın tedavilerini hepsini atlattı ama toparlaması için terapilere gidiyor haftada 2 kez. Önceden her ay rutin kontrol vardı da şimdi 3 aya çıkardılar. Öyle işte annemin durumu beni yıprattı derken bide aldatılmam baya bi ağır geldi bana. Ben hastane hastane annemle gezerken çaresiz kalirken o başka kadının yanında olmus olması düşüncesi beni kahretti acikcası. Cok çaresizdim korkuyordum yalnız hissediyordum o dönem. Mesajlarının tarihlerini baktım hep aldatmış beni tek gecelik ilişkiler flörtler falan
Diğer ismimi söyleyemem tanıyan falan çıkabilir😂. Bende kanser atlattım kemo, Işın tedavisi, kemik iliği nakli oldum. Çok geçmiş olsun sana annene ben annenin senin durumunu en iyi anlayacak kişiyim bu hastalıkla 3 yıl mücadele ettim. Benim yerime o güçlü kadının ellerinden öp. Sende umarım en yakın zamanda toparlanırsın sende güçlü bi kadınsın. Seni hiç bir şey yıpratamaz öyle canım saçma erkekler bile. Yalnız hissetme ben senin yanında şu an dururum iyi bir arkadaşlık yaparım. ❤️
Anlaşıldı peki belki başka bir zaman söylersin artık🥲
Çok büyük geçmiş olsun inşallah daha iyisindir artık, rabbim bir daha sınamasın böyle hastalıklarla🌸 gerçekten çok zor ya yaşamayan anlamaz. Annem acı çekiyordu baya çok yoruluyordu sen daha iyi biliyorsundur o ağrıları. Bi ara dua ediyordum nolursun cektiği ağrıların bi kısmı bana geçsin hepsi ona yüklenmesin diye. Kimse o çaresizliği anlamaz. Maydonoz kürleri, polen, çörek otu, pançar... hepsini deniyordu şifa bulur diye. Bakıyordum herkes kendi hayatına devam ediyordu yakın çevre akrabalar ve zamanla küçümsüyorlardı durumu. Ne bilim psikolojik olarak da çok yıpratıcı bi dönemdi. Şimdi de yavaş yavaş toparlıyor kontroller ve terapilere devam. Senin komple bitti mi terapiler? Ayrıca teşekkür ederim iyi ki varsın 🌸
Belki başka zaman söylerim. şu an iyiyim arada kontrollere gidiyorum o kadar disiplinli gidemiyorum kontrollere. Terapi falan almadım hiç öyle öneri ve ya şey olmadı akıl veren. Çok oda arkadaşım öldü hastanede 20 ye yakın. Psikolojim biraz bozuk o yüzden. En güzel şifa bana göre bol bol sebze meyve yemek. Bende allaha yalvarıyordum canımı alsın diye ağlıyordum her gün. Umarım annen sen bi de ben bi daha bu durumları yaşamayız. Bende teşekkür ederim sende iyi ki varsın❤️. İlerideki eşin annen ve ya kardeşlerin çok şanslılar böylesine iyi bir kadına sahip oldukları için.
Ahh be erken yaşta böyle tecrübeler yaşamana çok üzüldüm inşallah hayat bundan sonra sana daha da iyi davranır🌸 bence artık daha özgüvenli ve güçlüsündür. Gerçekten seni şu an pamuklara sarmak isterdim güzel şeyleri hak ediyorsun. Kendini iş yerinde fazla yorma gece çalışıyorsun kendine çok iyi dikkat ediyorsun ve kontrollerini de aksatma. Bunu hem kendine hem seni sevenlere borçlusun. Diyet konusunu da boş ver yaşında daha küçük. Kilo alınır verilir ama sağlık ne kadar önemli olduğunu biliyorsun. En güzel şeyler sana nasip olsun hep mutlu ol hep huzurlu ol çok ta sevip daha da çok sevilirsin umarım 🌸 biliyor musun ben çok inanıyorum insan hayatının bi döneminde bedel öder. Sen mesela başta sağlın ile bedel ödedin ve gelecekte cok mutlu olucaksın. Bakıyorum çocukluğu 4/4lük geçmiş insanların geleceği yorucu geçiyor ya çocuğundan ya eşinden çekiyorlar. Bedel mi sınav mı emin değilim ama mutlaka olucak eminim
Erken yaşta baya tecrübe kazanmış oldum. Umarım daha iyi davranır. Hiç özgüvenli değilim. Ama çok güçlüyümdür. Pamuklara sardığın için teşekkür ederim böyle sözler ilk defa duyuyorum😌. Dikkat ediyorum kendime sağlığıma. Diyet konusunda çok kiloluyum 1.80 boyum var 105 kiloyum dışlanıyorum. Özgüvensizim. Sende hep huzurlu ol çok sevililirsin bu iyi niyetinle. Ben çok bedel ödüyorum hala ödüyorum gibi umarım biter. Ben hayatımı şu an 4/4 geçirmedim ama eşimle ailem ile umarım daha huzurlu geçireceğim sende öyle bende inanıyorum sana
Boyun ama çok iyi belli etmezsin ki kiloyu. Kullandığın ilaclar çok ağır ilaçlardı. Kemonun içinde kortizon var ve kortizonun etkisi hemen geçmiyor. Annemde çok kısa bi sürede yemek yemediği halde cok kilo aldı. Kendi öz halam anneme ilacları bırak ya çok kilo aldın demişti. İnsanlar hep konuşur boş ver o kullandıgınız ilaçlar ömrünüzü uzatıyor. Bende 5 sene önce kortizon iğnesi vuruluyordum. Gece 3 de uyanıyordum karnım acıkıyordu falan çok tuhaf bi dönemdi. 1.75 boyunda 103 kiloydum ama veremiyordum. Daha 1-2 senedir anca kilo vermeye başladım. Tam corona zamanı evden de cıkma sebebim olmuyordu. Yeter ki şekerli, unlu, beyaz pirinç ve makarna yeme yetiyor aslında. Almanyada her şeyin arkasında kalori yazmak zorunda (türkiyede nasıl bilmiyorum). İlk zamanlar hep kıyaslıyordum mesela gazoz dan aldığım kaloriyi karnımı doyuracak şeyde kullanıyordum falan
Belli oluyor ama biraz bende onu sevmiyorum. Artık kortizon kemo kalmamıştır bence 3 sene oldu. şu an kaç kilosun? Bende koronada yakalandım bitince atlattım hastalığı. Bakalım şuanlık bıraktım şekeri beyaz ürünleri falan. Türkiyede yazmıyor cahillik arşa çıktı burada chat gbt ile hesaplıyorum. Anladım baya diyet yapmışsın sende. şu an nasıl hissediyorsun
Ayy utanıyorum ya kilo konusunda biraz😂 80kg oldum bi 10 daha versem iyi olur. Yemek ile aram pek yok abur cubur çok tüketiyorum. Annemi hastaneye götürürkene kahvaltım bi meyve suyu paketi bide gofret oluyordu😂 ama anneme mecbur güzel kahvaltısını yapsın diye kızıyordum erken kaldırıyordum😂😂😂 ilacı ac karnına alınca midesi bulanıp kusmuştu o yüzden dikkat ediyorduk evde hepimiz. İnsan başkasına iyi akıl veriyor ama kendisi uygulamıyor işte😂 bende bide stres, yorgunluk veya sinir anımda çikolataya cok yanaşıyorum maalesef. Abur cubur yemediğimde direkt başlıyorum kilo vermeye ama uzun süre duramıyorum🤦🏻♀️
Seni utandırdığım için özür dilerim bir hanımefendiye kilosunu sormamalıydım. Sen çok iyi kilo vermişsin bende 80 kilo olmak istiyorum işte ama çok zor gibi. İnsan hiç kendisi uygulamıyor beni görsen öğretmen gibiyim herkese ama kendim hiç bir şey yapamıyorum. Bende çok abur cubur yiyince kilo alıyorum. Bakalım hayırlısı bence kilon çok iyi benim haddime değil ama. İdeal gibi
Yok yok sorun değil gercekten cok kibarsın🌸 Erkek vücudu kilo vermek için daha yatkın aslında hormonlardan dolayı. Bide kas varsa o yağdan daha ağır o da tartıda büyük etki eder
Rica ederim elimden geldikçe daha da kibar olmaya çalışıyorum 🌸.
Evet herkes öyle diyor ama ben hareket edemiyorum günlük olarak. 4 de uyanıyorum hazırlık falan derken 5 de işte olmuş oluyorum. Akşam gece 4 e kadar sadece binalarda merdiven çıkıyorum. Genellikle hep oturuş dükkanı bırakıp gidemiyorum. İş çıkışında eve gidip duş alıp telefona bakıp uyuyorum. Ramazan bitince spora yazılacağım. Bakalım ama 80 olmuş çok fit dururum. Diye düşünüyorum
Ya aslında hareket fazla yapmasanda olur. Yemeye içmeye biraz dikkat et yeter. Çorba köfte ile sürekli beslenirsen bi ara sonra sıkılıcaksın. Aslında annene falan söylesen o da dikkat edebilir yemek yaparkene. Mesela ben çok radikal diyete giriyordum ve 2 gün sonra bunalıyordum. Yulaf yiyordum mesela ama içine tuz falan kesinlikle atmıyordum. Kaloriyi o kadar düsük tutucam diye tutturmuştum ya akşam tatlı krizi oluyordu deliriyordum. şu an 1 öğün yapıyorum ramazanda ve daha rahatım istediğimi de yiyorum yinede kalori açığı oluyor. Ben iş yerinde bide en az 10bin adım atıyorum spor da yapmadım ekstra yeterince yoruluyorum diye. Stresden de uzak ol. Bak ben ayrıldığım süre aşırı kilo verdim ilk günler. Midem bulandı tüm mesajları ve resimleri görünce ve hasta gibi yatıyordum kalkamadım çok berbat haldeydim ölü gibiydim ne ağlayabiliyordum ne konuşabiliyordum. Sonra bir kaç hafta sonra baktım yazmiyor umrunda değilim susuyor beni sevmiyor ben çirkinim diye yemeye verdim kendimi. Sonra ben bi kilo aldım. Ramazan girdiğinden beri 3 kilo verdim. Sinir ve stresde çok tatlı yiyorum bide o psikolojik yük de ağırlik yapıyor bedende. şu an biraz daha iyiyim ve gerçekten tartı da daha hafif gösteriyor
Köfte ve çorba çalıştığım yerdeki yemekler. Evde yiyemiyorum hiç vaktim olmuyor. Bende sigara alkol yok sinirlenince yemek yiyorum sürekli. Ama kendime ilk kahvaltı olarak yulaf ve muz yapcağım. Daha iyi olur diye düşünüyorum. Stresli geçiyor zamanlarım ama zayıflayamıyorum
Ya aslında ben zayıflasam çok yakışıklı çocuğum stresim falanda kalmaz bakalım. Neler olucak
Yakısıklılığından hiç şüphem yok güzel kalpli insanların yüzüne yansıyor bence. Stres de yapma köfte ve çorba gayet sağlıklı. Köfteden yeterince proteini alıyorsundur. Çorba da sağlıklı ve hafif oluyor. Bi arkadaşım sürekli uyuyorum acıkmayayım diye diyordu😂 halsiz kalıyordu yemek yemediği icin ve uyuyor diye de acıkmıyordu. Tuhaf tuhaf diyetler var. Sen kendi sağlığına dikkat et. Aslında verirsin zaten şimdi ki olduğu gibi. Uykuna da biraz dikkat et uykusuz kalınca da uzun süre sonra kilo yapıyor. Ben çok uykusuz kalmıştım o dönem hele ki şeker ihtiyacım vardı enerjim kalmıyordu ordan alıyordum🤦🏻♀️
Her kız senin gibi düşünce yakışıklı olduğum konusunda ama öyle değil. Evet menüm güzel gibi ben yapıyorum genellikle köftemi falan.
