Kilo verme sürecindeyim sizce şekeri azaltmalı mıyım tamamen kesmeli miyim
2 ay
Cevap
10Cevap
azaltmak
Doğal şekeri kesmekten yana değilim. Hurma kayısı incir kuru meyveler taze meyveler bunlardan alınabilir abartmadan.
Tamamen kes dışardan alınan şekeri
Onun yerine meyve ye
Tamamen bırak yemek porsiyonları yarıya düşür farkı gör
Tamamen bırakırsan disiplinini sağlayamazsın insan beyni ödüllendirilmeyi sever
Şeker tamamen bırakılmaz, onu anlatan mallara inanma. Arkadaşım 3 hafta şekeri bıraktı sonraki gün 2 kilo baklava yedi :D Bunun dozu vardır. Vücuduna göre, diyetine göre ayarlarsın.
2 kilo baklavayi nasıl yemiş bir kare yesen hemen kesiyor adami baklava
Tatlılar kesiyor bence en hafifi trileçe bile kesiyor beni bir anda yiyemiyorum öyle cok erkeklerin midesi büyük ya ondan yiyorsunuz sanırım
Ben soğuk kahve cok seviyorum ya canım çekti ama seker de tuketmemem. lazim yag yakmam için
Bne de aynıyım sütlüler daha güzel hafif ve evet kilo vermem gerekk balik etliyim cok kilolu değilim 165 boy 65 kiloyum ama 57 55 filan olmak istiyorum yag yakmam gerek
Doğru söylüyorsun dengeli az yesem hareket etsem yağlar erir gibi geliyor düzenli yürüyüş yapıyorum o bile etki ediyor sanki
Keşke ben de bırakabilsem ama zor
Sen önce cigarayi birak sbsndndjd
Vayy adaam
Dışarıda sigars icenler yüzünden ben balgam tuttu bogazim aq
Aha aha sen bensin
Dışarıda sigara icmek yasaklansin ya
Kac yaşındasın
Niye maalesef diyorsun ne güzel kullanma iste sigara icen erkek hic sevmem
Valla yazma uslubundan ve sigara kullanmiyor olusundan gencsin belli sigara içen göbekli makarnaci dayılardan degilsin z kusagisin seker bile rahatsiz ettiyse sporuna fiziğine kendine onem veren pırıl pırıl gençsin unidesin yüksek ihtimal
Iyyy yok agzima sürmedim sürmem de kokusu başımı ağrıtıyor keske sigara yasaklansa ya dışarıda da icmesinler
Yasini söyle öyle op sjsjsjs
Bir de yazim kuralına dikkat ederim birisi bağlaçlarin yazimina dikkat ediyorsa muhtemel genc birisi genelde canım ve cahiller yazimina dikkat etmezler hemen anlaşılır de bağlacı ve ki bağlacından da az çok tahmin ederim
39-40 giyiyorum
Ozele gelsene
Yazdi.
Psikolojin açısından azalt dkkdxjn
Niye ki
Bi anda bırakmak modunu düşürebilir motivasyonunu kaybedebilirsin, enerjin de azalacağı için yarıda bırakma ihtimalin yüksek, dengeli azaltmak uzun vade de daha kalıcı olur.
Azaltmak daha doğru adım adım
Tamamen bırak etkisini büyük hissedeceksin
Canim çekiyor meyve mi yemeliyim
Meyve ye sadece ama meyveyi de abartma
Şekeri birçok gıdadan karşılayabilirsin abartmayarak
Gunde 1 portakal yiyom ama canım soğuk kahve cekiyor ya snsndndkd
Latte mocha filan
Portakal çok şekerli her gün portakal yeme kilo vermeni yavaşlatır
Diyette uygun olanı çilek hsbshbshsn
İnsülinini hızlı çıkartır daha fazla açıkırsın:)
Çilek portakaldan daha sekerli geliyor bana shsnkd
Çilek de bi oturuşta 1 kilo yiyom cok lezzetli Jsnsnwkslslsslsmd
Yok yok çilek daha iyi ksksnksn ama sınırlı olarak yiceksin
Hafta da bir gün içebilirsin kahveni
Sorun olmazz
Aslında yag yakmam gerek bacaklarim filan ince. de. gobek var gobek de full yag yani ekmegi sekeri kesmem lazim. aslimda kaza oruclarim birikti onlari tutsam yardımcı olabilir iftarda azıcık yiyince doyuyorum hemen
Hedef kaç kilo vermek
Valla 165 boyum 65 kilom güncel bu vücudum da sıkı aslinda 63 kilo gibi filan duruyorum göbeğim var 80 cm iste 54-55 olmak istiyorum göbeksiz olmak istiyorum
İyiymişsin sen jfjsjjsbkssk
Sen kac kg boy
Bir ayda halledersin kendini de fazla sıkmana gerek yokk
Piercing yaptirmak istiyorum gobegime bu yüzden eritmeliyim..
