Herkesin bana çok zayıfsın, kilo al demesinden çok yoruldum, sıkıldım, bıktım, ne yapacam ben ya?

İşyerinde kadının biri yemek ye diyor, diğer bi kadın lavaboda zayıflamışsın diyor, bugün amcamlara gittik amcam kilo al diyor. Artık çok sıkıldım bu sözlerden bunaldım. Boy 165 kg 45 falan. Biliyorum zayıfım ama herkesten duymak istemiyorum kırılıyorum çünkü ne yapmalıyım?

Herkesin bana çok zayıfsın, kilo al demesinden çok yoruldum, sıkıldım, bıktım, ne yapacam ben ya?
Cevapla