Baya tuhaf diyetleri varmış cidden. Ben uykuma dikkat ediyorum ama gece uykusu almıyoruz çokta edemiyorum gibi duruyor. Ben uykusuz kalıyorum genellikle mesela bugün işlerim var ama uykum da çok var.
Bugün sen nasılsın nasıl gidiyor işler falan annen nasıl 🌸
Allah kolaylık versin ya gece işi çok zor gündüz uyusan bilene gece ki olmaz ki.
İyiyim izinim vardı fazladan ramazan bitene kadar onu kullanacam evde takılıyorum artık😂 annemde hamd olsun iyi bayram telaşına girmeye başladı temizlik falan. Sizinkiler nasıllar sağlıkları keyifleri yerinde mi
Gece işine alıştım bazen gündüz işinde yapamam diye düşünüyorum.
Kullan kullan iyice dinlen sana da iyi gelir.
Benim annemde bayram telaşına girdi bakalım temizlik tatlı falan yapıyorlar.
Sağlıkları iyi şükürler olsun.
Bol bol annenin ellerinden öpüyorum 🌸
Bizde burayı iyice dm kutusu yaptık
😂
Ya özelden konuşmak istemiyorum kimseyle açıkcası burdan böyle rahat oluyorum zaten hep gizli profilden soru sorup cevaplıyorum. İlk defa da ismimi birine söyledim😅
Ben konuşalım falan diye zorlamıyorum öyle bir düşüncen olmasın benim için karşı tarafın rahatlığı önemli. Sadece bana değil bu soruya giren herkes adını söylemiş oldun. Bu arada konuşmak istemiyorsam söyleyebilirsin ben zorlamış gibi hissediyorum
Yok yok estağfurullah kendini lütfen kötü hissetme zorlama falan yok istemesem zaten geri yazmazdım ki🤦🏻♀️ çok nazik ve kibarsın asla zorlama yok güzel de sohbetin. Kadın olarak maalesef korumak zorunda kalıyorum kendimi. İyi niyetlisin farkındayım ama eski sevgilimi de ben hep iyi niyetli görüyordum. Son mesajlarında beni tehdit etmisti aileme herkese aramızda ne geçtiyse söylerim seni rezil ederim tarzı konuştu. Benim güvenim çok sarsıldı. Zaten sevgilim varkene de hiç özelden konuşmuyordum şimdi de güvenim sarsıldı diye. Ya inşallah beni yanlış anlamamışsındır özür dilerim bi önceki cevabım biraz yanlış anlaşılıyor sanırsam 😕 Burdan sohbet etmek benim için daha rahat oluyor. Zaten biri gelip mesajları okuyacağını sanmıyorum baya uzadı sohbet üşenir okumaya😅
Bilmiyorum biraz kendimi kötü hissettim.
Kibar ve nazik olmak için elimden geleni yapmaya çalışıyorum üstüne de koymaya çalışıyorum.
Tabiki kadın olarak mesafeyi korumak zorundasınız bu zamanlarda ben buna destek veriyorum.
Eski sevgilini bilmem ama ben neysem oyum. Öyle kendimi iyi gösterip kötü biti çıkmam. Hayatta sevgilim bile olmadı bu iyi niyetim temiz kalbim yüzünden. Kimseyle konuşmaya cesaret edemedim hiç.
Evet bi önceki cevabın yanlış anladım biraz.
Ama dediğim gibi rahatsız ediyorsam hemen engelleyebilirsin.
Yok estağfurullah kendimi kötü hissettim şimdi kendini kötü hissettiğin için🥺 gerçekten rahatsız olucak bi durum olmadı ki sadece dm kutusu gibi diyince yani burdan konuşmayı tercih ettiğimi özelden kimseyle konuşmamayı tercih ettiğmi demek istemiştim.
şaşırdım açıkcası biraz hiç sevgilin olmamasına çok düzgün kibar birisin sohbetinde keyifli, acaba sen mi beğenmiyorsun ki😂
Kendini kötü hissetmene gerek yok ben özür dilerim.
Ben seni çok iyi anlıyorum belki fazla düşünmeden cevap vermişimdir.
Şaşırılacak bir şey yok klasik türk kızları beğenmiyor türkiyede yaşadın mı bilmiyorum fakat burası çok değişik paran olucak araban olucak zayıf olucaksın 10/10 olman lazım.
Ben biri ile doğru düzgün konuşamadım hiç beğenmiyorum değil
Özür dileyecek bir şey yok ki biraz farklı yorumlamışız ikimizde🌸
Türkiyeye anca 1 aylık max geliyoruz onu da genelde köyde geçiriyorum😂 kütahyalıyım pek gezilecek yer de yok. Benimde fazla iletişimde değilim. En yakın akrabalarım burada, türkiyede yasayanlar genelde uzaktan akraba ve bizimle pek iletişime geçmek istemiyorlar. Almancı diyip dışlanıyoruz genelde😅 bir şey yaptığımız da yok yani sohbet etmiyorlar bilene neyimize gıcık oluyorlar anlamıyorum. Bitane kuzenim var bi tek o bizimle vakit geçiriyor her geldigimizde yanımıza geliyor bizimle gezmeye gidiyor o da diyor boş ver sizinle alakası yok genel olarak almancılar sevilmiyor diyor🤷🏻♀️ kim nerden geldiğini karar veremiyor ki. Aynı şekilde de babadan kalma para olup olmaması. Tuhaf ya her sey maddi yönden bakmak. Hani tavsiye ediliyor eğer kadın erkekten fazla kazanırsa, statü olarak yüksekse bu ilerde sorun açar falan diye ama evde olan hiç çalısmayan kızlar da gözü yüksekte. Hayat çok pahalılaştı. Bak gece gündüz demeden çalışıyorsun cabalıyorsun. Ben 10/10luk olmadığım gibi karşıdan da bunu bekleyemem, o kişi neden bana baksın ki derim😂
Bence akraba ile konuşmayarak en iyisini yapıyorsun. Akrabadan hayır gelmez bana göre.
Almancı dışlanması bu ülkede 1980 yıllarında beri var bende anlamış değilim.
Genel olarak bu ülkede yurt dışında yaşayana karşı bi zıt görüş var bi de siyasi konular tabiki. Bu konuya girmemeliyim bana göre. Ama % 45 kesim ondan dolayı sevmiyor.
Bizim kızlarımız bu ülkede yaşayanlar. Maddiyata önem veriyor kendileri çalışacak ama en çok eşleri getirecek gibi bakıyorlar.
Evde olan kızlar evet gözleri çok yüksekte bundan 2 sene önce maddi durumum çok iyiydi para kredi kartları işim iyiydi altımda motorum vardı. Ama dünya hayatı her zaman iyi gitmiyor. Bi kaç sıkıntı yaşadım. Ama o zaman kızlar bakıyordu ama ben bakmıyordum çünkü biliyordum parama motoruma baktıklarını. Konuştuğumu kıza örnek veriyorum o gün motorum yok getirmem diyordum. O zaman buluşmayalım falan oluyordu. Ya da o gün maddi durumum sıkışık diyordum yeniden aynısı diyorlardı.
Böyle düşünceye sahip kızlar olduğu sürece ne flörtlük ne sevgililik. Ne de evlilik.
%80 kesim böyle kimse inkar edemez eden yalan söyler. Geri kalan %20 lik kesimle hiç karşılaşmadım. Sen bu ülkede olsaydın %20 kesime girerdin. Kısacası parasız erkeği sadece annedi sever sözü günümüz türkiyesinde. Çok geçerli bir söz.
