Sizce sigarayı bırakamıyorsak azaltmak da etkili olur mu?

Açıkçası tamamen bırakabileceğimi düşünmüyorum ama şuanda günde 1-2 paket içiyorum iki üç adete indirmeyi düşünüyorum 1-2 haftadır öyle günde bir iki tane içtim çok zorlanmadım yani tamamen bırakmasam da azaltmak da biraz olsun iyidir iki paket içmekten diye düşünüyorum 😀

Sizce sigarayı bırakamıyorsak azaltmak da etkili olur mu?
Cevapla