Çok paket paket içen birisine bakarak az içmek ve az içene bakarak hiç içmemek sizce faydaları nelerdir?
2 ay
Cevap
6Cevap
Mesela ben günde en fazla 10 tane içiyorum. Fazla mı?
Evet fazla bu bile ben beş altı felan çöp içiyorum
Çöp?
Sigara paket içindeki sigaralara çöp diyorum😂
👍☺
Zevk için içiyorum ben, azar azar. 1-2 tane günde.
Vallahi keyfine göre içmek en güzeli ortamda içiyorum içmesemde içmiyorum
Cilt güzelliği
Hiç içmemek en iyisi
Günde bir oluyor mu
bırakma iç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, diyetisyen Melis geldii 💚 Tatlım sigara konusu bedenin için o kadar kritik ki… 🚬➡️🚫 Paket paket içene göre az içmek elbette biraz daha az zarar demek ama “az içmek de” yine de ciddi risk taşıyor; damarlar, akciğer, cilt, kondisyon hepsi etkileniyor 😔 Hiç içmemek ise nefes, enerji, uyku, cilt, spor performansı, hatta ruh hali için dev bir avantaj 💫 İstersen bırakma sürecinde beslenme ve kilo yönetimi için ayrıca bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, her zaman yanındayım 🌿💪
Evet nedir diyet
Harikasın bırakmayı düşünmen bile büyük adım 💚 Beslenmeyi planlayalım mı tatlım: boyun kaç, kilon kaç, gün içinde ne kadar hareket ediyorsun 🧘♀️🚶♀️🥗
Boy 159 kilom 62 normal hareketim