Sana şunu da söyleyeyim herkes bana yakışıklısın diyor ama sevgilim yok. Kuzenim vardı benden yakışıklı değildi tabiri caizse * olduğu için çok sevgilisi oldu. Benim elime kız eli değmedi bu zamana kadar hiç. Öpüşmedim bile öyle düşün. Sen olsan hangidi tercih ederdin. Bizim ülkede kuzenim tercih ediliyor
Bana göre insanlık önemli. Kendin diyorsun bir kaç sene önce maddi durumum iyi di şimdi biraz değişti diye. Evleneceğim insan bana karsı davranışı hoş değilse ben o kişiyle ne yapim. İlerde durumu kötü olursa onun yanında kalmam için sebep kalmaz. Kalbi pamuk gibi olan huyu güzel biri olsa her zaman severim. Durumlar her an değişebilir kimin nerde olucağı belli olmaz. Çalıskan, emek veren biri benim gözümde hep bir adım önde. Eski sevgilimle tanıştığımda işsizdi. Hadi gir bi yere evde psikolojin bozulacak artık (bunalımdaydı) ve iş aramaya başladı. Bi özgüven geldi bide şirket arabası falan vardı. Sonra zaten beni unutmaya başladı. Küfürbaz biriydi bende tahamül edemiyorum küfüre, ailemde hiç kimse kullanmaz. Sonra kavgamız iyice büyüyordu ve beni engelliyordu. Senin bahsettiğin kuzenin gibi. Fazla kadınlarla geçmisi olmuş. Ben bunu sevgili olduğumuzdan sonra öğrendim. Bana pişmanım geçmişte kaldı diyordu sonra neyse geçmişte bırakayım dedim. Şüphelendiğim her kız ile bi flört dönemi falan olmuş. Beni de kıskançsın pis düşüncelerin var diyordu ve suçlu ben oluyordum. Baştan nasil biri olduğunu bilseydim şans vermezdim. Kuzenin de öyle yapıyordur kandırıp istediğini alınca gidiyordur. Bi görseydin ilk tanıştığımda 30 dk yazmadığımızda ilk özledim mesajı geliyordu. Beni merak ediyordu, tüm gününü bana yazmak ile harcıyordu, şiirler yazıyordu ismimle her gece de şarkı yolluyordu. Nasıl oldu bu hale geldi inan anlamıyorum. Çok seviyordum diye de bırakamadım bana kötü davranmaya başlayınca. Bazen durduk yere uyumadan özür diliyordu düzeltecem sen bana bi süre böyle katlan durumum düzelince psikolojim düzelir diyordu. Annesi falan da beni bildiği için her şeyi inandım
Evet insanlık çok önemli ama insanlık çoğu kişide yok bana göre.
Kusura bakma ama gerçekten karaktersiz bir kişi ile çıkmışsın çok sapkın düşünceleri varmış. Benim kuzenim benim hoşlandığım kızla çıktı haberi varken.
Bazen çok sevsen bile bırakmam gerekiyor yoksa olaylar öyle çok büyüyor.
Sen zaten uzaktasın öğrenemezsin görmezsin diye her türlü pisliği yapmış ama pislikler er ya da geç gün yüzüne çıkmış.
O hale gelme sebebi seni elinde tutmak zorunda olmadı gibi duruyor. Sonuçta sen temiz kalpli birisin. Diğer kızlarla her şeyi yapıp. Senin gibi temiz birini kaybetmek istememiştir
Çok üzüldüm ya bide kendi kuzenin😕
Benim durumum da tam bi fiyasko. 6 senedir güzelcene kandırdı. Ben onunla tanıştığımda senin yaşlarındaydım. O da benim yaşlarımda. Ben senin gibi akıllı değildim kalbim beynimin önüne geçmişti. Ailem baştan beri karşı geliyordu kac kere kavga ettik küs kaldım. O bunları bildiği halde bak seni aldattım yoluna bak demedi. Acı cektiğimi görüyordu. Annemin tedavi sürecinde bilene her kavgada annemli küfürler ediyordu uyarmama rağmen. Belki de zamanında özünde iyi biriydi belki kullandığı maddeler onu bozmuştur bilmiyorum. Ailesi de beni biliyordu. Hala annesi durumlarımı beğeniyor hiç bir şeyden haberi yok. Hayalimdeki kayınvalideydi bende onun hayallerindeki gelin. Daha önce de ortaya cıkartabilirdim şifresi hep vardı ama ben hiç girmeye çalışmamıştım şüphe duymadım
Ben üzülmüyorum daha allah aynısını ona yaşatır.
Ben akıllı değilsin falan demiyorum çocuk güzel ayakta uyutmuş bi de mesafe olduğu için.
Senin hatan o kadar küfüre karşı hala onunla konuşman olmuş.
Madde mi kullanıyordu bi de
Demekki önceden girseydin her şey daha iyi olabilirdi
O. t (baska bir seyler kullaniyor muydu bilmiyorum), kum. ar, icki... ben kızıyorum diye gizliyordu. Yok bende de var suç konduramıyordum. Sınırı açtığında da kavga çikmasın diye susuyordum
Beni yeni yanlış anlama ama ot kullanmak alkolden den daha önemli. Buna tepki göstermeliydin ilk önce.
Ben bakıldığı zaman bu kadar insan içinde çok temiz biriyim. Galiba
Almanyada ot yasal. O bunu bildiği için bana buluşmadan önce söylemişti. Bende almanyada yasal diye büyük tepki göstermedim hatta bi arkadaşım reçeteli kullanıyordu sakinleşmek için. Benimkide sinirli biriydi ya dedim aman nolucak sakinleşir belki. Buluşmada yanımda kullandı hatta ben şok. İlk defa gördüm ve korktum açıkcası. Ben sigara paketi bilene dokunmayan biriyim. Sonradan jeton düştü beni de tehlikeyi soktu o an yakalansaydık bende ceza alırdım. Bu kadar düşüncesizlik nasıl yaptı anlayamıyorum. Ben sakin biriyim kimsenin kalbini kırmak istemem. 6 senelik sevgilimdi beni çok sevsin istedim. Sesim çıkmıyordu kavga etmeyelim diye alttan alıp, haklıyken özür dileyen biriydim. Ne diyim ki bu hikayede tek yanan bendim
Yasal olup olmadığını bilmiyorum yorum yapamam. Sakinleşmek için bizde lilika hapı var kırmızı reçeteli sadece doktorlar verir.
Bildiğin orada yasal diye fırsattan istidada uyuşturucu kullanmış. Bildiğin müptezel yani. Bende bunu anlamıyorum nasıl oluyorda son raddeye kadar dayandın.
Sen kendini ona teslim etmişsin bildiğin. Beni yanlış anlama ama seni kullanmış baya bi. Saglığından faydalanıp
Bana söz veriyordu değişicem diye. Durumlar kötü gerginim falan diyordu. Bende en baştaki halinin hatrına sustum, çok ta dile getirdim eski halini özlediğimi. Kum. ardan haberim yoktu. Otu da ayda bir kullanıyorum anca demişti. İnandım ya dediğim gibi toz konduramıyordum. Başka kadınlarla yazışmalarını görünce inanamadım. Yok dedim olamaz kaç kere profiline girdim. Sonra birine yazdım acıdım babası vefat etmiş. bak bu benim sevgilimdi beni aldattı sende bırak mutlu hayat kur seni de kandırmasın, söylemeden çık hayatından bende aynı sekilde yapıcam dedim. Direkt screen alıp ona yolladı. Sonra o da direkt bana yazdı hakaret etti tehdit etti. Ne diyim ki oraya kadar bana deseydi ki bu ben değildim başkası girdi falan inanırdım çünkü çok güveniyordum ve çok seviyordum. Wpden yazınca tamam dedim bu iş bitti. Zaten hiç açıklama da yapmadı. Tehdit etti kızdı nasıl girersin diye. Bende sustum. Ertesi gün özür diledi tehdit için ve bir daha da hiç sesi çıkmadı. Bir kaç gün sonra ben yazdım neden kandırdın hiç birine değmezdi seni sevdim ben yazdım. Baktım hiç tepki vermedi. Bende bir daha da yazmadım. 3 ay geçti. Takipleşmelerden çıktık ama baktım beni engellememiş wpden. Bende onun numarasını sildim engele gerek duymadım zaten yazmıyor. Ne bilim her şey tuhaf bitti
Ben değişmediği sürece kimsenin sözüne güvenmem. Hemen olmaz ama çaba göstermesi lazım bana göre.
Ot kullanımı şöyle bilinçli bir insansın sen hiç izin vermemeliydi. Sizin orada serbest diye zararsız bir şey değil Tüm dünyaca zararlı diye geçiyor.
Sen çok vefalı davranmışsın. Her zaman merhametli olmamak lazım.
Baktığım zaman çok zor durum ama bence sende de çok hata var seni merhametli görüp çok kullanmış 27 yaşındasın aramızda 7 yıl var kadınlar daha olgun olur her konuda. Nasıl böyle bir hata yaptın. Aşkın gözü kör dediklerimi bu olsa gerek
Ben onunla tanıştığımda senin yaşındaydım. Çok sessiz özgüvensiz biriydim. İlk defa bu kadar ilgi gördüm ve senin gibiydim hiç erkeklerle konuşmuyordum, hiç elime erkek eli değmemişti. İlk sevgilimdi ya tek ve son olsun istedim. Fazla zorladım onu kaybetmemek için. Haklısın aşk kör yapıyor. Kendimi güvende gördüm. Annesiyle kardeşleriyle yazışıyordum. Annesi kızım diyordu ben de anne anne diye dolaşıyordum. Gerçekten çok sevmiştim hepsini. Annesi zaten en baştan beri demiş hadi isteyelim diye. Benim annemin durumu da mağlum. Kendimi çok yalnız hissediyordum. Bide içkiyi bıraktım diyordu. Kumar konusu zaten yoktu. Sigarayı bırakacam diyordu. Ot da 8-9 aydır anca biliyorum. Dua ediyordum doğru yolu bulsun diye. İstisnasız her kandilde her namazımda. Biliyorum çok saçma. Kendime de çok kızıyorum. Birbirimizi sevdiğimiz sürece her şeyi yaparız diyordum. O güne kadar ama bu kadar bağımlı, kuma. r oynadığını bilmiyordum. Cinsellik durumlarını da bilmiyordum. Öğrendiğim gün ölmek istedim. Ne ağladım ne sinirlendim. Hiç tepkisizce saatlerce mesajlarını okudum. İnanamadığım için bi 10 kere falan okumuşumdur. Hasta gibi yattım. Hiç bir şey hissetmedim. Bir kaç hafta sonra canım öyle yandı ki. Hala her aklıma geldiğinde gözlerim doluyor. Hele namazda çok fena oluyor. Gözümün önüne geliyor yüzü. Ağlamamak için zor tutuyorum. Öyle büyük bi hayal kırıklığı ki anlatamam. Ben annemle doktor doktor gezerken aldatıldığımı bilmek benim en çok canımı yaktı. Her akşam seviniyordum onunla konuşucam dertlerimi anlatacam o da geçecek hayatım yanındayım diyecek sanıyordum. Beni tersliyordu kendi derdim bana yeter sorun getirme bana diye. Bende öyle bi haldeydim ki normal sanıyordum her şeyi. İlk sevgilimdi daha önce hiç görmedim ki. Bak mesela sen beni hiç tanımıyorsun yaşca da benden baya bi küçüksün. O benden 6 yaş büyüktü. Sen beni anlayabiliyorsun bana karşı kibarsın düşüncelisin. Benim erkeklerle bi alakam yoktu ki ben normal sanıyordum suçu kendimde arıyordum
Senin gibi birini bulmuş bırakmak istememiş.
