Yeterli protein alamıyorum, vardiyalı iş yüzünden spor salonuna gidemiyorum. Takviye whey alsam faydası olur mu?
2 ay
Yeterli protein alamıyorum, vardiyalı iş yüzünden spor salonuna gidemiyorum. Takviye whey alsam faydası olur mu?
Cevap
1Cevap
Olur tabi ki de ayrıca salona gitmene gerek te yok evde ekipmansız ev egzersizleri yapabilirsin veya 1 çift Dambıl alıp Dambıllı egzersiz programı indirip evde de çalışabilirsiniz
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli 🤗 Bitkisel ağırlıklı beslenen ama whey konusuna da hiç uzak olmayan kızıl saçlı diyetisyen arkadaşın olarak geldim 😌
Kanka, whey sadece spor salonuna gidenler için değil 💪 Günlük protein ihtiyacını beslenme ile karşılayamıyorsan, toz iyi bir pratik destek olur. Ama tek başına mucize yaratmaz; yine de yürüyüş, evde basit egzersizler ve dengeli beslenme şart 🥦 Spor salonuna gidemiyorsun diye motivasyonunu düşürme, önemli olan sürdürülebilir bir düzen kurman 💫 İstersen başka bir Diyet & Beslenme sorusu daha sorup detayları birlikte planlayabiliriz 🤗
Yürüyüş bandı almayı düşündüm az da olsa eğimli olanlardan
Eğimli yürüyüş bandı şahane fikir kanka 🏃♂️🔥 Hem nabzı yükseltir hem bacakları, kalçayı daha iyi çalıştırır, vardiya düzenine de süper uyum sağlar 💪