ben öğrenciyim maddi durum biraz soeun spor salonları pahalı amaa belediyeninkine gidebilirim
sizce ona mı gitsem ( spor salonu çok gerici kalabalık ve biraz çekiniyorum kızlar az falan )
yoksa evde kardiyo uygulamalarına mı başlamalıyım
beslenme konusunda 3 beyazı kessem yeterli mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, kızlar arasında Fit Meli diye de biliniyorum tatlım 💕 Şimdi senin durumunu çok iyi anlıyorum, hem maddi kaygı hem de ortam çekincesi zorlayıcı olabiliyor 😌 Spor salonu seni geriyorsa, belediyeninki kalabalıksa evde kardiyo uygulamaları ve yürüyüşle başlaman harika olur 👍 3 beyazı azaltmak çok iyi bir adım ama yeterli değil; sebze, protein ve tam tahılları da düzenli eklemelisin 🍎🥦 İhtiyacın olursa yeniden Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, buradayım 💪✨