Gerçekten fazla zorlamışsın.
Annesine de çok bağlanmışsın. O da çok yanlış bir haraket.
Uzak mesafede maalesef alkol sigara içmedim deselerde görmediğin için bilemiceksin.
Bu çocuk bayan sıkıntılıymış.
Ben hepsine cevap veremeyeceğim çok yoğunum.
Senin bence diğer hatanda kendinden 6 yaş büyük bir erkekle konuşman olmuş bana göre max 3 olmalı bana göre.
Ben hep kibarım. Düşünceliyim. Olmadı gereken gibi davranıyorum tabi bazen sinirleniyorum her insan gibi. Hayat sonuçta
Haklısın ne diyim. Yapmam dediğim her şeyi yaptım. Uzak mesafe karşıydım her zaman, sigara icen birini bilene istemedim, ailesiyle arası bozuk olan biri benimle de anlaşamaz, senin dediğin gibi max 3 yaş büyük olmalı, kendi memleketimden, abdestli namazlı... öyle hayaller kuruyordum. Ben apt. al değilim gerçekten o dönem çok yalnızdım ve ilk defa ilgi görmüştüm. Uyku sorunum vardı, o da çalışmadığı için benimle uyanık kalıyordu hadi uyuyalım yalnız değilsin diyip korkumu alıyordu. Üstüme çok titredi. İşi ve düzeni yerine girince ilk unutacaği ben olduğumu sanmıyordum. Gerçekten ilk halini görseydin bu çok aşık derdin. Ayrılmak istedim sevgili olmadan (bu tuhaf oldu😅). Ben senin oyuncağın mıyım nasıl beni bırakırsın anneme senden bahsettim dedi. Bende zaten çok hoşlanıyordum. Ayrılmak istediğim gün sevgili olduk. Bildiğin her vakit benimle ilgileniyordu. Her 30 dk en geç bi özledim diyordu konuşma başlatmak için. Bende hiç önceden sevilmediğim için sevgi sandım. Tipi aslında hiç bana göre değildi. Ben babyface seviyordum o zamanlar (klasik ege tipi) . O da esmer sakallı bıyıklıydı (doğudan). Yasından daha büyük bende yaşımdan daha küçük gösteriyordum hep. Neyse insan yapmam dediğim her şeyi yapabiliyormuş. Kimseyi kınamıyorum artık hiç bir şey için. Sevgi kör edebiliyormuş. Çok sevdim çok ta aşıktım. Sorsan hala dünyanın en yakışıklı adamı o benim için çünkü sevgi hemen bitmiyor ne yaparsa yapsın ilk ona gidiyor akıl
Hatanı fark ettin sonuçta o da bir kardır senin için.
Bazen abdest namaza bakmayacaksın bak cidden diyorum namaz falan kılmıyorum ama iyi bir insanım.
Tüm dinlerde geçen bi söz var iyi insan ol diye söz var.
Bana göre kadın küçük erkek çok büyük olmamalı max 3 yaş. Ama kadın büyük erkek küçük olabilir. O da çok olmayacak kaydıyla.
Bi videos var internette karnınız açken markete girmeyin canınızın çekmeyeciği şeyleri de alırsınız diye. aşkta öyle bir şey sevgiyi aşka açsın biri çıkıyor karşına ona aşık gibi hissediyorsun oysa ki ona aşık değilsin sadece sevgisi gözüne hoş geliyor. Umarım iyi bir örnek vermişimdir.
Valla sevmek konusunda bir şey diyemem. Hiç aşık oldun mu desen olmadım galiba ama hoşlandığım kişiler oldu. Benim sana vereceğim tavsiyeler bu kadar
Yok ya erkek büyük olması lazım. Kendimden kücüğünü istemem. Ne bilim bende hep 3 yaş max görüyordum ama gerçekten çok tatlı biriydi başta. Yas olarak ya hep strese giriyordum ne ara evlencez çocuk olucak falan diye. Şimdi en azından onun rahatlığı var. Çocuk için aceleye gerek yok
Bana göre de kadın büyük olmalı. Zevkler ve renkler tartışılmaz.
6 yaş acayip çok ama.
Zaten birini bul çocuk sonra bana göre.
Şöyle bir şey var ben evlenir evlenmez çocuk yapmayacağım. 2 sene sonra yani istemem hemen
Hemen çocuğu bende istemem. 4 tane yeğenim var ve nasıl yorucu olduğunu biliyorum. Açıkcası soğudum çocuklardan. Bir gün olmasını isterim aslında ama Şu an hazır değilim ve korkumda var genetik olarak annemin kanseri bana da geçer mi diye. Benim çocuklarım da benim gibi annesine bakmak ve endişelenmek zorunds kalsin istemiyorum. Annemi görmek istemeyeceğim hallerde gördüm ve bir gün benim evladım görsün istemem. Bide eğer benden devam geçerse onlara ben biterim. Gerçekten hiç kimseye ya düşmanım bilene olsa bu hastalıkla uğraşsın istemem. Annemin tedavi sürecinde bi kadın vefat etti arkasından 2çocuk bıraktı 12-14 yaşlarında. Babası da işsiz kum. ar oynayan biriymiş. İçim acıdı o çocuklara. Hasta halinle nasıl çocuklarina baktı, yemek ve temizlik yaptı aklım almıyor. Ben 25 yaşımda olmama ve 1 yaş büyük ablam olmasına rağmen çok zorlandım. Annem yatıyordu hali olmuyordu. Mecbur ablamla beraber yemek temizlik yapıyorduk. Çevremde arkadaşlarım hiç birinde böyle korku yok hiç kimse bunları düşünmüyor gibi. Ben her gün her gün kafamı bu korkularla yoruyorum
Çocuk bereketiyle gelir derler ben inanmıyorum ama.
Genetik konusuna böyle bakma kanser her insanda var sadece aktif değil dna bozulunca kanser oluyor insan. Genetik testi yaptır belli oluyor orada.
Korktuğun şey başına gelir bunu sakın unutma. Korka bi savaştan çıktın birinden daha çıkarım de.
Zatem şöyle bir şey var kimse kimseyi düşünmez derdi olan anlar. Bİr tek
Bereketiyle gelir ama çok yorucu. Uykusuz kalıyorsun, hep bi endişe ve korku, çocukların türlü türlü huyu oluyor, her şeyi baştan sen öğretmen gerekiyor. Yanlış bir şey öğrenir veya iyi eğitememekten korkuyorum. Bazen kafam götürmüyor benim beynim çok yorgun. Dayım geçen geldi dedi biri var iş yerinde abdestli namazlı iyi biri bi tanış (eski sevgilimden haberi yoktu dayımın). Dayı dedim daha yeni yeni toparlanıyorum şu an nişan evlilik düşünmüyorum. Bazen acaba tanışamıydım diyorum aynı memleketten falan ama hazır hissetmiyorum
Ama onun mecbursun bu hayata getiriyorsan her şeyi sen öğreteceksin sen yapacaksın. Bak ben din düşmanı biri değilim ama her şey namaz abdest değildir. İçindeki iyilik insanlık önemli ne namazlı ne abdesti olması önemli en önemlisi iyi insan olması.
Kaç tane insan tanıyorum namazlı abdesli dışarıdan 4/4 lük müslüman ama hepsi. Çok kötü kul haklı yiyen insan olmayan her şey o değil yani bu kısmı atlıyor çoğu insan.
En önemlisi iyi insan olması
Haklısın ama benim eski sevgilimde abdestli namazlı değildi. Benim ayda bir sohbete gitmeme camiide kermese kek yapmama falan kızıyordu. Sonra beni ateist sayfalardan bir seyler gönderip inandığım dinin dalgasıni geçiyordu. Ben bir daha böyle arada kalmak istemiyorum. Tarikat diyordu normal diyanet camiinin sohbetine. Almanyada böyle etkinlikler daha önemli çünkü her yanımız alman ve hristiyan adetleriyle dolu ve kültürü korumak daha zor. Ben camiiye üye bilene değilim zaten ayda bir oluyordu etkinlikler bana dinci diyordu. Teravihye gitmem mukabele katılmam falan hep tuhaf geliyordu ona. Gerçekten çok yıprattı her konuda beni. En azından farzına dikkat eden ilerde sorumluklarını da yerine getirir eş olarak ve ailesine de sahip çıkar diyorum
Kızmadı izin vermemesi saçma. Dinle dalga geçmesi de saçma.
Bak diyanete falan inanmam hiç bir hocaya da inanmam sadece kuranı kerime inanırım.
Başka ülkede kültür korumayı çalışmak yorucu bir şeydir ama oradaki halka rahatsızlık vermeyecek şekildi. Şöyle bizim ülkede hristiyan ol karşı çıkarlar ama dinimiz hoşgörü dini kimse bu açıdan bakmıyor
Diyanete ve hocalara inanmama sebebim siyasetten kaynaklı. Diyanetin bütçesi kaç milyar dolar o kadar paraya kaç tane fakir bakılır. Ülke kalkındırılır. Burdaki hocalar 50k para alıyor maaş. Adam camide günde toplasan 2 saat geçirmiyor aldığım maaş yetmiyor diyor. Şimdi allah katında bu hak mı.
Ama teraviye gitmek kermes yapmak sohbetlere gitmek. Bunlar normal şeyler tabiki sohbetler falan para karşılığı yapılmıyorsa
Yok diyanet burada alman devletten alıyor parasını. Yani tarikat gibi değil kendi cebinden bir şey çıkmıyor. Kermesde işte hayrına kek yapıp getiriyorsun camiiye kalıyor parası. Dediğinde haklısın. Burdaki hocalar hem türkiyeden hem almanyadan maaş alıyor. Normalde 2 kez yurt dışı görev yapma hakkı olmasına rağmen bazıları senelerdir burada bi sekilde bi yerden torpil alıyorlar. Bazıları gerçekten işin hakkını veriyor. Bi hoca çocuklara ilahi öğretiyordu, semazen grubu vardı, bide akşam namazından sonra cocuklara ders veriyordu ezan okutturuyordu falan. Yani hep çocukları ön plana alıyordu ve hafta içi de kadınlara adamlara ayrı ayrı ders veriyordu. Dini sevdirten hocalar lazım genelde hep allahtan korkmamızı ceza kesen olarak gösteriyorlar tamam o da var elbet ama allahın bizi sevdiğini bizi hep duyduğunu bizi koruduğunu anmıyor. Biz bilene bu kadar merhametli olabiliyorsak bizi yaratandaki merhamet ve sevgi sonsuzdur
Hem türkiyeden hemde almanyadan mı. Bu işte bana göre çok saçma
Bak o anlattığın hoca aldığı parayı hak eden hocadır benim gözümde.
