Öğrenciyim, spor salonuna gitmek mi mantıklı yoksa evde kardiyo ve diyetle mi devam etsem?

ben öğrenciyim maddi durum biraz soeun spor salonları pahalı amaa belediyeninkine gidebilirim

sizce ona mı gitsem ( spor salonu çok gerici kalabalık ve biraz çekiniyorum kızlar az falan )

yoksa evde kardiyo uygulamalarına mı başlamalıyım

beslenme konusunda 3 beyazı kessem yeterli mi?

Öğrenciyim, spor salonuna gitmek mi mantıklı yoksa evde kardiyo ve diyetle mi devam etsem?
Cevapla