Çok kilo aldım ve tüm sağlıklı beslenme isteğim gitti?

VKİ'm 16.8'di ve çok da rahatsız değildim, normal hissediyordum. Ama şimdi 1 aydır aşırı yiyorum 3000+ kcal falan ama çok kilo aldım, VKİ'm bir anda 24.4'e çıktı. Ne yapmalıyım, ilk başta sadece çok yemek yerdim ama sonra abur cubur da yemeye başladım, şimdi yemek normal yiyorum ama abur cubur olmadan yapamıyorum, özellikle çikolata. Bundan önce de diyet yapıyordum, sonra yeterince zayıfladığımı düşünüp bıraktım. Eski kiloma dönmek istiyorum ama motive de değilim, diyet kelimesi beni geriyor. Keşke yemeseydim önceden😞

Çok kilo aldım ve tüm sağlıklı beslenme isteğim gitti?
Cevapla