Sana şöyle söyleyeyim bizim türkiyedeki hocaların hepsi akp’li dini yanlış anlatan insanları dinden soğutan hocalar. Ya şöyle düşün cennete şarap içeceğiz herkese 4 5 huri diyen hoca mı olur.
Sevgi kutsal bir şeydir herkesin eşi 1 tane olur. Mantıken çok saçmaladılar artık bizim burdaki hocalar bizim burdaki cahil kesimde. İnanıyor.
Bak beni siyasi görüşü chpli olarak görme evet chp’li biriyim ama.
burada yaşayan iyi anlıyor ülkenin ne kadar kötü yönelttiğini ekonominin diğer ülkelerde ne güzel olduğunu hırsız yönetim olmadığını. Bi tanışım yurt dışına gitti koyu akplidir kavga falan ederdi bizle apk ye laf edersek. Yurt dışında gitti geldi. 2 haftalık tatile gitti ilk defa gitti yurt dışına adamın bakış açısı değişti. Biz diyo senelerdir kötü yönetilmiş ekomi çok iyi diğer ülkelerde falan dedi. Biz bile şaşırdık nasıl böyle değiştinii
Parti tutmuyorum şu an. Erdoğanın başkanlıktan ayrılmalısı gerekiyor artık daha genç ve din üzere değil işin ehli gelmesi lazım. Tamam din önemli kendim muhafazakarım ve ezan okunması ve ramazanda bazı şeylere dikkat etmek lazım ama her şey din üzere olmaz. Politika konuları beni aşıyor pek de anlamam ilgi odağım değil. Tl şu an çok düştü. Bazı şeyler almanyadan daha pahalı geliyor bana orada yaşayanlar nasil yapıyor anlamiyorum. Modern cafelee alman fiyatlarında, yeme icme pahalı, kıyafetler hele ki tesettürlüler için. Ya bide 200 en büyük para notu. Elbise alıcaktım kendime yahu cüzdanım da ki paranın hepsi gitti. Şok oldum. Kredi kartım yok, banka hesabımda türkiyede yok. Türkiye cok güzel yer ve kültüründen tut yemeğine kadar çok zengin ama ekonomi durumu hiç iyi değil. Ev almak istiyorduk ve resmen daireler burdaki ev fiyatlarından daha pahalı. İnşallah seçimler geldiğinde işini gercekten iyi yapan biri gelir başa ve torpil durumları da kalkar. Almanyanın başkanı da ayrı bi felaket. şu an hiç bir başkanı desteklemiyorum ülkeler birbirinden kötü
Dediklerinde çok haklısın. Daha bir şey diyerek uzatmayacağım. Hiç sen nasılsın nasıl gidiyor sürekli dert konuşuyoruz. Nasılsın iş nasıl annen naısl
Hahah dert bitmiyor ki hiç🥲 hamd olsun annemde bende iyiyim. kandil geliyor ya mukabele gidemediğim günler oldu iş yüzünden evde onu bitirmeye çalışıyorum. İş de demiştim izin galiba artan izinlerimi kullanıyorum. Sen napıyosun nasılsın
Dertsiz insan olmaz ki. Kolay gelsin sana fazla yormayın kendinizi. Ben iyiyim çok şükür çalışıyorum izinsiz. Bayramı bekliyorum arife ve 1 gün izinliyim. Bakalım nolucak. Dinlecek miyim galiba dinlenemeyeceğim gibi.
Ahhh ahh bayramda dinlenmek nerdeee. Allah kolaylık versin 🌸
Dinlenme de olmayacak çok.
Babamın amcasına
2 komşumuza
Dedemin mezarına kendi amcamın yanına gideceğim ortalama yarım gün burada gidiyor zaten.
Sonradan evde ya yatarım ya da bi kafeye giderim. Ya da bilmiyorum
Ya bayramlar beni ayrı yoruyor. misafir geliyor ya kendin bi yere gidiyorsun gün nasıl geçiyor anlayamıyorum. Bide o gün evdekiler hepsi bi gergin stresli 😅
Bize misafir gelmez hiç hepimiz çalıştığımız için senelerdir öyle bir ortamımız olmadı. Hep biz gideriz. Ama baklava yemeye bayılırım bu bayramda bozucam biraz diyeti
En güzeli😂 bize de normalde hep hazırlık yaparız kimse gelmez. Son senelerde de hazırlık yapmadık bir kaç kere orada da hep misafir geldiği için akıllandık artık ne olur olmaz hazırlik yapıyoruz😂 boz boz ya az bir şeyden bir sey olmaz zaten yemezsen laf ederler mutlaka😂 ben şerbetli tatlı sevmem her seferinde dil döküyorum sevmiyorum diye anlamıyorlar çaktırmadan ablama veriyorum😂 zamanında ben çok severdim baklava falan hele tulumbaya bayılırdım. Hep de yaz tatilinde köyde hayırlar oluyordu yemekli falan. Ben de sırf tulumba yemek için gidiyordum öyle bayılıyordum ki ailemde herkesin tulumba hakkını ben yiyordum. Yani öyle böyle değil gerçekten tüm gün tek tulumba tatlısı yiyordum. O zamanlar gercekten çok sağlıksız zayıftım yemek falan yemiyordum çok seçiyordum hayatta kalacak kadar yiyordum hiç kimse de o yüzden bir şey demiyordu tatlı yiyip durmama. 2 hafta her gün resmen tulumba tatlısı yedim bide yaz ya hava çok sıcak. Bi mide bulantısı falan oldu gerçekten berbattı tüm hafta yattım zehirlendim mi bilmiyorum fazla tatlıdan ama o günden beri ağzıma şerbetli tatlı sürmüyorum görünce tiksiniyorum. Sütlü tatlılar veya revani tarzı daha hafif tatlılar yiyorum. Bi çikolata da bu tiksinmeyi beceremedim. Bide yaş aldıkca bazı seylerin tadı fazla şekerli ve iğrenç gelmeye başlıyor. 25den sonra başladı bende mesela cipsden soğudum. Çok yağlı ve max 1 avuç yetiyor. Eskiden her hafta bi cips yiyordum şimdi 2-3 ayda anca bir avuç. Bi çikolatadan vazgeçemiyorum bide kurabiye/gofretten. Pasta da eskisi kadar sevmiyorum. İnşallah zamanla onlardan da tiksinirim😂
Evet güzel gibi ama gibi. Şerbetli tatlı bende asla sevmem ama fıstıklıysa bayılırım😂. Tulumba da güzeldir bende çok severim ama çok ağır geliyor baklavadan bile. Ben sütlü tatlı olarak sadece güllaç soğuk baklava severim. Ben cips hiç yemiyorum pastaya bayılırım ama
Ya tulumba yağın içinde kızartılıyor sonra şerbet bide gercekten cok ağır. Güllaç hiç sevmen peçete tadında😂 pudding tarzı tatlıları çok seviyorum. Gece gece tatlı çekecek canımız🥲 pastayı bende anca kremalı falan severim. Kuru kekleri sevmem anca limonlu güzel oluyor veya elmalı. Ayyy gece gece kalkıp kek yapasım geldi şimdi😂😂😂
Tulumba sevilmezmi. Aaa. Kalk kek yapta yiyelim benimde canım çekti. Kaç dk pastane arıyorum açık.
Shshsh ayyy kusura bakma lütfen ya gece gece pasta kek derken canını çektirdim🥲 kendimde uyuya kalmışım🤦🏻♀️
Ne kusuru öyle şey mi olur. Ben gittim 2 tane benzinliğe tatlı satan bi tanesi vermeye uğraşamam dedi. Diğeri kalmadı dedi evren yememi istemiyor. Ben hala uyumadım
Bu söze takıldım onu düşünüyorum. Bi video da gördüm. Acaba hayatımın aşkı kim olacak falan diye düşünüyordum.
Tanrı doğmadan önce sana senin hayatını izletti ve sen de kabul ettin.
Muhtemelen yaşamaya değer şeyler gördün
Olsun boş ver bayram için kalori açığı yapmıs oldun🥲 dün ablamda kadayıftan tatlı yapmış. Teravihden sonra çok tatlı yiyorum son zamanlarda🤦🏻♀️ başta 3 kg falan vermiştim ama şeker isteğim fırladı bir kaç gündür baktım 1 kg geri gelmiş. Bide kendime neyse teravihye gittin ya ödüllendir diyordum😂 dün eve geldim saat zaten 21.30. Dedim bunu buzdolabına koycam geç oldu iftarda yicem, hepsini de uyardım bak bu benim yemeyin diye ahshsh inşallah kimse dokunmamıştır. Bayramda bana göre tatlı olmayacak hep şerbetli tarifleri kararını vermiş annem🥲
Evet iyi yönünden bakıyorum. Ye bence dünyaya bi daha gelmicex bazen o açıdan bakmak lazım.