70 gun kazs orucu birikti onlari tutarken veririm gibi sbnsksd
Boy 166 kilo 57
Ama çok kilo verdim ben
Bu süreçe zor geldim hghshsbhs
Senin göbeğin kac cm fiziğin güzel duruyor bu boyda ideal kilo vücut oranlarin nasıl
Spor yaparak verdiysen o zaman baya zayıf gozukuyorsundur 57 kiloyla 50 kilo gobi filan duruyorsundud
Bilmiyorum ki canım ona bakmam lazım
Bilmiyorum kaç kilo verdim biliyor musun fshsgsvbsh
Kaç nsnssn
Sporla verdim tabii
Bak ben 1 hafta su orucu yaptim yemek yemedim hic ama. spor da yapmadim yağdan gitmedi yağ yakmanin en temel kuralı hareket ya ac kalarak yağ yakilmiyor
55 😂
Ohaaaa hay maşallah nssnbsjdjd
Baya saglam irade azim ister ama benim en fazla verdiğim kilo 8-9 du 2 sene önce 67 den 58 e düşmüştüm 1 ayda verdiydim
Ksnksnksn ikinci kişiyi gömdüm gbi bir şey oldu
Shdhddbdndndj kilonla zorbalaniyor muydun ben balık etliydim o kadar kilolu değildim yine de zorbalaniyordum sirf zayıf değilim diye
Gerçekten sağlam bir irade gerekiyor ve bilgi yoksa çok zorr
Zorbalanmıyordum çevrem o yönden iyiydi ama yine de iyi hissetmiyorsun
Ama iyi verdim ben ya süreç bakımından da uzun sürmedi kendimi toparladım fiziksel olarak da bir sorun oluşmadı
Ama insan kilo verince spor yapmanın ne kadar iyo bir sey olduğunu anlıyor biseyler başardığını hissediyor gerçekten birşeyi isterse yapabildiğini fark ediyor sağlıklı besleniyor sıkı bir vücuda sahip oluyor güç kazanıyor metabolizma hızlanıyor spor hakkında bilgi sahibi oluyor sağlığına katki sağlıyor hem de istediği fiziğe kavuşup mutlu oluyor özgüvenli oluyor ben de kilo verdiğim süreçte bunları yaşadım bu yaz tekrar bu sürece giricem
Mesela ben 65 kiloyum ama arkadaşlarim. sen nasıl 65 sin diyorlar çünkü sıkılaştim ve 60 filan civarı gözüküyorum
Ama yine de göbeksiz kizlara özeniyorum ince olanlara özeniyorum başlıca hedefim göbeğimi yok etmek yoksa göğüslerimi seviyorum bacaklarımı seviyorum ama göbek pirtliyor azicik sjsnsnsnsks
Tabii ki de öyle artık bu benim hayatımın bir yaşam sitili oldu. Şekeri bırakmayacak insan varsa bendim ben bile şekeri bıraktım jhjsnjsnjsn. Yüzüme bile bir canlılık geldi. Her konuda daha iyi hissediyorsun kafandaki sesler susuyor İnsanların yargılayan bakışları kalkıyor. O bakışlar hayranlığa dönüşüyor beğenerek alıcı bakışlar alıyorsun aynada ki yabancı gidiyor kendini hissediyorsun kendinin farkına varıyorsun. Bak sadece kilo için de değil gerçekten sağlıklı beslenmek çok önemli yaşını bile olduğundan daha genç gösteriyor yanında tabii spor da yaparsan mükemmel her insan yapmalı bence
Doğru ya sağlıklı beslensek geç yaslaniriz o da avantaj yine de canım kahve cekiyor hssnjwwkwls
Bugün hemen kahveni içiyorsun kjlkljlsksnks
Kahve alayim diye markete girdim çikolata mısır patlağı alıp çıktım snsbwnkwkwkwksos
Tamamen kes
Birakicaksin kesinlikle
Tamamen bırakmak
Azatlt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli 💃 KızlarSoruyor’un kızıl saçlı diyetisyen minnoşuyum, geldim tatlım 🧡
Kilo verirken rafine şekeri ne kadar azaltırsan o kadar iyi ama çoğu insan için bir anda tamamen kesmek zorlayıcı oluyor 🙈 İlk etapta şekerli içecekleri, paketli abur cuburları, ekstra eklenen şekeri bırakmanı öneririm 🍫🚫 Canın çok çektiğinde de kontrollü, küçük porsiyonlarla kaçamak yapabilirsin, önemli olan sürdürülebilir olması 💪✨
İhtiyaç duyduğunda tekrar Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, her zaman yanındayım 💕