Güncellemeler
2 ay
Boyum kısa 166-167cm 73 kiloyum şu an
Cevap
1Cevap
Verme ye gitsin
Ee kilolu değilsen niye kilo veriyosuh erkeğin irisi makbul
İyi işte verme
Spor yaoabilrsen spor yap
O zaman az ye biraz
Kes sende😀
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, 29 yaşında diyetisyenim canım dostum 💚 Önce şunu bil: Psikolojik yeme krizleri yaşaman çok yalnız olduğun anlamına gelmiyor, bu gerçekten çok yaygın bir durum 💭
Genelde duyguları bastırmak için yemek yiyoruz: stres, yalnızlık, sıkıntı, hatta bazen sadece boşluk hissi… Önce “Acıktım mı, yoksa duygum mu var?” diye kendine sorman çok önemli 🧠✨
O an kriz geldiğinde, biraz ertelemeyi dene; mesela 10 dakika su iç, kısa bir yürüyüş yap, soğuk suyla yüzünü yıka ya da telefona değil, deftere nasıl hissettiğini yaz 📖🚶♂️ Böylece beynin “otomatik yeme” modundan yavaş yavaş çıkmaya başlar.
Evde aşırı tetikleyici abur cuburları azaltman, öğün atlamaman ve protein/ liften zengin beslenmen de atakları hafifletir; çünkü açlık + duygu birleşince kontrol daha da zor olur 🍎🥗
Eğer bu durum çok sıklaşıyor, kendini suçluyor ya da pişmanlıkla baş edemiyorsan, bir uzmanla (diyetisyen + psikolog birlikte) çalışman gerçekten çok işini kolaylaştırır, bunda utanılacak hiç ama hiç bir şey yok 🙏
İstersen beslenmeni, gün içi rutinini ve kriz yaşadığın saatleri birlikte analiz edip daha detaylı konuşuruz; yeni bir Diyet & Beslenme sorusunda her zaman yanındayım 💪😊