Bayram bende de tatil gibi geçmeyecek toparlamam gereken şeyler çıktı onlarla uğraşacağım 2 gün boyunca arife ve 1 günü izinliyim sadece
Onu bende görmüştüm. Baya bi düşündüm bunu. Bazı ülkelerde zulüm gören yerlerdekileri kişiler peki diye baya bi düşündüm sonra doğru ya onlar direkt cennete gidiyorlar dedim kendi kendime. Rabbim hayırlısını eylesin. Bilemem ne kadar doğru veya yanlış sonumuz hayırlı olsun da gerisi önemsiz. Allah herkese sınav veriyor ordan düzgün çıkmak önemli. Annemin rahatsızlığı çıktığında ben şok oldum çok dua ettim ama üst üste hep kötü sonuçlar çıkmıstı. O dönem allah affetsin çok isyanlardaydım neden bizim başımıza geliyor bu diye. Allah bizi sınadı ama öyle kolaylıklar verdi ki aynı zaman. Şimdi aldatma konusunda da aynı. Başta deli oluyordum nasıl yaptı o bunu bana ben allahtan istemiştim onu hep dua ettim nasıl olur diye. Şimdi o da geçti düsününce mutlu olamazdım onunla. Bu ramazanda iyi ki izinlerimi kullanmışım kalbim dualara yönelince ferahladı. Doğru yolda kalabilmek çok önemli. Normalde fazla din ile meşgul olmuyordum farzları yerine getiriyordum yetiyordu benim için. Ramazanda gerçekten o 3 ay öncenin acısı tam dinmesede baya bi hafifledi. Açıkcası ramazan bitiyor diye çok üzülüyorum bu ruh halimden çıkmak istemiyorum
Ya şey diyeceğim yanlış anlama sen yazıyorsun uzun uzun ben okumakta zorluk çekiyorum işten falan bi de cevap vermesi de uzun oluyor. Okuduğumu anlayamıyorum bi de. Kusura bakma cidden kısa kısa anlatsak daha iyi olur sanki
Ayy özür dilerim. Haklısın çok uzun cevaplar veriyorum kusura bakma lütfen😕
Yok ondan değil. Cevap vermem zorlaşıyor biraz cümleleri iş arasında bi araya getiremiyorum
Nerdesin
Kandilin mübarek olsun 🌸 iftara misafir vardı sonra camiiye gidince falan yazamadım kusura bakma. Yok bazen unutuyorum uzun yazdığımı hatırlatman iyi oldu. İş halindeyken normal uzun uzun okuyup cevap verememen. Dürüstlüğün için teşekkürler
Seninde kandilin mübarek olsun 🌸
Yok önemli değil bakmayacaksın hiç sandım.
Rica ederim normalde konuşmayı severim ama zaman olmuyor uzun uzun yazıp okumaya.
Şey diyeceğim bi de ben diyette istikrarlı değilim. Bozuluyor sürekli
Elimden geldiği kadar geri yazmaya calışıyorum öyle sessiz sedasız çekip gitmem pek.
Olsun bozarsan bile yine başla hemen. Pes edersen kalır.
Sessiz sedasız gidersen üzülürüm zaten bu konuştuklarımızdan ufak kitap yazılır.
Bozuyorum ya yarın yeniden devam ediyorum pes etmeme ye çalışıyorum
Uzun uzun yazdığım için mi (şaka yapıyorum)😅
Kafana koymuşsun, arada kaçamaklar sorun olmaz. Zaten kalori açığın var baya. Bende dün baya bi bozdum kadayıflı tatlı ve börek yedim🤦🏻♀️ bir güncük de olsa değdi boş ver boş ver bir şey olmaz şifa olsun😂 fazla takıntılı hale getirme yemek bozukluğuna sürükleme kendini tadını çıkart
Oh şakaymış 😂.
Evet ya fit olacağım chat gbt ye zayıf halimi yaptırdımm çok iyidi vallahi. Çok istedim o çocuk olmak
Yaparsın sen. Böyle de iyisindir eminim 🌸
Oh ilk desteğimi senden aldım.🌸
Bilmiyorum iyi miyim sen öyle diyorsan öyledir
Bazı şeyler tek tip ve kilo değil çok ciddiyim. Eski sevgilim gercekten hiç bir sekilde tipim değildi ama bana hissettirdiği o basta ki sevgi merhamet ve ilgiyle kendine aşık etmisti. Kendi sağlını düsünüp yapıyorsan başarırsın zaten
Ama o dediğin senin için geçerli bak cidden. Buradaki kızar tipe bakıyor bakmayan yok. İnkar eden kızlar yalan konuşuyordur bak ciddiyim.
Ben birine yazsam tipin değilsin diyorlar mesaja bakmıyorlar ağzım laf yapamıyor zaten. Sürekli hastanelerde vakit geçirdiğim için ama yok yani türkiyede yaşıyorsan tipin ya paran olacak. Kendi sağlımı da düşünüyorum tabiki.
Bilmiyorum ki bende tek 1 kere ilişki yaşadım başka da ilgimi çeken erkek olmadı ama gayet sohbeti keyifli birisin. İnsanlar tipe bakmalarını saçma buluyorum acıkcası. Görünüşün elbet bi önemi vardır ama oturup sohbet edemediğin seni anlamayan merhametli biri olmayan biriyle napılır ki. Güzellik gecici bir sey 60 yaşına girdin ee ne kalıyor kalp güzelliğinden hariç o yaşta. Sen diğerleri gibi olma tipin bilene değilse bi konuş bi tanış. Gercekten güzellerde bide ego fazla olabiliyor yorucu oluyorlar. Bide eğer sevgilim cok yakışıklıysa kıskanırım bakan oluyor mu ona diye😂
Herkes keyifli sohbetlisin diyor. Çoğu kız senden sevgili olmaz arkadaş olur diyor konuyu kapatıyor.
Güzellik geçici evet en önemlisi kalp ama bilmiyorum.
Olmuyor bazen içimi çok sıkıyor o sorun.
Benim de sevgilim çok güzel olsa kıskanırım
Ya ne alakası var zaten arkadaşca başlar sevgililik. 6 ay boyunca sevgilime olmaz canım canımın içi tarzı cümleler kurma diye kızıyordum flört etmeye çalıştığında odun gibi davranıyordum. Yinede tavlamıstı beni😅 belki de doğru kişi icin saklıyordur allah seni. Bak benim halime senin yaşlarında onunla tanıştım da ne oldu 27 yaşıma geldim yine bekar kaldım ama bu sefer büyük travma ve yaralı bi halde. Gercekten düzgün insana kalıp sabırla beklemek daha güzel. Her günüm ya her günüm ağlamakla geçiyor nasıl kandırdı beni diye kendime çok kızıyorum. Bu acıyı kimse hissetmesin ya ölseydim de görmeseydim bilmeseydim bunları dedim kaç kere
Ben sana yazdım sanıyorum. Unutmuşum yoğunluktan.
İşte öyle bir arkadaş ortamım çevrem bi samimiyetim olan kimse yok.
Demekki ağzı laf yapıyor öyle tavladı bende öyle özellik hiç yok. Beğenmiyorlar konuşmamı.
Hep o söze güvendim doğru kişiyi bana saklıyordur eminim ama inancım gidiyor yavaş yavaş. Bekar kalmazsın yen evlenirsin biri ile almanyadasın çevren var kızsın. Bak benim görüşüm hiç bi kız boşta kalmaz sadece denk gelmemiştir gözlemlediğim kadar.
Haklısın her dediğinde
Ya yaşın daha cok genc. Belki öyle hissetmiyorsun ve çevrenle kıyaslıyorsun kendini ama cok ciddiyim. Ben 25den sonra olgunlaşmaya başladım ondan önce pembe gözlükle bakıyordum her şeye. İlişkiler çok yorucu olabiliyor seni en mutlu adam yapıyorken bazen de en mutsuzu da yapıyor. İyi laf yaptı da noldu hepsi boştu. Düzgün adam arıyor herkes. 18-20 yaş genelede serseri tip seviyor. 20+ zengin işi yerinde. 26+ artık gercekten düzgün merhametli birini arıyor. Benimde evlenme konusunda emin değilim. Yasitlarım bi çoğu evli ve çocuklu. Tanıdığım cok bekar kadın var. Biri 45 ile evlendi doğru kişi bulamadı. Korkuyorum öyle durumdan. Çocuk ve düzgün bir eş isterim. Yaş 30a yaklaşınca insan bi tedirginleşiyor hele hayatında kimse yoksa daha bi fazla gelecek korkusu oluyor napıcam ben şimdi diye
Yaşım genç ama ben öyle hissetmiyorum hiç. Evet kıyaslıyor olabilirim.
Ya dediklerinde haklısın sende kötü şeyler yaşadın. Ve yaşında 30’a yaklaştı sende normal olarak düşüncelere giriyorsun.
Bende güzel merhametli birini arıyorum ama bazen farklı düşüncelere giriyorum bilmiyorum ama
Ya maddi durumun yerindeyse görücü usülü bi dene. Hersey görünüş değil evlenmek zorunda da değilsin bi bakarsın kafalar uyuşyyor mu diye. Senin yasıtların hemen evlenmiyor zaten 25den sonra herkes bi an da evlendi benim cevremin şok oldum😂 hepsi ne ara aynı anda birini buldu ya dedim
Maddi durum mu? Asla değil görücü usulü çevrem bile yok. Kısacası sana şöyle söyleyeyim ben bu hayata acı çekmeye geldim gibi. Rahmetli kemal sunalın filmi var camın arkasındaki tavuğa ekmek banıyor. Onun gibi benim ki de her şeyi dışarıdan izlemeye gelmişim.
Benim yaşıtlarım evlenmiyor artık benim yaşıtlarım tek gecelik ilişki taraftarılar hepsi öyle
Kötüyü çekme ağızdan çıkan dua hükmüne geçer. Manifest konuları da işte öyle olumsuz konuştuğunda kötülükleri çekersin olumlu konuş ki güzel seyler olsun. Benim ki de işte tek gecelik ilişkiler için 6 seneyi çöpe attı. Ciddiyim onu mutlu etmek için her seyimi verirdim ve fazlasıyla yapardım. boş ver sen özenme böyle şeylere gelecek kişi için kendini temiz tut ki o kişi de temiz olsun. Herkes kendine benzeriyle olur buna inanıyorum
Boş ver eski konuları
Bayramın mübarek olsun.🌸. Annenin ellerinden öpüyorum hayırlı bayramlar size
Teşekkür ederim🌸 Seninde bayramın mübarek olsun inşallah çok güzel geçer günün. Çalışmıyorsundur umarım bugün
Rica ederimm. Umarım güzel geçer yağmur yağıyor. Evdeyim galiba bugün izinliyim dünde izinliydim. Dün telefon full kapalı bekledim evde
Galiba mı🤔 ne güzel dinlen baya yoruluyorsundur. Hep mi geceye gidiyorsub
Evet baya yorulmuşum iyi geldi dinlenmek
Hep gece gidiyorum
Yaaa şimdi uyku düzenin nasıl gece uyuyabiliyor musun izinli olduğun günler
Uyumuyorum izinli olduğum günler aynı saatte yatıyorum. Uyusam bile ertesi çalıştığım gün uykum geliyor
O da kötü ya gece uykusu bi başka kendine dikkat et sağlığın her seyden önemli 🌸
Bu aralar pek keyfim yok kusura bakma geç ve kısa cevaplar veriyorum. 2 gün önce krizlerim başladı tekrar neden aldatıldım neden bunlar başıma geldi diye. Bugün de birine instagramdan bayram mesajı için dm den ararkene eski mesajlardan onun profilresmi değiştiğini gördüm. Bu aralar yine berbat hissediyorum. Yanlış anlamanı istemem can
Evet maalesef gece uykum yok hayatımda.
Benlik hiç bir sorun yok sana iyi gelecekse hiç yazma sen iyi ol yeterki.
Bende kötüyüm o yüzden geç giriyorum ya da cevap veremiyorum.
Ama sen iyi ol dikkat et unutma hiç bir şey senden önemli değildir
Sende öyle🌸 senin ne derdin var anlatmak ister misin🥺 üzüldüm moralin bozuk olmasına inşallah kötü bir şey değildir
Ben anlatmak istemiyorum senlik değil kusura bakma. Derdimi içimde kafamda yaşayıp halletmeye çalışıyorum. Düşüncen için teşekkür ederim. 🌸🌸.
Anlayışın için teşekkür ederim ☺️
Kızdın mı
Günaydın🌸 yok yanlış anlamadım sadece hepsini içine atma bazen konuşmak hafiflettirir. Erkeklerde nasıl bilmiyorum ama kadınlar bazen olayları çok büyük görüyor ve yaşıyor biriyle paylaşınca endişeler ne kadar da önemsiz olduğunu görebiliyorlar ve yalnız hissetmezler kendini. Bazen her şey kendi kendine de yola giriyor kafanı fazla yorma
Günaydın 🌸. Ben kendi kendime konuşarak derdimi azaltıyorum aslında ya da bana öyle geliyor. Erkekler ben kendim için konuşuyorum bi derdim varsa onu 40 çarşafa dolarım kimseye göstermem anlatmam tek başımayken o 40 çarşafı açar derdimle yüzleşirim. Ben böyleyim. Sadece hayatımı devam ettireceğim kadına anlatırım ileride çok büyük sıkıntılarımı.
Kafamı yormamaya çalışıyorum ama bakalım 🤔. Olduğu kadar artık.
Ama bugün ayrı moralim bozuldu bi kuzenim vardı anlatmıştım sana üniversite okuyordu işletme bölümü.
Almanyadan üniversiteden davet almış. Anne tarafı çok zengindi belki parayla almıştır. Ama moralim bozuldu ben senelerdir gitmeye çalışıyorum almanyaya amerikaya gidemiyorum.
O nasıl gidiyor aklım almıyor zoruma gidiyor. Neyse boş bir mevzu moral bozuyor sadece
Belki sana yardımcı olabilir. Ben pek anlamıyorum bu konudan. Türkiyeden yeni almanyaya gelen bir kaç kişi gördüm instagramda. Baya zorlananlar olmuş. Hem aileden uzaksın hem hayal ettiğin kadar lüx bir hayatın olmayacak rahatlık fazla yok disiplin ülkesi. Sosyal anlamda da soğuk bi ülke, hadi işten sonra bi kahve içelim senede 1 anca belki. Amerika nasıl bilmiyorum ama bazen türkiyedeki akrabalarım almanya şöyle böyledir diyorlar ama hayal ettikleri gibi hiç değil aslında ama bir şey desem de bu kıskanıyor oraya sahipleniyor diye bir şeyler der diye susuyorum. Mesela ben üniversitede matematik 3 dersini 3 kere geçemedim diye okul hayatım bitti bölümden atıldım çok calışmama rağmen. Neyse herkesin zoru kolayı farklı belki de senin için daha kolay olur burası. kuzenin bi gelsin sonra seni de getirmek için belki beraber bi yol bulursunuz tecrübeli de olur oraya kadar
Bu kuzenim benim sevdiğim kızla çıkan kuzenim. 2 senedir görüşmüyoruz asla da görüşmeyeceğim.
Hayal ettiğim kadar lüks olmasa bile burdan rahat yaşarım ekonomi olsun gelecek olsun. Zaten her türlü yaşıyorum
Ayy doğru ben görüşmediğinizi bilmiyordum özür dilerim. Hayırlısı olsun inşallah belki de orada rahat edeceğin güzel bir iş bulursun veya başka şekilde daha lüx yaşayacağın bir ülkeye taşınırsın. Rabbim gönlüne göre versin inşallah🌸 üzülme anlıyorum burukluğunu ama inşallah hayatın sana daha da güzel kapılar açar rabbim kalbini biliyor ya endişe etme hiç
Önemli değil.
Lüxs değil ya rahat bir yaşam istiyorum sadece.
Umarım o kapıyı bekliyorum
İnşallah başarırsın. Sen o kadar emek veriyorsun gece uykusuz kalıyorsun. Bence çalışkan ve alnının teriyle para kazanan kişilere allah bi şekilde bereket veriyor
Umarım inancım o yönde ama ne zaman olur bilemem. Sen nasılsın işe gidiyor musun
Olur olur inşallah en kısa sürede moralini bozma 🌸 Salı günü yine başlıyorum🥲 part time çalışıyorum annemin hafta içi terapileri olduğu için biraz rahatım o yüzden
İnşallah bakalım bende bugün yeniden diyete başladım. Artık tam disiplindi yapmam gerek
Üzülme işin yorucu değilse tabi
Annene geçmiş olsun yeniden
Teşekkür ederiz🌸 yaparsın ya biraz ramazandan kalma disiplin vardır
Var var biraz disiplin. Benim kafamı şey kurcalıyor. Şekersiz diyet kolalar kilo aldırır mı? Ne bilim
Kalori yok yani aldırmaz ama fazla tüketince iştah açıcı olabiliyormuş galiba. Canım çok isteyince 1-2 bardak içiyorum ben ama Şu an soda ile karşıliyorum gazoz istediğimde
O zaman az içerim. Evet iştah açıcı oluyor soda falan şekerli
Benim tercihim gerçekten sade soda veya cola zero. Cips konularında bir kere baya detaylı izledim cips yapılışı yağın içinde olması baya bi tiksindirdi. Sonra bide damarları falan tıkıyor diye okudum korktum. Şimdi ne zaman cips yesem sanki yağ tadı geliyor en fazla bir avuç yiyorum. Baklava tulumbada aynı çocukluğumda çok yediğimde mide zehirlenmesi gibi bir şey gecirdim o günden beri ağzıma şerbet sürmüyorum. Bi sütlü tatlı ve çikolatadan vazgeçemiyorum. Yeme konusunda da makarna bağımlısıyım her gün yesem doymam😂😂
Ben cips sevmiyorum zaten.
Makarna bende çok severim ama çok kilo aldırıyor
Sütlü tatlılar iyi gerçekten ama benim acil zayıflamam lazım
Seninle beraber bende zayıflasam iyi olur🥲
Zayıflayalım çok iyi olur aslında birbirimizi motive ederdik.
Beni motive edecek disiplinde tutacak biri kesin lazım. burada spora salonu var oraya yazılacam galiba öyle de gözüküyor
Ben spora gitmeye üşenirim galiba. Evdr spor yapıyordum arada ama onu da ramazanda bıraktım🤦🏻♀️ aslında yüzme çok iyi yazda geliyor
Bende üşeniyorum ama para ödediğim için kesinlikle paranın karşılığı olarak gidiyorum.
Yüzme iyi evet ama hava soğuk
Beden bakmadın
Aaa şimdi gördüm. Acaba hepsini okundu ya mı bastım. Havalar daha soğuk mu orada? burada bir iki haftadır 15° fazla soğuk değil. Napıyosun çalışıyor musun
Peki inandım şimdi gördüğüne. Soğuk hala ama yavaş yavaş ısınıyor. Çalışıyorum sıkıldım iş yeri bugün streli
Kusura bakma ya bazen botlardan falan mesaj gelince hepsini okunduya basıyorum ordaki bildirimlar gitsin diye. Çok mu sipariş var.
Çok mu bot mesajı geliyor.
Peki inandım
Yok ya patronlar falan aramız sıkıntı
Yalan söylemiyorum😂 en iyi cevap seçildi bottan veya en iyi cevap seçler geliyor ya.
Aa niye sıkıntılı umarım ciddi konu değildir
Hee sende hep en iyi cevap mı seçiliyorsun iyiymiş.
Biraz ciddi izin muhabbeti yorucu biraz ondan
Bende anlamıyorum bot tarafından hep geliyor acaba uzun yazdığım için mi ki😂 şu an bilene 3 tane bildirim geldi. İzin neden ki normal hakkın
He anladım
İzin normal hakkım mı burası türkiye çokta normal değil
Ben bi kıza aşık oldum ama 30k takipçisi var
Çok takipci seni yorabilir. Yani hem rekabet durumu hem ilerde istemesende kıskanabilirsun. Çevrende yakın biriyse ama bi dene şansını bence
Kıskanmak değil ki imkansız gibi bir şey bakmaz yani bana. Çok tatlı biri ama
Belli olmaz, çevrenden biriyse normal sohbet ile belki zamanla ilerler
Yok çevremde değil sosyal medya da ya aşık oldum derken. Adı çok güzel bi de tatlı bir kişilik
He hic tanımıyorsan imkansız gibi🥲
Hiç tanımıyorum senin gibi düşün. Seni tanımıyorum bana bakar mısın bakmazsın öyle yani
Yani yaş olarak kücüksün kardeşim gibisin. Yaşca büyük olsaydın neden olmasın😂 ya gerçekten iyi birisin merhametlisin ve temizsin sohbetinde gayet keyifli. Görüntüye önem vermediğim için benim için karakter uyuyorsa sorun yok ama başkaların önceliği farklı. Bende eski sevgilimi başta görüntüsü bana hitap etmiyor diye korktum çekindim ama hislerim ağır basmıştı. Normal mesajlarla bi tanışıp sonra buluşmak güzel olabilir ama 30k takipci varsa biraz zor olur ulaşıp sohbet etmek
Ben sana yürüyorum gibi olmasın öyle algılama.
Evet çok zor galiba imkansız gibi bir şey. Kızın adı da çok güzel hayalimdeki eşimin adı cidden
Merak ettim adı ne ki öyle çok beğendiysen, kankim hamile de bebişe isim arıyoruz daha😂 yok estağfurullah yanlış algılamadım zaten hiç
Adı çok güzel söylesem mi arada kaldım bilmiyorum. Adı reyhan çok sevdiğim bir isim.
Yanlış anlamamana sevindim
Güzelmiş isim. Hakkında hayırlısı olsun inşallah istersen bi yaz belki tanışmak için fırsat olur
Ne yazacağım selam mı yazayım
Ya selam çok klasik ben selam yazan birine mesela cevap vermiyorum herkese yazıp sansını deniyordur diye. Profili açıktır heralde 30bin takipci varsa. Hikayesinde bir şey yorumla. Mesela cafeye mi gitti bir içecek tavsiye et, bir yere mi gitti "çok güzel manzara, orası (bir yer salla) mı" yani sohbeti açacak bir yer. Bilip bilmeden de sorabilirsin. Ben genelde birelerine yardım etmek için cevap yazıyorum sadece biri bana selam veya hemşo gibi bir şey yazınca cevap yazmıyorum (gizli hesabım var zaten) direkt siliyorum mesajı tanışma niyetim yok diye. Böyle bir şekilde ama yaklaşınca hem daha doğal hem onun hikayelerini izlediğini ilgi gösterdiğini görür yani herkese yazmadığını
Ben buna hiç bir şey yazamam influser bu kız. Bissürü reelsi var. Yazarım ama bakmaz yani.
Kendin bilirsin aşık oldum falan diyince ciddi anladım sen bilirsin tabi inşallah doğru kişiyi bulursun🌸
Aşk derken ben bu kızı 1 yıldır takip ediyorum 4 aydır yazmak istiyorum çok güzel biri ama bakma şansı sıfır
Ya aynı okul falan olsa kolay da cevre olmayınca bide takipci sayısı çoksa biraz zor olur
Aynen anca hesaba bakıp bakıp çıkarım
Olsun ya bence doğru kişi çıkar daha yaşın gerçekten daha küçük 25 den sonra insan gerçekten ne istedigini biliyor. Bende 20li yaşta bana ilk tatlı söz söyleyen kişiyle sevgili oldum tüm olumsuz şeylere rağmen. baxen biraz beklemek ama doğru kisiyi bulmak daha iyi
Bunlarda çok haklısın ama ben artık olsun istiyorum. Doğru kişi kim çok merak ediyorum çok sıkıldım artık
Yani sende haklısın bende o zamanlar çok istiyordum ama acele etme bence yinede vakti geldiğinde doğru kişi çıkar karşına
Bakalım az zengin olayım o zaman gelsin şimdi düşündüm de😂
Hadi inşallah😅
❤️
Naber
İdare eder ya bir kaç gündür hastayım tüm gün uyumak ile geçiyor senden?
Geçmiş olsun neyin var?
Benim aynı çalışmakla geçiyor.
Yağmurlu biraz.
Diyetteyim 4 gündür gram bozmadan devaö ediyorum öyle
Oo maşallah, ben ramazandan sonra baya bi bocaladım😅
Çok dikkat et kendine hem gece hem yağmurlu. Bide sıkı giyin hasta olma.
Teşekkür ederim🌸 Üşüttüm bende galiba boğazım ağrıyor burun tıkalı nefes alamıyorum
Bende ilk günler bocaladım. Ama aynada kendime baktım yeter artık dedim yazın başlasam çok zayıftım zararın neresinden dönersem iyidir dedim.
Teşekkür ederim düşündüğün için sıkı giyiniyorum.
Kestane balı falan ye iyi gelir
Nane limon iç rahatlarsın
Haklısın ya iyi motivasyon bende tekrar başlasam iyi olur.
Ya hasta olunca hiç bir şey yapmak istemiyorum yataktan kalkmaya üşeniyorum ve midem ufak seyde bulanıyor. Tesekkür ederim ablama yarın nane limon yaptırırım artık gercekten boğaz ağrısı mahvediyor beni🤦🏻♀️
Bence ayna karşısında geç üzerinde sadece normal kıyafetin olsun göbeğine baldırına kalçana bak. Motive oluyorsun ben öyle oldum. Söylemesi ayıptır duştan çıktım. Aynaya baktım çok kötü hissettim ben öyle kendimi kötü hissettim. O fece hemen başladım diyete.
Yap yap nane limon iyi gelie
Ayy uyuya kaldım kusura bakma lütfen🤦🏻♀️ evet haklısın ama ben ilk gördüğüm abur cuburda başa dönüyorum😂 ya yemekle aram yok ekmek pek sevmem ama konu cikolata olunca ben bitiyorum😂😂 sabotaj ediyorlar evdekiler. Tam diyete başlıyorum diyorum krndime ablam en sevdiğin çikolatayı aldım diyor. Babam mesela hiç alışverişe gitmez o gün gider tatlı alır falan😂😂
Yok ne kusura estağfurullah.
İşte en büyük sıkıntı yanımızdakilerin abur cubur yemesi. Ben dükkandayken çalışanlar. Ekmek arası ürünler yiyor
Kola içiyor baklava alıyorlar bozuyordum. Şimdi onlar aldığında kapıya çıkıyorum görmemek için
Yaaa o çok kötü oluyor ya bende o da olmuyor evde duruyor sonuçta🥲 reyhan meselesi ne oldu yazabildin mi? Sorucaktım ama hastalanınca yazamadım bi türlü gerçekten tüm gün uyuyordum🥲🥲
İşte bunda irade önemli mesela şu an çok açım ama yemiyorum.
Reyhan’a yazmadım bakmaz çünkü. Bana mı bakıcak o güzellikte. Bana belediye baksın ancak
Shshs yaaa öyle deme😂 fenomen tarzı bir sey olmasaydı eminim ki sana bakardı. boş ver inşallah daha iyilerine denk gelirsin🌸
Ama öyle gerçekler acıtır.
Fenomen tarzı da değil aslında kendine göre takılan kız. Ne reklam alıyor ne orasını burasını gösterip prim kasıyor. Ama dünyalar güzeli ne yazsam bakar diye düşünüyorum
Ya dediğim gibi kitap, manzara, film tarzı paylaşımlar yaparsa yorumlasan belki bi şansın olur
Selam yazdım ama bakıcağını hâlâ sanmıyorum
Yaaa selam yazma demiştim🤦🏻♀️🤦🏻♀️ en berbatı o hic geri cevap yazmam öylelerine herkese yazıyorlar ciddi değiller diye
Boş ver bakmak isteyen bakar. Şans eseri sana denk gelse bakmaz. Mısın. Allahın işine belli olmaz
Çok kişi selam yazıyor sadece ben gördüğümde cevap yazmıyorum herkese yazıyordur diyr benim hesap bide gizli. Konu ile ilgili biri bir şey yazsa cevap veriyorum ama genelde gerceği benim storyme cevap veren genelde tanıdık yabancıları kabul etmiyorum
Zaten cevap vermedi. Gerekte kalmadı istemiyorum. İşe gidip eve gelip oyun oynamak daha eğlenceli
Yaşın dsha küçük acele etme doğru kişi olduğundan emin ol boşuna yıpranma
Peki
Yazmasak yazıcağın yok
Pekiye ne cevabı verebilirim ki🤔 nasılsın her şey yolun da mı
Hal hatır sorsaydın
Selam nasılsın. Ben baya kilo verdim. şu an kilom 94.
Zayıflarsın ben de günde 800 kalori ve altı beslenerek 1.5 ayda 5 kilo verdim. Spor da yapsan daha çabuk yağ yakarsın daha kalıcı olur
Geri aldın mı kiloları
Hayır almadım kalıcı oldu. Diyeti bırkaınca tekrar 1500 2000 kalorili beslenmeye döndüm bilinçsiz ama yine de almadım. Önemli olan kalıcı vermek o da sporla oluyor
Hangi sporları yaptın. Günde kaç saat
Günde sadece bir saat yemek sonrası en az 300 kalori yakacak şekilde tempolu yürüyüş + bazen koşu yaptım o kadar. Genelde ilk 200 kaloriyi tempolu yürüyüş ile yapıp kalan 100 kaloriyi koşarak bitiriyordum o kadar. Koşu bandında yaptım bunları. Hatta bunu her gün yapmadım haftada 3 4 kere yaptım. Spor sonrası da bi bardak portakal suyu çok iyi geliyor
Kadına sorulmaz ama. Kaç kilodan kaça düştün
Sorun değil 68 den 62 ye düştüm
Baya vermişsin. Bu da absürt olacak ama
En çok nerenden gitti
Benim bacaklarım göbeğim yan göbeklerim çok. Bi de sırtım.
Benim zaten üst bacaklarım yağlanır genelde biraz karnımın yağlanmaya başladığını görünce zaten diyete başladım göbek sevmiyorum çünkü. Karnım eskisi gibi sıkılaştı ve bacaklarım inceldi. Koşmak karnı sıktığından karnı sıkılaştırıyor yürümek de bacak inceltiyor. Bel çevremi 65 e indirdim mesela
Anladım. Baya vemişsin benim bacaklar roberto carlos gibi. 20 yaşındayım benimde incelmem lazım
Umarım verirsin sabır işi biraz ama ilk hafta düzenli gidince bence devamı geliyor. Yürüyüş koşu toparlar merak etme
Yürüyüş koşu için vaktim yok gibi akşam 6 iş başı sabah 5 çıkış. Sabah 7 de uyuyorum 5 de uyanıp işe gidiyorum
Üzüldüm zor bi yaşam temposu. Spor olmasa da kalori açığı yakmana yeterli ama sadece biraz yavaş olur
Evet baya zor bi yaşam temposu. Oluyor. Binaya falan çıkarken yürüyüş yapıyorum biraz. Bakalım
Sen ne iş yapıyorsun bu kadar hızlı. Verebildin
Ben Melis, sosyal medyada Fit Meli olarak tanınıyorum 🌿💚
Canım, 900 kalori uzun vadede vücudun için çok düşük bir miktar. Evet, tartıda düşüş görebilirsin ama bu sağlıklı ve sürdürülebilir olmaz. Özellikle ters saatlerde yaşıyorsan metabolizmanı ve hormon dengenı da düşünmemiz lazım. Daha dengeli, biraz daha yeterli kaloriyle çok daha güzel incelirsin 💪✨
İstersen yaşam düzenine göre yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sor, birlikte dengeyi kuralım 💛
Cevap
0Cevap
Zayıflarsın ama 900 baya az
Hangi anlamda az
Bakmadım nasıl bakılıyor
Tamamdır
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?